Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

Oi, ei som er vandt med å gå hjemme og ikke ha noe liv utenom barna og litt festing gitt..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

På 7. august 2018 den 19.11, VildeS skrev:

Ser på bloggen nå at hun har kjøpt hus sammen med faren til minste barnet. Etter det som var skrevet på bloggen tidligere virket det som de ikke var gode venner så jeg syns det er imponerende å kunne bli kjæreste med noen man har hatt et så dårlig forhold til. Mener det ikke ironisk altså, jeg hadde vært alt for bitter og sur til å klare å komme over gammelt rusk. 

Positivt at hun skal begynne å studere, er det noen som vet hva hun skal gå? Ser det er skrevet sykepleie i kommentarfeltet på bloggen.

Jeg skjønner ikke at han vil være sammen med henne etter alt det stygge hun har skrevet om han på bloggen. I et innlegg sidestiller hun han med en pedofil. Altså, unnskyld meg?  Jeg gir de et år så er hun alenemor, igjen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Surikatt skrev:

Jeg skjønner ikke at han vil være sammen med henne etter alt det stygge hun har skrevet om han på bloggen. I et innlegg sidestiller hun han med en pedofil. Altså, unnskyld meg?  Jeg gir de et år så er hun alenemor, igjen.

Han er neppe noen 1. premie han der heller. Ville jo ikke ha noe med datteren å gjøre før nå nylig. 

Flott at de har lagt fortiden bak seg og at han nå stiller opp for datteren. Men tror neppe det forholdet er liv laga.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva hun legger ut så må hun ja med bilder av magen eller puppene , skjønner ikke poenget!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Orly skrev:

Uansett hva hun legger ut så må hun ja med bilder av magen eller puppene , skjønner ikke poenget!

Det ER jo lov til å være stolt når kroppen ser slik ut etter 3 fødsler, men å vise det ved enhver anledning blir vel litt tøs-aktig.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Summ skrev:

Det ER jo lov til å være stolt når kroppen ser slik ut etter 3 fødsler, men å vise det ved enhver anledning blir vel litt tøs-aktig.. 

Stolt kan man vel være uten å legge ut bilder av det hele tiden. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Cissacissa skrev:

Det er kun han som står som kjøper av huset for å si det sånn...

Hvordan vet du det🤔

Håper ikke eldste må bytte skole. Han gikk vel igjennom en 4-5 barnehager...

Endret av Puny
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Puny skrev:

Hvordan vet du det🤔

Håper ikke eldste må bytte skole. Han gikk vel igjennom en 4-5 barnehager...

Man finner informasjon om det på nettsiden siste.eiendomspriser...  

 

Jeg aner ikke hvilken skole huset "sogner" til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cissacissa skrev:

Man finner informasjon om det på nettsiden siste.eiendomspriser...  

 

Jeg aner ikke hvilken skole huset "sogner" til

Hva søker man på da? Navnet hans gav ingen treff...

Endret av Puny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Puny skrev:

Hva søker man på da? Navnet hans gav ingen treff...

Hun har lagt ut adressen sin i en Finn-annonse hvor hun leier it en hybel. Link til Finn-annonsen er på hennes åpne Facebook-profil

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Cissacissa skrev:

Hun har lagt ut adressen sin i en Finn-annonse hvor hun leier it en hybel. Link til Finn-annonsen er på hennes åpne Facebook-profil

takk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De prøver nå å leie ut kjeller leiligheten. Ser at den ikke er godkjent som separat leilighet. 

Annonsen: https://krogsveen.no/Selge-bolig/Solgte-boliger/Bolig/Enebolig/Garderbakken-21-G-103023087

Ranveig er heller ikke medeier noe jeg synes er merkelig når hun går ut med at de har kjøpt hus. https://siste.eiendomspriser.no/?id=0227000210070000000000000

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, fruaasen skrev:

De prøver nå å leie ut kjeller leiligheten. Ser at den ikke er godkjent som separat leilighet. 

Annonsen: https://krogsveen.no/Selge-bolig/Solgte-boliger/Bolig/Enebolig/Garderbakken-21-G-103023087

Ranveig er heller ikke medeier noe jeg synes er merkelig når hun går ut med at de har kjøpt hus. https://siste.eiendomspriser.no/?id=0227000210070000000000000

Hun sletter kommentarer om at det er bare "han" som har kjøpt hus på bloggen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er artig at hun ikke godtar garanti fra NAV når hun selv har levd av den norske stat de siste årene.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Syntes det er artig at hun ikke godtar garanti fra NAV når hun selv har levd av den norske stat de siste årene.

Tenkte det samme. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Syntes det er artig at hun ikke godtar garanti fra NAV når hun selv har levd av den norske stat de siste årene.

«Av seg selv, kjenner man andre» sies det....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
15 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Syntes det er artig at hun ikke godtar garanti fra NAV når hun selv har levd av den norske stat de siste årene.

Får ikke leid den heller siden den ikke er godkjent for utleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...