Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var det BF2 eller BF3&4 som var med til tusenfryd? 

Hun er jo litt heldig, som ihvertfall har periodevis med hjelp! 

Men jeg så navnet til baby, er det skrivefeil? Aldri hørt om det navnet før, men for all del, søtt navn! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Summ skrev:

Var det BF2 eller BF3&4 som var med til tusenfryd? 

Hun er jo litt heldig, som ihvertfall har periodevis med hjelp! 

Men jeg så navnet til baby, er det skrivefeil? Aldri hørt om det navnet før, men for all del, søtt navn! 

Nei, det er ikke skrivefeil. Men husk at barnet har en mor som forandret navnet sitt fra Rannveig til Ranvei, fordi det var enklere å stave... 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Nei, det er ikke skrivefeil. Men husk at barnet har en mor som forandret navnet sitt fra Rannveig til Ranvei, fordi det var enklere å stave... 

Attehvaforno?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MarianneE skrev:

Attehvaforno?

Du leste rett.

Hun var lei av at andre spurte om stavemåte/stavet det feil,så da..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, MarianneE skrev:

Attehvaforno?

Ja det er nesten utrolig, men dessverre sant.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.8.2019 den 10.58, Veslefrikk skrev:

Nei, det er ikke skrivefeil. Men husk at barnet har en mor som forandret navnet sitt fra Rannveig til Ranvei, fordi det var enklere å stave... 

For henne selv?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har blogget om fødsel 4 å nevner bl.a en BF4 som knapt gadd å bli med på fødselen..

Høres ut som starten på ett bra samarbeid der.

Forøvrig virker BF2 som ett fantastisk menneske.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Hun har blogget om fødsel 4 å nevner bl.a en BF4 som knapt gadd å bli med på fødselen..

Høres ut som starten på ett bra samarbeid der.

Forøvrig virker BF2 som ett fantastisk menneske.

Nå er bf til nest minste bf til minste da, så det er «bare» 3 bf. Hun skal ha for at hun setter barna først. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Pollen skrev:

Nå er bf til nest minste bf til minste da, så det er «bare» 3 bf. Hun skal ha for at hun setter barna først. 

Ja,jeg vet det,men ordla det på den måten for å vise til hvilket X jeg mente.

Hun setter da ikke barna først ved å få barn på barn på barn,flytte inn å ut med menn også inn i en skoeske av en leilighet etterpå,men for all del..

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, J.. skrev:

Hun har blogget om fødsel 4 å nevner bl.a en BF4 som knapt gadd å bli med på fødselen..

Høres ut som starten på ett bra samarbeid der.

Forøvrig virker BF2 som ett fantastisk menneske.

Det visste hun jo godt fra før. Han ga jo faen i forrige unge også. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Clara80 skrev:

Det visste hun jo godt fra før. Han ga jo faen i forrige unge også. 

Nettopp derfor jeg sier at det er feil å si at hun setter ungene først - da hadde hun ikke valgt å få enda ett barn som blir valgt vekk av egen forelder,samt satt eldre xxx i en dum situasjon mtp å måtte dele seg selv med enda en,samt dum bosituasjon+flytting x 2 på under 1 år..

Endret av J..
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste innlegget lurer jeg virkelig på hva som feiler enkelte menn og prioriteringene deres? Her skal en kvinne føde barnet hans, på 17 mai. Men han tar verken ansvar for at 3åringen sin , eller løper til sykehuset for å være med på hele fødsel. Hvorfor interesserer ikke verken fødsel eller den lille 3åringen han på en sånn dag?

Nei takk og pris for exen som tenkte på alle barna og at de skulle få en fin dag. Det er mann det, som ikke bryr seg om blod. Men ser barna for barn og at de fortjener en fin dag. 

Babyen  er en dyrebar skatt. Men forstår ikke hvorfor R i det store og det hele hadde sex med en mann som så åpenlyst ignorerte deres første biologiske barn i så mange år. Hadde noen sviktet meg sånn ville jeg aldri sett på dem som forholdsmateriale eller sexpartner... 

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne bloggen minner meg bare om når jeg spilte sims og kjedet meg når jeg var yngre... kysset en annen mann foran mannen, han ble sint, og hun fikk unge med nestemann. Fikk opp nivået på mannen igjen, giftet seg og fikk fler barn... tvang mannen til å bli glad i «lausungen», og få stort nivå på forholdet med ungen😂 og få en Unge igjen med han også da, også hvis jeg virkelig ikke fikk sove, bli kjent med en ny fyr mens mannen var på jobb, og bli gravid med en ny 😂

Egentlig hørtes dette mest ut som AR også 🙈

Endret av Summ
Tillegg
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Summ skrev:

Denne bloggen minner meg bare om når jeg spilte sims og kjedet meg når jeg var yngre... kysset en annen mann foran mannen, han ble sint, og hun fikk unge med nestemann. Fikk opp nivået på mannen igjen, giftet seg og fikk fler barn... tvang mannen til å bli glad i «lausungen», og få stort nivå på forholdet med ungen😂 og få en Unge igjen med han også da, også hvis jeg virkelig ikke fikk sove, bli kjent med en ny fyr mens mannen var på jobb, og bli gravid med en ny 😂

Egentlig hørtes dette mest ut som AR også 🙈

🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Veslefrikk skrev:

Uansett hva man mener om Ranvei Heitmann og uansett hva man mener om antall barn, antall barnefedre, flytting mm, så er det ikke mange andre i SoMe du ser som går så inn for å forsøke å gjøre livet så bra som mulig for ungene sine. Hun går virkelig inn for saken, det skal hun ha. Under de forutsetninger hun har. Hun er kjempeflink til å følge opp skole, barnehage, fritidsaktiviteter, hun er på ferieturer, skogsturer og stranda, på museum og åpen gård, hun baker og lager næringsrik mat til de. Ungene ser veldig glade og fornøyde ut alle sammen og jeg syns faktisk at hun fortjener litt ros også. For oppe i alle de dårlige valgene hun kanskje har tatt, så tror jeg hun er en fantastisk mamma. Jeg håper, både for hennes og barnas del, at hun fortsetter med skole og utdannelse så snart det er praktisk mulig igjen. Hun var jo så godt i gang. 

Det skremmende midt oppi dette er jo at jeg (og veldig mange andre) vet alt dette om henne og barnas liv. Hadde hun bremset opp kraftig på eksponeringen, så hadde hun vært en enda bedre mamma. Men kanskje det bunner i et behov for å vise verden at de har det bra, at barna er lykkelige og at hun følger de opp så bra som hun gjør, for det er nok ikke mangel på kritiske blikk og kommentarer i dagliglivet hennes. Hun må være veldig sterk, som står midt oppi alt dette. Selv om det er selvforskyldt, så krever det nok enormt mye av henne. Men jeg syns hun er flink! 

Det skulle jo bare mangle å ta ansvar når hun har valgt å få så mange barn. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...