Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

9 timer siden, chiki skrev:

I bilen hvor hun skriver at hun er fyllesyk og nan lever kun en gang. Bak sitter toåringen fremovervent med selene så løse at de henger nedforbi skulderen... 

Hun og faren til yngste er kjærester nå skriver hun på snap

Jeg som trodde hun hadde fått litt vett i huet da hun viste bilde av minste bakovervendt i Minikid😩 bilsikring av barna hennes er helt horribel..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

19 minutter siden, FruRosa skrev:

Huff! Siste bildet på Snap, av henne og kjæresten...

Jeg har hun ikke på snap. Hva er navnet hennes der? Kan du legge ut bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Cissacissa skrev:

Jeg har hun ikke på snap. Hva er navnet hennes der? Kan du legge ut bilde?

Er ikke lov å legge ut bilde.

Snap: Ranvei Charlotte Heitmann 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Cissacissa said:

Jeg har hun ikke på snap. Hva er navnet hennes der? Kan du legge ut bilde?

Skjønner ikke at det bildet var noe å løpe inn på KG for å skrive om. Var Ranvei og kjæresten som nesten kysset og han så full ut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Superblomst skrev:

Skjønner ikke at det bildet var noe å løpe inn på KG for å skrive om. Var Ranvei og kjæresten som nesten kysset og han så full ut. 

Det er mange timer siden bildet ble lagt ut, så jeg "løp" ikke akkurat inn her 😀

Jeg forstår bare ikke poenget med å dele det bildet med verden, det var så lite flatterende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, FruRosa skrev:

Det er mange timer siden bildet ble lagt ut, så jeg "løp" ikke akkurat inn her 😀

Jeg forstår bare ikke poenget med å dele det bildet med verden, det var så lite flatterende.

Enig med deg

Jeg hadde aldri delt et sånt bilde og hadde noen delt et sånt av meg så hadde jeg blitt forbanna

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på bloggen nå at hun har kjøpt hus sammen med faren til minste barnet. Etter det som var skrevet på bloggen tidligere virket det som de ikke var gode venner så jeg syns det er imponerende å kunne bli kjæreste med noen man har hatt et så dårlig forhold til. Mener det ikke ironisk altså, jeg hadde vært alt for bitter og sur til å klare å komme over gammelt rusk. 

Positivt at hun skal begynne å studere, er det noen som vet hva hun skal gå? Ser det er skrevet sykepleie i kommentarfeltet på bloggen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Keikolina skrev:

Hvordan får hun kjøpt hus uten jobb? Hun kan da ikke tjene noe særlig på bloggen sin.

Mannen vel

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Keikolina skrev:

Hvordan får hun kjøpt hus uten jobb? Hun kan da ikke tjene noe særlig på bloggen sin.

Jobber hun ikke med tlfsalg ifølge snap og i barnehage ifølge bloggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Vinglass skrev:

Jobber hun ikke med tlfsalg ifølge snap og i barnehage ifølge bloggen?

Å være ringevikar i barnehage gir ikke akkurat grunnlag for lån, vil jeg tro.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om d er han hu ble gravid med i mai.. som hu tok abort med..? Hu skrev vel ett innlegg om d for noen mnd siden, men har ikke skrevet noe mer om d siden.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Suuusa skrev:

Lurer på om d er han hu ble gravid med i mai.. som hu tok abort med..? Hu skrev vel ett innlegg om d for noen mnd siden, men har ikke skrevet noe mer om d siden.. 

Det var i fjor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Marriet said:

Hun er sammen med faren til S.

Ja, det tror jeg de fleste fikk med seg i våres :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok aldri tilgitt et sånt svik, men bra at hun greier det. Men likevel, jeg lo da jeg leste dette på bloggen: "Jeg har alltid trodd at jeg skulle føle mye bitterhet, men det har jeg ikke følt på en eneste gang.". Hun har altså aldri vært bitter. Jeg kan vel minnes et par innlegg der hun virket øøørlittegrann bitter... (med god grunn, altså). 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Jeg hadde nok aldri tilgitt et sånt svik, men bra at hun greier det. Men likevel, jeg lo da jeg leste dette på bloggen: "Jeg har alltid trodd at jeg skulle føle mye bitterhet, men det har jeg ikke følt på en eneste gang.". Hun har altså aldri vært bitter. Jeg kan vel minnes et par innlegg der hun virket øøørlittegrann bitter... (med god grunn, altså). 

Alle historier har jo to sider + sannheten i tillegg. Så hvem som har mest grunn til å føle seg lurt av de to der og hvem som har mest grunn til å føle bitterhet, vet vi jo egentlig ikke så mye om. Men uansett så er det flott at de har ryddet opp og at de nå har valgt å gå videre, kjøpe hus og forhåpentligvis bli en stabil familie. Jeg ønsker de lykke til!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lilletrilleline skrev:

Jeg hadde nok aldri tilgitt et sånt svik, men bra at hun greier det. Men likevel, jeg lo da jeg leste dette på bloggen: "Jeg har alltid trodd at jeg skulle føle mye bitterhet, men det har jeg ikke følt på en eneste gang.". Hun har altså aldri vært bitter. Jeg kan vel minnes et par innlegg der hun virket øøørlittegrann bitter... (med god grunn, altså). 

Tror hun mente bitterhet mot han etter de gjenopptok kontakten

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...