Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

Hun har vel aldri bekreftet forholdet heller...alle vet jo at det er han, men hun har jo aldri "gått ut" med historien om åssen de ble sammen igjen (hvis de nå har vært det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, My <3 skrev:

Hun har vel aldri bekreftet forholdet heller...alle vet jo at det er han, men hun har jo aldri "gått ut" med historien om åssen de ble sammen igjen (hvis de nå har vært det)

Eh.. vel dette blogginnlegget taler vel for seg? ;)

 

http://m.rannveigheitmann.blogg.no/1533638000_jeg_er_forelsket_og_ikke_i_lreren.html

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, My <3 skrev:

Hun har vel aldri bekreftet forholdet heller...alle vet jo at det er han, men hun har jo aldri "gått ut" med historien om åssen de ble sammen igjen (hvis de nå har vært det)

Jo det har hun bekreftet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, My <3 skrev:

Hun har vel aldri bekreftet forholdet heller...alle vet jo at det er han, men hun har jo aldri "gått ut" med historien om åssen de ble sammen igjen (hvis de nå har vært det)

De skal/skulle flytte sammen også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo alenemor når hun bor alene med tre unger, de har ikke flyttet sammen enda. 

Forstår godt at hun er sliten, alene med tre unger og går på skole selv. Jeg tok bachelor og var alene med en unge, var dausliten den perioden der. Og jeg hadde bare en unge.. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, skruf skrev:

Hun er jo alenemor når hun bor alene med tre unger, de har ikke flyttet sammen enda. 

Forstår godt at hun er sliten, alene med tre unger og går på skole selv. Jeg tok bachelor og var alene med en unge, var dausliten den perioden der. Og jeg hadde bare en unge.. 

Har stor respekt for henne! Helt utrolig energi hun har! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid hatt et dårlig inntrykk av henne, fordi hun virket veldig "enkel" (at hun ikke tenker så langt alltid) og har tatt veldig mye lettkledde bilder. 

Den siste tiden har jeg fått mye mer respekt for henne. Tre barn, i tillegg til skole (2år komprimert til 1 år) er utrolig travelt, selv når man er to! Og hun gjør det alene. Tenker det er veldig mye organisering mtp at alle tre barna har forskjellig far, og at det er veldig mye å tenke på. Man kan si hva man vil om henne, men hun virker veldig glad i barna sine, og hun står virkelig på. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hege899 skrev:

Jeg har alltid hatt et dårlig inntrykk av henne, fordi hun virket veldig "enkel" (at hun ikke tenker så langt alltid) og har tatt veldig mye lettkledde bilder. 

Den siste tiden har jeg fått mye mer respekt for henne. Tre barn, i tillegg til skole (2år komprimert til 1 år) er utrolig travelt, selv når man er to! Og hun gjør det alene. Tenker det er veldig mye organisering mtp at alle tre barna har forskjellig far, og at det er veldig mye å tenke på. Man kan si hva man vil om henne, men hun virker veldig glad i barna sine, og hun står virkelig på. 

Samtidig er hun en av bloggerne som eksponerer barna sine aller mest, og for min del veier ikke det opp for noe som helst. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Malum skrev:

Samtidig er hun en av bloggerne som eksponerer barna sine aller mest, og for min del veier ikke det opp for noe som helst. 

Der er jeg helt enig! Hun virker som en mamma som bryr seg om barna og gjør alt for dem, men burde absolutt droppe bloggingen og (over)eksponeringen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lar sønnen fylle bensin på bilen sin! Må man ikke være 16 år for slikt? 

 

synes også hun er kjempe flink, og står på for seg selv og barna. Men er ikke imponert når hun klager hele tiden over hvor sliten hun er og hvor mye barna roter og griser,  og virker som hun tror hun klarer så mye mer enn alle andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, chiki skrev:

Hun lar sønnen fylle bensin på bilen sin! Må man ikke være 16 år for slikt? 

 

synes også hun er kjempe flink, og står på for seg selv og barna. Men er ikke imponert når hun klager hele tiden over hvor sliten hun er og hvor mye barna roter og griser,  og virker som hun tror hun klarer så mye mer enn alle andre. 

Det er sikkert kjempestat for gutten å få fylle drivstoff. Går ut fra at hun er tilstede - og da er det vel ikke noe galt med det?

Jeg synes også at hun fremstår som veldig flink med barna. Nå har jeg ikke lest de siste innleggene, men jeg har aldri oppfattet henne som en som syter og klager urimelig mye. Hun HAR et hektisk liv og det er vel mer realistisk at hun sier at hun blir sliten framfor å beskrive et glansbilde uten virkelighet.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Khloe P.T skrev:

Det er sikkert kjempestat for gutten å få fylle drivstoff. Går ut fra at hun er tilstede - og da er det vel ikke noe galt med det?

Jeg synes også at hun fremstår som veldig flink med barna. Nå har jeg ikke lest de siste innleggene, men jeg har aldri oppfattet henne som en som syter og klager urimelig mye. Hun HAR et hektisk liv og det er vel mer realistisk at hun sier at hun blir sliten framfor å beskrive et glansbilde uten virkelighet.

