pøbelsara Skrevet 5. september 2015 #16941 Skrevet 5. september 2015 Overgå? Er dette en konkurranse? Skal dette muligens bli nok en ting CBE får refs for om innsamlet totalsum ikke tilfredstiller alle og enhver her inne? nå må du seriøst rulle inn, jeg mente det som en optimistisk greie om at hun virkelig burde klare å mobilisere mange til å bidra, siden hun har så mange lesere og det er så mange som følger henne. Jeg har jo nettopp etterlyst hennes engasjement fordi hun er en stor aktør som når ut til mange. Også klarer du å tolke det slik du gjør? Makan. 8
minimymlen Skrevet 5. september 2015 #16942 Skrevet 5. september 2015 Overgå? Er dette en konkurranse? Skal dette muligens bli nok en ting CBE får refs for om innsamlet totalsum ikke tilfredstiller alle og enhver her inne? Tror ikke den var negativt ment, altså 3
SusieDerkins Skrevet 5. september 2015 #16943 Skrevet 5. september 2015 Overgå? Er dette en konkurranse? Skal dette muligens bli nok en ting CBE får refs for om innsamlet totalsum ikke tilfredstiller alle og enhver her inne? det er en tippekonkurranse. Hvem drar inn mest - Wahl med 30 000 følgere ikraft av å være først ute, eller CBE i kraft av sine 500 000. Vinnerne er flyktningene. Vi er heiagjengen. 5
Salmonella Skrevet 5. september 2015 #16944 Skrevet 5. september 2015 nå må du seriøst rulle inn, jeg mente det som en optimistisk greie om at hun virkelig burde klare å mobilisere mange til å bidra, siden hun har så mange lesere og det er så mange som følger henne. Jeg har jo nettopp etterlyst hennes engasjement fordi hun er en stor aktør som når ut til mange. Også klarer du å tolke det slik du gjør? Makan. Rull inn selv. Jeg kom ikke med påstander men med spørsmål.
Salmonella Skrevet 5. september 2015 #16945 Skrevet 5. september 2015 det er en tippekonkurranse. Hvem drar inn mest - Wahl med 30 000 følgere ikraft av å være først ute, eller CBE i kraft av sine 500 000. Vinnerne er flyktningene. Vi er heiagjengen. Aha! Ja ære være den som samler inn mest, den skal krones og utsmykkes og æres og væres og prompes og praktes i det høyeste! 1
SusieDerkins Skrevet 5. september 2015 #16946 Skrevet 5. september 2015 Jeg skjønner fremdeles ikke poenget ditt.. De pengene som er gitt hadde jo blitt gitt uansett, uavhengig av når CBE startet sin aksjon. Det kommer jo på det samme hvem som samler inn og når, bare det kommer inn noe de (flyktningene) får nytte av. ok, teskjeer. Hvis CBE får pengene til å rulle inn alvorlig, selv om hun er sent ute har det følgende positive følger: 1. forhåpentligvis har hun klart å røyke ut penger som ellers ikke ville blitt gitt 2. Hun blir seg bevisst sin påvirkningsmakt, og bestemmer seg for å bruke den til et annet godt formål, en annen gang. I fremtiden. Det kommer noen andre til gode. Dyrene for eksempel. Det er bra det og. 3. Hun kan inspirere andre toppbloggere til å gjøre det samme. Det blir en konkurranse der flyktningene er vinnerne 9
Salmonella Skrevet 5. september 2015 #16947 Skrevet 5. september 2015 ok, teskjeer. Hvis CBE får pengene til å rulle inn alvorlig, selv om hun er sent ute har det følgende positive følger: 1. forhåpentligvis har hun klart å røyke ut penger som ellers ikke ville blitt gitt 2. Hun blir seg bevisst sin påvirkningsmakt, og bestemmer seg for å bruke den til et annet godt formål, en annen gang. I fremtiden. Det kommer noen andre til gode. Dyrene for eksempel. Det er bra det og. 3. Hun kan inspirere andre toppbloggere til å gjøre det samme. Det blir en konkurranse der flyktningene er vinnerne. Med andre ord; sent ute eller ei; en innsamlingsaksjon har bare positive ringvirkninger uansett.
SusieDerkins Skrevet 5. september 2015 #16948 Skrevet 5. september 2015 Aha! Ja ære være den som samler inn mest, den skal krones og utsmykkes og æres og væres og prompes og praktes i det høyeste! hva er poenget ditt egentlig? fått litt lite søvn i det siste? 7
lenebu Skrevet 5. september 2015 #16949 Skrevet 5. september 2015 De har jo allerede klart å samle inn over 20.000 kroner, så dette går nok bra Kjempebra initiativ. Er kritisk til mye med henne, men akkurat dette går det ikke an å si noe negativt om. 11
lulus Skrevet 5. september 2015 #16950 Skrevet 5. september 2015 Litt på siden men, hvem donerer 2 kr?!? Ser det på donasjonene..
minimymlen Skrevet 5. september 2015 #16951 Skrevet 5. september 2015 Kanskje vi KG-kjerringene kunne få litt kred for én gangs skyld? Ei krone for hvert innlegg i denne tråden så hadde hun vært i mål for lengst 3
Jobbermedbarn Skrevet 5. september 2015 #16952 Skrevet 5. september 2015 Litt på siden men, hvem donerer 2 kr?!? Ser det på donasjonene.. Kan jeg spørre hvordan du ser det? Alle monner drar vet du
SusieDerkins Skrevet 5. september 2015 #16953 Skrevet 5. september 2015 Litt på siden men, hvem donerer 2 kr?!? Ser det på donasjonene.. kanskje det er noen med syltetøy i tastaturet. På 0-tasten. Egentlig hadde de tenkt å gi 20 000. 1
minimymlen Skrevet 5. september 2015 #16954 Skrevet 5. september 2015 Litt på siden men, hvem donerer 2 kr?!? Ser det på donasjonene.. Kan ha vært tastefeil, kan ha vært for å runde opp? Hvem vet?
SusieDerkins Skrevet 5. september 2015 #16955 Skrevet 5. september 2015 Kan jeg spørre hvordan du ser det? Alle monner drar vet du bare scroll nedover på innsamlingssiden, så ser du de enkelte donasjonene
Jobbermedbarn Skrevet 5. september 2015 #16956 Skrevet 5. september 2015 bare scroll nedover på innsamlingssiden, så ser du de enkelte donasjonene Takk
mamsi Skrevet 5. september 2015 #16957 Skrevet 5. september 2015 (endret) Jeg synes det er kjempebra at de gjør dette! Tror de når målet om 50000 før helgen er omme! Det går ikke an å si noe negativt om dette, dette er bare superbra. Det er jo nettopp fordi de når ut til så mange at det er viktig at de gjør dette! Edit: Hvem som helst kan jo registrere seg. Kanskje vi kan gjøre det alle sammen og legge det ut på facebook og eventuelle blogger? Det blir kanskje ikke så mye hver og en av oss kan få inn - men litt? Litt hver er jo bedre enn ikke noe! Endret 5. september 2015 av mamsi 5
Gjest Blomsterert Skrevet 5. september 2015 #16959 Skrevet 5. september 2015 *Slår hendene sammen flere ganger på rad* :-)
Salmonella Skrevet 5. september 2015 #16960 Skrevet 5. september 2015 hva er poenget ditt egentlig? fått litt lite søvn i det siste? Hæ? Nei, jeg prøvde bare å svare litt humoristisk
Fremhevede innlegg