Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

2 timer siden, WhiteSwan skrev:

Det skulle jo bare mangle å ta ansvar når hun har valgt å få så mange barn. 

Det er jo mangelen på ansvar som har gjort at hun har så mange barn😂😂

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, WhiteSwan skrev:

Det skulle jo bare mangle å ta ansvar når hun har valgt å få så mange barn. 

Selvfølgelig må alle ta ansvar for barna de får. Det jeg og mange andre mener er at hun gjør jobben på en særdeles god måte. Man kan si mye om henne, men hennes rolle som mor tror jeg ikke det er mye å utsette på.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, WhiteSwan skrev:

Det skulle jo bare mangle å ta ansvar når hun har valgt å få så mange barn. 

Selvfølgelig må man ta ansvar når man velger å få barn, uansett antall. Men poenget mitt er at hun virkelig går inn for at de skal ha det bra og at livet deres skal være innholdsrikt og meningsfylt. Det er veldig mange som velger å sysselsette barna med tv, playstation, iPad mm fordi det er det enkleste. Ranvei kler på de i all slags vær og vind, drar på skogstur, gårdsbesøk og badestranda. Og mtp at hun er alene (meste av tiden) med fire små, så syns jeg det er beundringsverdig. Hun gjør en kjempejobb! 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Khloe P.T skrev:

Selvfølgelig må alle ta ansvar for barna de får. Det jeg og mange andre mener er at hun gjør jobben på en særdeles god måte. Man kan si mye om henne, men hennes rolle som mor tror jeg ikke det er mye å utsette på.

 

2 timer siden, Veslefrikk skrev:

Selvfølgelig må man ta ansvar når man velger å få barn, uansett antall. Men poenget mitt er at hun virkelig går inn for at de skal ha det bra og at livet deres skal være innholdsrikt og meningsfylt. Det er veldig mange som velger å sysselsette barna med tv, playstation, iPad mm fordi det er det enkleste. Ranvei kler på de i all slags vær og vind, drar på skogstur, gårdsbesøk og badestranda. Og mtp at hun er alene (meste av tiden) med fire små, så syns jeg det er beundringsverdig. Hun gjør en kjempejobb! 

Det er godt mulig at denne mammaen er flink og aktiv, men jeg minner om at det vi ser er kun en brøkdel av deres tilværelse, og at hvordan et liv fremstilles på blogg og Instagram ikke nødvendigvis er 100% representativt for virkeligheten. Egentlig vet vi nada.

Og uansett hvordan Ranvei fungerer som omsorgsperson, så er eksponeringen av mindreårige under enhver kritikk.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Malum skrev:

 

Det er godt mulig at denne mammaen er flink og aktiv, men jeg minner om at det vi ser er kun en brøkdel av deres tilværelse, og at hvordan et liv fremstilles på blogg og Instagram ikke nødvendigvis er 100% representativt for virkeligheten. Egentlig vet vi nada.

Og uansett hvordan Ranvei fungerer som omsorgsperson, så er eksponeringen av mindreårige under enhver kritikk.

Dette! Pluss at hun på de 2 siste ungene har skrevet hvor mye hun har slitt og grått seg gjennom svangerskapene! Jeg ihvertfall har aldri hatt inntrykk av at ting har vært vanskelig før hun har fortalt det lenge etterpå! 

Samtidig er det heller ikke bare bra å alltid være ute og ha det gøy! Bra at barna aktiviseres, men jeg kjenner ingen barn som ikke stortrives med å leke ute i Hagen hjemme innimellom... man blir sliten av for mange utflukter i tillegg til barnehage og skole..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser jo bare en brøkdel av livet hennes. Umulig å gjøre seg opp en mening om hvordan hun er som mor. De aller fleste vil vel være enig i at det å få 4 uplanlagte barn på 7 år er alt annet en smart.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Annonse

På 5.2.2017 den 15.02, Prinsesse788 skrev:

Tigging i SoMe syntes jeg er dumt uansett hvem som gjør det eller hvorfor. 

Gå i banken, ta kontakt med en økonomisk rådgiver hos NAV, selg ting du klarer deg uten, oppsøk fattighuset, søk fondsutbetalinger osv osv.

Det er mange valg man kan ta før man tigger om penger på Facebook.

Enig 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
12 minutter siden, Lady T skrev:

Jeg har lagt til denne, men aldri fått opp noen snap på den?🤔

Samme her, funket før men plutselig så sluttet hun å dukke opp.... prøvd å lage ny bruker og følge, ingen forskjell 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lady T skrev:

Jeg har lagt til denne, men aldri fått opp noen snap på den?🤔

Samme her. Så storyen hennes før, men den har vært borte minst 1 år her, selvom jeg følger henne 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, Lady T skrev:

Jeg har lagt til denne, men aldri fått opp noen snap på den?🤔

Så rart.. jeg følger uten problemer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...