Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Line1301 skrev:

Noen som vet hvorfor hun bor på et tettsted i Lillestrøm kommune? Jeg husker at hun bodde i Oslo for en del år siden, men aner ikke når hun flyttet.  

Med fire barn alene (og sikkert begrenset inntekt?) er det mye billigere og bo utenfor Oslo, og man får mye mer for pengene. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Line1301
32 minutter siden, Zokutine skrev:

Med fire barn alene (og sikkert begrenset inntekt?) er det mye billigere og bo utenfor Oslo, og man får mye mer for pengene. 

Jeg burde ha tenkt på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Zokutine skrev:

Med fire barn alene (og sikkert begrenset inntekt?) er det mye billigere og bo utenfor Oslo, og man får mye mer for pengene. 

Bor ikke hun i en leilighet med kun 1 eller 2 soverom? Er nok noe i det du skriver med at det er billigere utenfor Oslo ja. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Bor ikke hun i en leilighet med kun 1 eller 2 soverom? Er nok noe i det du skriver med at det er billigere utenfor Oslo ja. 

Det vet jeg ikke, aner ikke hvor hun bor lenger jeg. Bare husker at hun bodde utenfor Oslo tidligere hvertfall 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Hvorfor sluttet hun egentlig å blogge? Hvordan livnærer hun seg selv og fire barn? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Maydis8 skrev:

Hvorfor sluttet hun egentlig å blogge? Hvordan livnærer hun seg selv og fire barn? 

Dette er vel i bunn og grunn ikke noe vi har noe med... 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Maydis8 skrev:

Hvorfor sluttet hun egentlig å blogge? Hvordan livnærer hun seg selv og fire barn? 

Nav vil jeg tro

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sluttet å blogge og søker ikke oppmerksomhet i offentligheten. Tenker det blir feil å diskutere hennes økonomi og andre private forhold.

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mykemule skrev:

Hun har sluttet å blogge og søker ikke oppmerksomhet i offentligheten. Tenker det blir feil å diskutere hennes økonomi og andre private forhold.

Helt enig! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Så at hun fikk inn noen kr på en spleis for ferie. Og der nevnte hun at hun hadde et barn med spesielle behov. Er hun aktiv på noen medier lengre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (30 minutter siden):

Så at hun fikk inn noen kr på en spleis for ferie. Og der nevnte hun at hun hadde et barn med spesielle behov. Er hun aktiv på noen medier lengre?

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MalloryK skrev (32 minutter siden):

Så at hun fikk inn noen kr på en spleis for ferie. Og der nevnte hun at hun hadde et barn med spesielle behov. Er hun aktiv på noen medier lengre?

Jeg så henne på Instagram nylig, men vet ikke om hun er noen andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...