Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

1 time siden, Keikolina skrev:

Får ikke leid den heller siden den ikke er godkjent for utleie.

Huff, alt for mange idioter i utleiemarkedet...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Boligens underetasje er omgjort til en utleieleilighet. Deler av denne utleiedelen er innredet i senere tid og er ikke godkjent til varig opphold eller godkjent av kommunen.»

Jeg tolker ikke dette som at det ikke er lov å leie ut, men som at deler av utleieenheten ikke kan brukes som oppholdsrom/bolig.

Det betyr feks at et av rommene ikke har vindu som kan brukes som rømningsvei.

Jeg ville uansett aldri leid en slik bolig, og jeg vil tro at du som utleier har opplysningsplikt om disse forholdene i annonsen.

Endret av Prinsesse788
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Ei heller husdyr, har ikke de katt selv?

Den kan jeg skjønne. Har selv katt, som ofte blir borte om de kommer mennesker med dyr på besøk over tid. 

Så hadde sakt nei til dyr i utleier delen jeg også. Men det kun pga av dyret jeg hadde. 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Prinsesse788 skrev:

«Boligens underetasje er omgjort til en utleieleilighet. Deler av denne utleiedelen er innredet i senere tid og er ikke godkjent til varig opphold eller godkjent av kommunen.»

Jeg tolker ikke dette som at det ikke er lov å leie ut, men som at deler av utleieenheten ikke kan brukes som oppholdsrom/bolig.

Det betyr feks at et av rommene ikke har vindu som kan brukes som rømningsvei.

Jeg ville uansett aldri leid en slik bolig, og jeg vil tro at du som utleier har opplysningsplikt om disse forholdene i annonsen.

Leiligheten er i hovedboligens primær kvm. Det er strenge krav for utleie, blandt annet brannkrav. Leiligheten skal være godkjent for utleie innen for kravene, noe denne ikke er i tillegg til rommet som ikke er godkjent for rømning. Når den ikke er en godkjent sekundær leilighet har du ikke lov til å leie ut men mange gjør det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne jenta har så mange følgere, og hun legger ut så ekstremt mye på snap! Jeg gikk voksenopplæring i 2år, og vi fikk ikke lov til å drive med mobilen i timen for å sende viktige meldinger engang, måtte vi ta en viktig tlf, måtte vi gå ut på gangen.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmer i leveringen i barnehagen, legger ut bilde av en far og barnet i bakgrunnen. Hadde det vært meg på bilde hadde jeg sagt ifra til ledelsen i barnehagen at det ikke er OK! 

 

For å ikke snakke om hvor SLITEN hun er ettwr å bare gått på skolen i en uke. 

Har selv 3 barn på alder med hennes og jobb, men det er ikke SÅ mye arbeid med å rydde og vaske etter barna at jeg føler meg utslitt hver dag.

Om hun «svømmer på dypt vann» etter bare en uke på vgs, hvordan i all verden tenker hun å fullføre sykepleien med alt det innebærer av skolearbeid og praksis? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk fort fra REF snap; «målet er 5’er i alle fag, til REF blogg; «skal man bestå må man gjøre lekser»

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun prøver å hinte til at folk skal skryte av henne.. At hun er så spesiell som klarer så mange fag på en gang, med barn. Ser hun har skrevet på hønehjørnet og hun er langt ifra så spesiell som hun vil ha det til. 
Det er bra at hun går skole, for sin egen del. Men denne "Gud jeg er så unikt flink" blir litt for mye.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2018 den 8.56, chiki skrev:

Filmer i leveringen i barnehagen, legger ut bilde av en far og barnet i bakgrunnen. Hadde det vært meg på bilde hadde jeg sagt ifra til ledelsen i barnehagen at det ikke er OK! 

 

For å ikke snakke om hvor SLITEN hun er ettwr å bare gått på skolen i en uke. 

Har selv 3 barn på alder med hennes og jobb, men det er ikke SÅ mye arbeid med å rydde og vaske etter barna at jeg føler meg utslitt hver dag.

Om hun «svømmer på dypt vann» etter bare en uke på vgs, hvordan i all verden tenker hun å fullføre sykepleien med alt det innebærer av skolearbeid og praksis? 

Hvis hun sliter med VGS allerede nå vil hun nok dessverre sliten enda mer med sykepleiestudiet. Jeg begynte dette semesteret og jeg skal innrømme at jeg fikk litt sjokk over hvor mye vi faktisk må gjøre på egenhånd. Vi har en forelesning per emne og det er det. Anatomi er tungt stoff, så hvis man ikke har tunga rett i munnen eller tar seg tid til å prioritere å lese så faller man fort fra.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Celaeno skrev:

Hvis hun sliter med VGS allerede nå vil hun nok dessverre sliten enda mer med sykepleiestudiet. Jeg begynte dette semesteret og jeg skal innrømme at jeg fikk litt sjokk over hvor mye vi faktisk må gjøre på egenhånd. Vi har en forelesning per emne og det er det. Anatomi er tungt stoff, så hvis man ikke har tunga rett i munnen eller tar seg tid til å prioritere å lese så faller man fort fra.

 

Jeg syns det er flott at hun prøver, men jeg har dessverre svært liten tro på at hun kommer til å fullføre. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså Rannveig er kjempe flink og har en utrolig energi, og aktiverer barna sine både med å bruke penger, og ting som er gratis. 

MEN, å tømme godteri og ostepop mellom bena på ungen, nesten under bleia, i et kinosete der det har sittet mange 1000 andre, det er virkelig på ingen måte litt greit engang. 

Ref snap

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ooog 2 åringen i beltestol igjen.

snakk om å tydeligvis ikke bry seg når hun har fått beskjed om der før flere ganger! Jeg blir kvalm. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå må denne barnehagen til jentene step it up ift mobilbruken til foreldrene! Jeg følger ikke RH på snap, men ser snappene hennes via snapkartet. Ikke nok med at hun filmer andre barn i bakgrunn, i tillegg så er det rimelig lett å se på kartet hvilken barnehage dette er snakk om. Grøss og gru dersom det er barn i den barnehagen som lever på skjult adresse! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BlomsterMaja skrev:

Nå må denne barnehagen til jentene step it up ift mobilbruken til foreldrene! Jeg følger ikke RH på snap, men ser snappene hennes via snapkartet. Ikke nok med at hun filmer andre barn i bakgrunn, i tillegg så er det rimelig lett å se på kartet hvilken barnehage dette er snakk om. Grøss og gru dersom det er barn i den barnehagen som lever på skjult adresse! 

Du får ta en telefon dit da. Er ikke sikkert de er oppmerksomme på hvordan hun holder på og hva hun legger ut. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, chiki skrev:

Er idyllen med yngstes pappa over?

siden hun lider av ekstrem søvnmangel #single mum issues 

Isåfall synes jeg nesten litt synd i henne. At ingen av barnefedrene blir ved hennes side. Når det er sagt har jeg hele veien syntes det var rart st hun tok S sin pappa tilbake, etter å behandlet begge som luft i 2 år

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...