Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Var innom bloggen hennes for første gang. Har hun skrevet navnet sitt feil i headeren😁🙀

Nei,hun har "skiftet navn",altså,skrivemåte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Sol79 skrev:

Tror neppe ungen tok skade av det.

Den ungen er oppvokst i støvler, uansett vær og føreforhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, BordetErSnudd skrev:

Jeg har selv små unger som skal gjøre alt selv og de tar gladelig på seg regnstøvler når det er strålende sol fordi det går så mye kjappere. Raserianfall om jeg skal tvinge på dem joggesko. Pick your battles 🤗 Da tar jeg heller kampen om å få i dem et sunt måltid til lunsj f eks. Men orker ikke krangle hele tiden. Dette er snakk om hjemme og i nabolaget da. Hvor det er lett å skifte om ungene ombestemmer seg. Hadde tvunget gjennom passende sko om vi f eks skulle reise bort.

Er helt enig i at man må velge sine kamper! Og er selvsagt ikke farlig med cherrox på sommeren, men nå hadde de vært i en barnebursdag og gikk på strømmen storsenter etterpå, så de var jo ikke bare ute i hagen heller. Så bare veldig varmt ut så varmt som det var her igår 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Mrs O'Donell said:

Var innom bloggen hennes for første gang. Har hun skrevet navnet sitt feil i headeren😁🙀

Nei, hun har byttet navn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, J.. skrev:

Nei,hun har "skiftet navn",altså,skrivemåte.

 

5 minutter siden, Superblomst skrev:

Nei, hun har byttet navn. 

Men Ranvei ser da virkelig ut som en skrivefeil? Jeg vet om flere som heter det og ingen skriver det slik? Merkelig ting å gjøre. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

 

Men Ranvei ser da virkelig ut som en skrivefeil? Jeg vet om flere som heter det og ingen skriver det slik? Merkelig ting å gjøre. 

Ifølge henne var hun lei av å alltid måtte stave det fordi folk skrev feil...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, FruRosa skrev:

Ifølge henne var hun lei av å alltid måtte stave det fordi folk skrev feil...

Vil tro flere kommer til å skrive det feil nå. :P Har bare hørt om "Rannveig" og "Ranveig" selv. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2018 den 13.34, Cyndaquil skrev:

Altså jeg skjønner meg ikke på henne. Her er det en mann som har ignorert henne og barnet S i flere år. Et svik. Også velger  hun da å ha sex/forhold med han når han når han plutselig vil være pappa? Kjempeflott at han har ombestemt seg. Men at hun mener han er veier date materiale etter alt han har gjort, forstår ikke jeg. Har hun ingen selvrespekt?

 

og det feit innlegget va bar helt på jorder. 

Nå vet vi ingenting om bakgrunnen for dette. Så mye dritt som hun har skrevet om han på bloggen så skjønner jeg heller ikke at han vil ha et forhold til henne. Det er også veldig negativt for yngste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, FruRosa said:

Ifølge henne var hun lei av å alltid måtte stave det fordi folk skrev feil...

Oh the irony. Iflg SSB er det 13 mennesker som har Ranvei som fornavn, til sammenligning er det 1112 som heter Rannveig.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Zokutine skrev:

Er helt enig i at man må velge sine kamper! Og er selvsagt ikke farlig med cherrox på sommeren, men nå hadde de vært i en barnebursdag og gikk på strømmen storsenter etterpå, så de var jo ikke bare ute i hagen heller. Så bare veldig varmt ut så varmt som det var her igår 😉

Nå kan det vel tenkes at noe hadde skjedd med sko i bursdagen, blitt våte, ødelagt osv. og det skifte hun hadde i bilen var cherrox...hadde sett dummere ut om han gikk barbeint på senteret😉

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

Skjønner hvorfor KG får et dårlig rykte når jeg leser de siste innleggene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvilken vei hodet er på det siste bildet på bloggen. Det var litt "mammatilmichelle"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chiki

Mener hun virkelig at det er greit å ta med alle barna i barnebursdag bare fordi hun er alenemor?

her vi bor har ingen med foreldre (eller søsken) etter 5 årsdagen. 

jeg hadde ikke synes det var greit om noen møtte opp og hadde med søsken osv når vi har bursdag. 

Har ikke all verden med plass, men vi prioriterer å invitere hele årskullet, og har ikke plass til alle foreldre og eventuelle søsken

Ref snap. Møter opp i selskap med et ekstra barn. #alenemor, alle eller ingen

Endret av chiki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, chiki skrev:

Mener hun virkelig at det er greit å ta med alle barna i barnebursdag bare fordi hun er alenemor?

her vi bor har ingen med foreldre (eller søsken) etter 5 årsdagen. 

jeg hadde ikke synes det var greit om noen møtte opp og hadde med søsken osv når vi har bursdag. 

Har ikke all verden med plass, men vi prioriterer å invitere hele årskullet, og har ikke plass til alle foreldre og eventuelle søsken

Ref snap. Møter opp i selskap med et ekstra barn. #alenemor, alle eller ingen

Hun har nok ringt å sagt ifra/spurt om det er greit. 

Men jeg er enig i at den "alle eller ingen" kan ødelegge litt etterhvert... hvem skolebarn vil ha med småjenter i bursdagen sin? Gutter er bråkete og voldsomme.. eller hvor kult er det for sønnen hennes og være med i bursdag med bare småbarn? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mrs O'Donell skrev:

 

Men Ranvei ser da virkelig ut som en skrivefeil? Jeg vet om flere som heter det og ingen skriver det slik? Merkelig ting å gjøre. 

Flere som heter Solvei uten g også. Eller Ingri uten d. Eller Turi uten d. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest chiki
Akkurat nå, Summ skrev:

Hun har nok ringt å sagt ifra/spurt om det er greit. 

Men jeg er enig i at den "alle eller ingen" kan ødelegge litt etterhvert... hvem skolebarn vil ha med småjenter i bursdagen sin? Gutter er bråkete og voldsomme.. eller hvor kult er det for sønnen hennes og være med i bursdag med bare småbarn? 

Viss hun har spurt er det selvfølgelig greit:) men virker som hun tar det som en selvfølge. 

Når eldste vår som er 7 år har barneselskap sender vi smpsøskene til besteforeldre, fordi hun skal få være midtpunktet i sitt eget barneselskap. Så hadde foreldrene til vennene spurt om å ta med søsken hadde jeg synes det var rart, kan ikke de heller finne på noe selv mens selskapet varer? De førreste skolebarn trenge å ha med foreldrene i selskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sol79 said:

Flere som heter Solvei uten g også. Eller Ingri uten d. Eller Turi uten d. 

Som sagt er det 13 som heter Ranvei i Norge i dag. Til sammenligning er det 69 som heter Solvei, og hele 410 og 399 som heter henholdsvis Ingri og Turi.

Med en så uvanlig stavemåte som Ranvei har valgt, er du dømt til at folk kommer til å stave navnet ditt feil. Det er dermed meget ironisk at hun skiftet navn for å unngå dette.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt dette før men det sier vel mest om de hun omgås om hun stadig må stave navnet sitt (som er ganske vanlig i Norge) og til og med endrer stavemåten til noe enda mer uvanlig.

Endret av Prinsesse788
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Prinsesse788 said:

Jeg har sagt dette før men det sier vel mest om de hun omgås om hun stadig må stave navnet sitt (som er ganske vanlig i Norge) og til og med endrer stavemåten til noe enda mer uvanlig.

Jeg tror hun primært omgås barn i og under skolealder, så det burde forklare saken.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...