Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hvor mange fedre er det inn i bildet ang ungene? For jeg har mistet fullstendig oversikt på henne.

4 barn og 3 fedre 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Summ skrev:

4 barn og 3 fedre 

Aha.. Hun ligger hvertfall ikke på latsiden, om man kan si det på den måten.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Uglesjel skrev:

Aha.. Hun ligger hvertfall ikke på latsiden, om man kan si det på den måten.

Helt utrolig. Men skjønner ikke helt hvor fort tiden går når man følger henne. Det er 4årstall mellom minste og baby. Og ingenting i livet hennes er forandret! Ikke annet enn at hun driver å prøver å ordne ser videregående. Det er helt utrolig!

de har et sted å bo, de flytter jevnlig, de besøker Alta noenganger i året, og har besøk av moren. Ellers så er det bare fest i ny og ne, og ekstrahjelp-jobber. Det er jo slik en ungdom med friår før universitetet driver med.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Summ skrev:

Helt utrolig. Men skjønner ikke helt hvor fort tiden går når man følger henne. Det er 4årstall mellom minste og baby. Og ingenting i livet hennes er forandret! Ikke annet enn at hun driver å prøver å ordne ser videregående. Det er helt utrolig!

de har et sted å bo, de flytter jevnlig, de besøker Alta noenganger i året, og har besøk av moren. Ellers så er det bare fest i ny og ne, og ekstrahjelp-jobber. Det er jo slik en ungdom med friår før universitetet driver med.

Synes det står bom stille med henne når jeg stikket nesen innom bloggen hennes. Eneste som er nytt jeg fant var katten. Ellers så var resten bob bob.. Virker som at hun gir litt faen på en måte. For jeg får ingen inntrykk av at hun vil gjøre noe ekstra ut av livet enn og få barn. Kanskje hun og A.R kunne slå seg sammen og starte en felles blogg etter som det står dønn stilt hos dem begge.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Uglesjel skrev:

Synes det står bom stille med henne når jeg stikket nesen innom bloggen hennes. Eneste som er nytt jeg fant var katten. Ellers så var resten bob bob.. Virker som at hun gir litt faen på en måte. For jeg får ingen inntrykk av at hun vil gjøre noe ekstra ut av livet enn og få barn. Kanskje hun og A.R kunne slå seg sammen og starte en felles blogg etter som det står dønn stilt hos dem begge.

Tror de fleste bloggere bør skaffe annet levebrød. Nyhetens interesse er sterkt dalende.  Skal noe til å finne på noe å skrive om etterhvert

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trua skrev:

Tror de fleste bloggere bør skaffe annet levebrød. Nyhetens interesse er sterkt dalende.  Skal noe til å finne på noe å skrive om etterhvert

Når det går så langt at hennes tidligere lesere ikke husker eller aner hva dama bedriver med lengre så er jo på tide og finne noe annet å gjøre. Hun er heller ikke aktiv innpp faggruppen som hun er admin for.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså.  Jeg syns slettes ikke det står bom stille med henne. Hun har hatt et smart valgt og begynt på videregående igjen å faktisk prøver å gjøre noe med livet sitt. Så det å si hun gir faen føler jeg blir feil å si, det passer bedre å si om AR. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mammamiaa skrev:

Altså.  Jeg syns slettes ikke det står bom stille med henne. Hun har hatt et smart valgt og begynt på videregående igjen å faktisk prøver å gjøre noe med livet sitt. Så det å si hun gir faen føler jeg blir feil å si, det passer bedre å si om AR. 

Det var snakk om bloggen og ikke om hun har tatt vgs eller ei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Uglesjel skrev:

Når det går så langt at hennes tidligere lesere ikke husker eller aner hva dama bedriver med lengre så er jo på tide og finne noe annet å gjøre. Hun er heller ikke aktiv innpp faggruppen som hun er admin for.

Bloggen har jo ikke blitt oppdatert siden januar? Så noe gjør hun nok siden hun ikke trenger den som inntektskilde (og greit er jo det) 🙂 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At denne bloggen ikke lenger er oppe og går, og at både instagram og snap er gjort privat er vel det beste som har skjedd disse barna, i hvert fall. Håper for deres skyld at det fortsetter sånn!

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 29.6.2019 den 20.23, Malum skrev:

At denne bloggen ikke lenger er oppe og går, og at både instagram og snap er gjort privat er vel det beste som har skjedd disse barna, i hvert fall. Håper for deres skyld at det fortsetter sånn!

Hun har oppdatert bloggen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått rakket ned på nok en barnefar. Hvorfor i alle dager bli gravid med alle du møter? Spesielt når forholdet var forferdelig? Jeg bare fatter det ikke når prevensjon er sååå enkelt å bruke. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nussepus skrev:

Fått rakket ned på nok en barnefar. Hvorfor i alle dager bli gravid med alle du møter? Spesielt når forholdet var forferdelig? Jeg bare fatter det ikke når prevensjon er sååå enkelt å bruke. 

Enda verre faktisk -få barn igjen med en som allerede har bevist seg som en rævva forelder til deres første felles barn.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hun er jo så søt. Hvis jeg ble sammen med henne skulle hun ikke måtte jobbe. Hun kunne kjørt en søt liten konebil og så kunne hun fått fire unger til.

Så søte mennesker burde ikke tvinges til å jobbe.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgte henne før, men har ikke fulgt henne på flere år. Men virker ikke som det har skjedd så mye nytt akkurat. Blir litt kjedelig i lengden  

Men får aldri glemt da hun var med på Charterfeber i 2013 ish. Ikke den skarpeste kniven i skuffen 🤣

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å lese oppdateringen. At hun klarer å sette seg i denne situasjonen gang på gang🙄 Og all denne flyttingen. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper ikke hun starter å blogge igjen faktisk. Gjør heller ferdig skolegangen. 

Hun virker desverre svært umoden og ukritisk når det gjelder forhold og menn, men jeg syns hun fremstår som veldig flink med alle barna hun har fått i disse "turbulente forholdene" (minus eksponeringen hun holdt på med i sosiale medier tidligere) 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Isild skrev:

Jeg håper ikke hun starter å blogge igjen faktisk. Gjør heller ferdig skolegangen. 

Hun virker desverre svært umoden og ukritisk når det gjelder forhold og menn, men jeg syns hun fremstår som veldig flink med alle barna hun har fått i disse "turbulente forholdene" (minus eksponeringen hun holdt på med i sosiale medier tidligere) 

Tidligere ...? Selv om hun ikke eksponerer barna via bloggen lengre, så er hun fortsatt en versting på eksponering via andre kanaler. Bl.a Snapchat. Det er massiv eksponering av barna til enhver tid. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan faen ikke klage når hun klarer å bli gravid med samme mann som skuffet henne sist. Som man sår høster man. Dette har hun skyld i selv.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Tidligere ...? Selv om hun ikke eksponerer barna via bloggen lengre, så er hun fortsatt en versting på eksponering via andre kanaler. Bl.a Snapchat. Det er massiv eksponering av barna til enhver tid. 

Da trekker jeg tilbake `tidligere`. Jeg følger henne ikke, men trodde (håpet) hun hadde sluttet med eksponeringen av barn og privatliv. 

Da har hun altså ikke det, og da blir det NULL poeng fra meg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...