Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

2 timer siden, chiki skrev:

Viss hun har spurt er det selvfølgelig greit:) men virker som hun tar det som en selvfølge. 

Når eldste vår som er 7 år har barneselskap sender vi smpsøskene til besteforeldre, fordi hun skal få være midtpunktet i sitt eget barneselskap. Så hadde foreldrene til vennene spurt om å ta med søsken hadde jeg synes det var rart, kan ikke de heller finne på noe selv mens selskapet varer? De førreste skolebarn trenge å ha med foreldrene i selskap

Ikke alle barn vil gå i selskap alene , det må da være helt greit..jeg hadde selvsagt svart ja om noen spurte om å få være med og ha med søsken

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Orly skrev:

Ikke alle barn vil gå i selskap alene , det må da være helt greit..jeg hadde selvsagt svart ja om noen spurte om å få være med og ha med søsken

Har selv ei som var veldig usikker når det kom til det og dra i bursdager alene. Dette helt til hun gikk i 2-3 klasse. Har aldri fått ett nei når jeg har spurt foreldre om jeg og eventuelt søsken kunne være der sammen med henne. Blir for dumt å henge seg opp i dette 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, terteskjell skrev:

Har selv ei som var veldig usikker når det kom til det og dra i bursdager alene. Dette helt til hun gikk i 2-3 klasse. Har aldri fått ett nei når jeg har spurt foreldre om jeg og eventuelt søsken kunne være der sammen med henne. Blir for dumt å henge seg opp i dette 

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BordetErSnudd
2 timer siden, terteskjell skrev:

Har selv ei som var veldig usikker når det kom til det og dra i bursdager alene. Dette helt til hun gikk i 2-3 klasse. Har aldri fått ett nei når jeg har spurt foreldre om jeg og eventuelt søsken kunne være der sammen med henne. Blir for dumt å henge seg opp i dette 

Enig. Barn kan også ha skjulte utfordringer som man ikke vet om. Hvor det er greit med en forelder til stede. Da tenker jeg alt fra problemer med vannlating/avføring via ADHD til peg-sonder osv. Ikke at jeg tror dette gjelder for Rannveig sitt barn men sånn generelt så bør man holde seg for god til å dømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ranvei" minner meg om sånn navn non foreldre tar på barna fordi de vil skille seg ut. haha. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg barna til Rannveig Heitmann vil sette pris på å bli så til de grader utlevert som de blir.

Jeg mener man må begynne å kontakte barnevernstjenesten når bloggere utnytter barna sine på denne måten. Det er helt uforskammelig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chiki

Jeg reagerer jo ikke på at noen barn ikke vil gå alene. Jeg reagerer på at hun tar det som en selvfølge at hele familien kan dukke opp bare fordi hun er alenemor:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, chiki said:

Jeg reagerer jo ikke på at noen barn ikke vil gå alene. Jeg reagerer på at hun tar det som en selvfølge at hele familien kan dukke opp bare fordi hun er alenemor:) 

Vet du dette, eller er det spekulasjoner :)? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som reagerer på at hun misbruker små barn aktivt for å tjene penger og kjendisstatus?

Endret av JackNapier
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, JackNapier said:

Ingen som reagerer på at hun misbruker små barn aktivt for å tjene penger og kjendisstatus?

Det har vel blitt kommentert opp og ned tidligere i tråden? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner bare ikke at man har samvittighet til å følge med på en blogg der innehaveren misbruker barna sine på denne måten, og dermed bidra til ytterlige misbruk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, JackNapier skrev:

Ingen som reagerer på at hun misbruker små barn aktivt for å tjene penger og kjendisstatus?

Jeg er absolutt motstander av hennes eksponering av mindreårig å er knapt inne på bloggen hennes. Holder med å lese det som står her inne.

Men ikke bruk ordet misbruker.. Det er noe helt annet enn eksponering

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje ordet som må til for å sette lys på hvor alvorlig dette er. Eksponering har ikke noe særlig negativitet ved seg. Dette er kjempealvorlig, barna har INGEN mulighet til å motsette seg dette!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, chiki skrev:

Jeg reagerer jo ikke på at noen barn ikke vil gå alene. Jeg reagerer på at hun tar det som en selvfølge at hele familien kan dukke opp bare fordi hun er alenemor:) 

men vet du att hun ikke har noen avtale med de andre foreldrene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, JackNapier said:

Det er kanskje ordet som må til for å sette lys på hvor alvorlig dette er. Eksponering har ikke noe særlig negativitet ved seg. Dette er kjempealvorlig, barna har INGEN mulighet til å motsette seg dette!

Anbefaler heller trådene om Anna Rasmussen AS og Annebrith, der er det mye fokus på utlevering av barn :) 

Endret av Superblomst
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, JackNapier skrev:

Det er kanskje ordet som må til for å sette lys på hvor alvorlig dette er. Eksponering har ikke noe særlig negativitet ved seg. Dette er kjempealvorlig, barna har INGEN mulighet til å motsette seg dette!

men misbruke barn er jo noe helt annet.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, JackNapier skrev:

Du bruker jo barnet på en måte det ikke skal brukes?

Ja men jeg mener fortsatt att "misbruk av barn" er noe helt annet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et drøyt utsagn, men det setter fokus på problemet. Det er grov krenkelse av barnets rett til privatliv. Det er heller ikke til barnets beste å bli eksponert på denne måten.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, terteskjell skrev:

Ja men jeg mener fortsatt att "misbruk av barn" er noe helt annet..

Det finnes jo dessverre mange måter å misbruke et barn, å flise på din definisjon av det er jo unødvendig. Hun eksponerer barna i for stor grad, at mange mener dette er misbruk er da naturlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...