Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Olsen
13 minutter siden, Zokutine skrev:

Barnefar har lagt ut bilde av den nyfødte på Instagram, så det virker da som han er i bildet.

Er det lov til å si hva han heter på IG? Bare nysgjerrig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Fru Olsen skrev:

Er det lov til å si hva han heter på IG? Bare nysgjerrig.. 

Det vet jeg ikke om er lov? Siden han er jo ikke en offentlig person.. 

Endret av Zokutine
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Olsen

Hun er heldig som er mor til 4 fine ihvertfall. Ikke alle får oppleve å få 2/3 barn engang. Fin flokk det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Lurimusa skrev:

Pappaen til hun tredje er pappaen til hun siste også. 

Det er da gammelt nytt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Herregud så opptatt hun er av kropp etter fødsel. Poster flere bilder av vekten, og skryter masse av at hun kan spise hva hun vil, men likevel gå ned i vekt. Aldri sett noen med så stort fokus på vekt, kropp og thigh gap. Hun er virkelig en av de verste bloggerne (eks-blogger?), og kan umulig ha fått med seg "vær varsom"-plakaten. 

Vet hun ikke blogger lenger, men hun har fortsatt mange følgere på snapchat, instagram og facebook, så synes fremdeles det er relevant. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mango1234
3 minutter siden, 123gjest skrev:

Herregud så opptatt hun er av kropp etter fødsel. Poster flere bilder av vekten, og skryter masse av at hun kan spise hva hun vil, men likevel gå ned i vekt. Aldri sett noen med så stort fokus på vekt, kropp og thigh gap. Hun er virkelig en av de verste bloggerne (eks-blogger?), og kan umulig ha fått med seg "vær varsom"-plakaten. 

Vet hun ikke blogger lenger, men hun har fortsatt mange følgere på snapchat, instagram og facebook, så synes fremdeles det er relevant. 

Hva heter hun på Instagram? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 123gjest skrev:

Herregud så opptatt hun er av kropp etter fødsel. Poster flere bilder av vekten, og skryter masse av at hun kan spise hva hun vil, men likevel gå ned i vekt. Aldri sett noen med så stort fokus på vekt, kropp og thigh gap. Hun er virkelig en av de verste bloggerne (eks-blogger?), og kan umulig ha fått med seg "vær varsom"-plakaten. 

Vet hun ikke blogger lenger, men hun har fortsatt mange følgere på snapchat, instagram og facebook, så synes fremdeles det er relevant. 

Noe må hun da skryte av. Hun kløner jo til det meste ellers i livet sitt, så hvis hun føler seg bedre av å skryte av kroppen så feel free. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 123gjest skrev:

Herregud så opptatt hun er av kropp etter fødsel. Poster flere bilder av vekten, og skryter masse av at hun kan spise hva hun vil, men likevel gå ned i vekt. Aldri sett noen med så stort fokus på vekt, kropp og thigh gap. Hun er virkelig en av de verste bloggerne (eks-blogger?), og kan umulig ha fått med seg "vær varsom"-plakaten. 

Vet hun ikke blogger lenger, men hun har fortsatt mange følgere på snapchat, instagram og facebook, så synes fremdeles det er relevant. 

Fotballfrue symptomer... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

50 minutter siden, Cissacissa skrev:

Noe må hun da skryte av. Hun kløner jo til det meste ellers i livet sitt, så hvis hun føler seg bedre av å skryte av kroppen så feel free. 

Hvor skryter hun? Får henne ikke opp på snap lenger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Nussepus skrev:

 

Hvor skryter hun? Får henne ikke opp på snap lenger. 

Sjæl virker som hun har gjort snappen sin privat ? Vet ikke plutselig gikk det fra daglig oppdatering til ingenting . Kanskje hun slettet ukjente .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig sjeldent innom bloggen, såpass sjeldent at hver gang jeg går inn har hun enten fått et nytt barn, er gravid, fått ny type eller nettopp gjort det slutt😅 Skjønner at det er mye å oppdatere meg på nå!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pessimistisk skrev:

Er veldig sjeldent innom bloggen, såpass sjeldent at hver gang jeg går inn har hun enten fått et nytt barn, er gravid, fått ny type eller nettopp gjort det slutt😅 Skjønner at det er mye å oppdatere meg på nå!

Jeg likte bloggen bedre når den stort sett bestod av halvnakne bilder av henne. Nå er det så mye mas om de derre ungene og om bilen hennes (en Ford Sienna?). 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chiki
13 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Jeg likte bloggen bedre når den stort sett bestod av halvnakne bilder av henne. Nå er det så mye mas om de derre ungene og om bilen hennes (en Ford Sienna?). 

Hun blogget i en gang i januar, siste gangen før det i september. Så vil ikke si det er så mye mas 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, chiki skrev:

Hun blogget i en gang i januar, siste gangen før det i september. Så vil ikke si det er så mye mas 

Et innlegg nå har like mange ord som hele bloggen fram til hun fødte første gang.

Det var veldig lite rot mellom bildene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har hun helt trukket seg tilbake fra rampelyset? Trodde bloggen var en viktig inntektskilde for henne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig hun tjener penger på? Hun er jo ferdig med skolen nå, hvis hun fullførte, men hun har jo ikke noe jobb å få permisjon fra. Overgangsstønad får hun ikke fordi hun har samme BF på to av barna. Blogger gjør hun heller ikke lenger, og oppdaterer insta sjeldent, og 0 reklame. Barnebidrag og barnetrygd, og bostøtte kan vel ikke dekke de helt sinnsyke utgiftene hun har?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange fedre er det inn i bildet ang ungene? For jeg har mistet fullstendig oversikt på henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...