Det er jo ikke lov! 

Hvis han koser seg med en øl fordi han syns det er «kjempestas», er det greit hvis hun er i nærheten? 

Eller røyk? Hvis hun er der går det ven bra? Det er jo «kjempestas» for han. 

Å fylle drivstoff kan være farlig! Har du lest på alle reglene som står på enhver bensinpumpe, på enhver bensinstasjon? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Summ skrev:

Det er jo ikke lov! 

Hvis han koser seg med en øl fordi han syns det er «kjempestas», er det greit hvis hun er i nærheten? 

Eller røyk? Hvis hun er der går det ven bra? Det er jo «kjempestas» for han. 

Å fylle drivstoff kan være farlig! Har du lest på alle reglene som står på enhver bensinpumpe, på enhver bensinstasjon? 

Typisk overkill. Du kan ikke sammenligne det med å innta øl eller røyk!

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BordetErSnudd

Men hun har jo bitt over altfor, altfor mye mer enn hun kan tygge! Hun er alenemor til tre små barn og jobber, hvordan i huleste skal hun klare å komprimere to skoleår i ett i tillegg? Hun har antakeligvis 2 timer daglig bare med klesvask, rydding, oppvask og leksearbeid for skolegutten sin.. Og dette er i tillegg til jobb, egen skole og absolutt alt som har med barna å gjøre når det gjelder foreldremøter, legebesøk osv... Det er jo som om å be om å mislykkes. Og da har hun kastet bort enda mer tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Khloe P.T skrev:

Typisk overkill. Du kan ikke sammenligne det med å innta øl eller røyk!

Du mener det er trygt for et barn å fylle drivstoff mens moren står med mobilen i hånden og overhodet i følge det, ikke er klar for å ta over hvis noe går galt?

dersom jeg fyller, får jeg ofte drivstoff på hendene også...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BordetErSnudd skrev:

Men hun har jo bitt over altfor, altfor mye mer enn hun kan tygge! Hun er alenemor til tre små barn og jobber, hvordan i huleste skal hun klare å komprimere to skoleår i ett i tillegg? Hun har antakeligvis 2 timer daglig bare med klesvask, rydding, oppvask og leksearbeid for skolegutten sin.. Og dette er i tillegg til jobb, egen skole og absolutt alt som har med barna å gjøre når det gjelder foreldremøter, legebesøk osv... Det er jo som om å be om å mislykkes. Og da har hun kastet bort enda mer tid..

Jobber hun ved siden av skolen, da? Har ikke sett Snap fra jobben i det siste...

Dessuten skal hun jo innen få uker bli samboer med pappa til yngste, i huset de har kjøpt. Og mellomste er 50% hos sin pappa.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Summ skrev:

Du mener det er trygt for et barn å fylle drivstoff mens moren står med mobilen i hånden og overhodet i følge det, ikke er klar for å ta over hvis noe går galt?

dersom jeg fyller, får jeg ofte drivstoff på hendene også...

Det står jo skilt om at man ikke skal bruke mobil ved bensinpumpene også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Khloe P.T skrev:

Det er sikkert kjempestat for gutten å få fylle drivstoff. Går ut fra at hun er tilstede - og da er det vel ikke noe galt med det?

Jeg synes også at hun fremstår som veldig flink med barna. Nå har jeg ikke lest de siste innleggene, men jeg har aldri oppfattet henne som en som syter og klager urimelig mye. Hun HAR et hektisk liv og det er vel mer realistisk at hun sier at hun blir sliten framfor å beskrive et glansbilde uten virkelighet.

Mine barn får ikke lov å gjøre ting de ikke er gamle nok til, selv om det nok er superstas der og da. Men vi er heldigvis alle forskjellige.

Hun klager ofte over hvor travelt og slitsomt det er, til og med før hun begynte å jobbe. 

 

Det er noe spesielt over folk som bare må dele lettkledd bilder og bare må få med snuseska og underlivet på bilder.

 

hun har det ikke mer travelt enn at hun rekker solarium, burgerking/mcern opptil flere ganger i uka, dokumemtere alt på snap, spesielt hente/levere situasjoner på barnehage og skole

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke noe om den latterligjøringen hun har på Snap av og til. I dag har hun lagt ut bilde av den hun sitter bak og skrevet at hun tror at vedkommende har spist noe dårlig. Det syns jeg blir barnslig humor..

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt sjokkert av det hun holder på med på Snapchat. Henge ut andre i klassen? Tror hun det er akseptert av lærere og rektor? Hvordan tror hun det ser ut at en trebarnsmor henger ut en annen elev på en offentlig Snapchat? Hun skryter masse av at de har satt sammen et spesielt opplegg for henne, men så klarer hun ikke holde seg til de enkle reglene som gjelder på vgs engang. Er nesten så man burde ha sendt dokumentasjon til skolen for å høre hva de synes om sånt. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...