Gå til innhold

Bryllupsdagbok - 20.08.2005 - Soon mrs S

Gjest Soon Mrs S

Anbefalte innlegg

Så nydelig diadem, frøken! :wink:

Og bordkortene blir jo kjempefine! :tommelsmil:

:hoppe: for kjoleprøving...høres jo ut som om det gikk greit! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S
Så nydelig diadem, frøken! :wink:

Og bordkortene blir jo kjempefine! :tommelsmil:

:hoppe: for kjoleprøving...høres jo ut som om det gikk greit! :wink:

Takker og bukker :bukke:

Vi har jo alle fine diademer :wink:

Joda, kjoleprøvingen var helt utrolig

Sitter med mye inntrykk nå som jeg prøver å fordøye :roll: , tenk at det er jammen ikke lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Fantastisk morgengave - han blir sikker kjempeglad :hoppe:

Tror det faller i smak, skulle ønske jeg slapp å holde det så hemmelig. Akkurat for tiden ser det ut som om jeg tenker på noe hele tiden... er så utrolig dårlig på å holde sånne ting for meg selv. Er bare så utrolig spent og glad på hans vegne... :roll:

Må ta meg en tur til bymarka i morgen og rope litt, kanskje det hjelper :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker :bukke:

Vi har jo alle fine diademer :wink:

Joda, kjoleprøvingen var helt utrolig

Sitter med mye inntrykk nå som jeg prøver å fordøye :roll: , tenk at det er jammen ikke lenge til.

Tok du bilder under kjoleprøvingen da???

Få se?!???!! :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

Tok du bilder under kjoleprøvingen da???

Få se?!???!! :oops: :ler:

Du skal få se bilde på msn i morgen

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få se bilde på msn i morgen

:ler:

Ahhh, you´re an angel! Det var AKKURAT det jeg ville oppnå! :ler::ler::ler:

Gleder meg! :wink:

Kos deg på besøk så lenge!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Har ikke rukket å oppdatere meg her enda, så kommer foreløpig med en :klem: ... skal prøve å komme helt ajour i morgen, men med folk med opp til 10 sider i bøkene sine siden sist, så tar det for lang tid.

Har ikke glemt deg!

Nå får jeg nesten hoppe i loppekassa.

Natta, :sove: godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Ahhh, you´re an angel! Det var AKKURAT det jeg ville oppnå! :ler::ler::ler:

Gleder meg! :wink:

Kos deg på besøk så lenge!

:vinke:

:ler: , tenkte det da at du ville oppnå det :o :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Har ikke rukket å oppdatere meg her enda, så kommer foreløpig med en :klem: ... skal prøve å komme helt ajour i morgen, men med folk med opp til 10 sider i bøkene sine siden sist, så tar det for lang tid.

Har ikke glemt deg!

Nå får jeg nesten hoppe i loppekassa.

Natta, :sove: godt!

Som jeg sa i boka di så er det noen bøker her som lever sitt eget liv. I min bok går det greit.

Har ikke glemt deg heller :klem: , og velkommen igjen til oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Kommer: 40

Kommer ikke: 5

Ikke svart:35

Tikker inn meldinger av og til og da er vi kommet slik langt med inviterte :-)

Tenkte å lage bordkort til de som har svart allerede, kosejobb det :ler:

Bortsett fra bryllupskaken så har jeg fått "bakt" 4 kaker av naboer og vennine, så da er det bare 6 kaker igjen. Noen på jobb skal visst trå til med den også. Flott at noen hjelper til, er veldig rørt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det er flere med gjester som er treeeege til å svare! :roll:

Men hos oss tikker ikke svarene inn jevnlig engang...har ikke hørt et kvekk fra noen på vel 3 uker! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S
Godt å se at det er flere med gjester som er treeeege til å svare! :roll:

Men hos oss tikker ikke svarene inn jevnlig engang...har ikke hørt et kvekk fra noen på vel 3 uker! :o

Når er S.U dokkers da? Vi har den 30.juni og regner med at folk bynn snart å få ræva i gir :ler:

Ellers så må vi vel ta noen telefoner i slutten av mnd og spør. Må jo det, vi har jo også deadlines vi også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har SU til 1. juli, så det er jo så og si akkurat det samme som dere...bare folk kunne SVARE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Helt enig :-)

Igår ringte tanta mi og takket så mye for invitasjonen, hun ble visst veldig imponert.

Og de kommer :hoppe: så da har jeg 2 til som skal stå på kommer lista :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vigdis_brud05

Å, det var da skjedd litt i denne boka også siden sist. Ikke helt rolig her nei :tunge1::ler:

Bordkortene dine var kjempeflotte og litt spesielle :tommelsmil: Utrolig flink du som til og med støper sjokoladen selv :) Mine borkort er veldig greie. Kjøpte glasshjerter. Har levert dem til ei venninne av søster som skriver på dem for meg. Når jeg får dem tilbake er det bare å feste en sløyfe i toppen og vips så er de ferdige :ler:

Diademet ditt var akkkurat etter min smak. Jeg liker de som ikke er så store og høye. Mitt ligner veldig på det Izaria og Teddy skal ha, det blir jo noe lignende ditt.

Vedr. invitasjonene så har vi svarfrist 15/6. Fortsatt mange som ikke har svart, og har nesten ikke hørt noe på ukesvis heller. Har fått 3 ja og ingen nei de siste 2 ukene... tydeligvis mange som må vente til siste frist med å svare. Må si meg enig med Izaria at jeg selv har fått mye større respekt for invitasjoner og at man bør svare med en gang man får dem. Jeg kommer aldri til å vente til sist mer ihvertfall :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Å, det var da skjedd litt i denne boka også siden sist. Ikke helt rolig her nei :tunge1::ler:

:ler: Fant meg selv på side 2 og langt ned der, så litt skjer det jo. Men skulle nok ønsket at jeg tok meg litt mer tid til å oppdatere boka mi av og til.

Bordkortene dine var kjempeflotte og litt spesielle :tommelsmil: Utrolig flink du som til og med støper sjokoladen selv :) Mine borkort er veldig greie. Kjøpte glasshjerter. Har levert dem til ei venninne av søster som skriver på dem for meg. Når jeg får dem tilbake er det bare å feste en sløyfe i toppen og vips så er de ferdige :ler:

Synes også jeg er litt flink :tommelsmil: ang bordkortene. Men en liten kikk i dette forumet så er det jo lett å få inspirasjon. Men gud så orginale bordkort du har ordnet. Ser så flott ut når jeg forestiller meg det, får vi se bildet mon tro :roll:

Diademet ditt var akkkurat etter min smak. Jeg liker de som ikke er så store og høye. Mitt ligner veldig på det Izaria og Teddy skal ha, det blir jo noe lignende ditt.

Ikke sant! det er så flott når det er enkelt.. Vi er så flinke å velge ting etter smak og det som passer oss. Ville ikke falt meg inn å kjøpe alt mulig rart bare for et bryllup, det må jo passe antrekket og meg også

Vedr. invitasjonene så har vi svarfrist 15/6. Fortsatt mange som ikke har svart, og har nesten ikke hørt noe på ukesvis heller. Har fått 3 ja og ingen nei de siste 2 ukene... tydeligvis mange som må vente til siste frist med å svare. Må si meg enig med Izaria at jeg selv har fått mye større respekt for invitasjoner og at man bør svare med en gang man får dem. Jeg kommer aldri til å vente til sist mer ihvertfall :ler:

:klem:

Synes at det er på grensen at vi må vente så lenge på å få respons fra de inviterte. Har lært å ikke ta for gitt at folk kommer. Håper de svarer alle sammen selv så vi slipper å ringe å "mase" på de. Som sagt så har vi jo alle frister vi skal overholde når det gjelder f.eks catering, hoteller og arragement rundt dagen. Vi får smøre oss mer litt med tålmod :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Skal se om jeg klarer å få lagt ut bilde av bordkortene mine etterhvert. Men dere må smøre dere med tolmodighet :) De er i skrivede stund hos min søsters venninne. Hun er nesten ferdig med å skrive navnene tror jeg. Venter med å bestemme sløyfebånd til jeg har fått dem i retur. Men alt er på sørlandet og jeg er i Tønsberg, så det prosjektet er noe som kommer til å ta tid før er ferdig. Men det kommer til å bli veldig pent med de glasshjertene, det er jeg ganske sikker på :wink:

Jeg venter også veldig på svar på våre inbydelser nå (selv om det er litt over en uke til fristen går ut). Det er 19 stykker som ikke har svart enda... Synes det er mange som er ute i siste liten, men håper som deg at vi slipper å ringe rundt (men kommer til å gjøre det om folk ikke svarer).

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei SMS!

Så flotte bordkort du har laget! Og kjempefint diadem!

Men du...kan jeg få se bilder av deg i kjolen også? Du har mailadressen min har du ikke? Please?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...