minimymlen Skrevet 5. september 2015 #16961 Skrevet 5. september 2015 Hvilken innsamlingsside ? http://hjelp.nrc.no/hjelp-flyktninger-paa-vei-over-middelhavet-/3-1592?v=20150905155047&justEdited=true&justCreated=true 1
lulus Skrevet 5. september 2015 #16962 Skrevet 5. september 2015 Kan jeg spørre hvordan du ser det? Alle monner drar vet du Hun har lagt en link til hvor man kan donere i blogginnlegget, og videre på den siden ser man alle donasjoner nedover (fleste anonyme). Man må betale med kort ser det ut til, så å belaste kortet med 2 kr? Vel vel 1
MissLucy Skrevet 5. september 2015 #16963 Skrevet 5. september 2015 Hæ? Nei, jeg prøvde bare å svare litt humoristisk det var det jeg og prøvde på .....
minimymlen Skrevet 5. september 2015 #16964 Skrevet 5. september 2015 Om dette blir regnet som avsporing håper jeg admin lar den stå likevel. Det er 2 grupper på facebook som handler om tiltak som blir gjort for flyktningene jeg gjerne vil dele: Dråpen i havet: https://www.facebook.com/groups/763313107147281/?fref=ts Refugees welcome to Norway: https://www.facebook.com/groups/RefugeesWelcomeToNorway/?fref=ts Jeg blir rørt av å lese engasjementet til folk! Begge grupper har lokale underavdelinger, så det er også mulig å søke opp disse. Man kan ikke hjelpe alle, men alle kan gjøre litt for noen! 4
Salmonella Skrevet 5. september 2015 #16965 Skrevet 5. september 2015 det var det jeg og prøvde på ..... Hehe, jeg skjønte det og derfor forsøkte jeg å spille videre på det. Men det slo visst helt feil
Gjest Tingelinling Skrevet 5. september 2015 #16966 Skrevet 5. september 2015 Så. Det er her man diskuterer FF sin sminke, midje, rumpe, barn, reklamemerking og annet viktig, mens tidenes flyktningestrøm befinner seg i nabolaget?
Lillemini Skrevet 5. september 2015 #16967 Skrevet 5. september 2015 Så. Det er her man diskuterer FF sin sminke, midje, rumpe, barn, reklamemerking og annet viktig, mens tidenes flyktningestrøm befinner seg i nabolaget? Det er vel nettopp flyktningestrømmen som har blitt diskutert de siste dagene da. 11
jabx Skrevet 5. september 2015 #16968 Skrevet 5. september 2015 Har også fulgt snappene til LKE, og det er lite som minner om et jevnbyrdig styrkeforhold her: LKE skyter ball på CBE, LKE skremmer CBE, LKE skal tømme lysken i CBE. Godslig erting i parforholdet? Kanskje, men det er så gjentagende, og strengt tatt ganske ovenfra og ned at det nærmest virker som mobbing av et offer som ikke vet bedre. Eh, klart du får alt fra LKE sitt perspektiv når du følger ham. Men jeg har blant annet sett nevnt i denne tråden at CBE har lagt ut bilde av at LKE står og tisser ute når de er på tur. Så jeg er ikke så overbevist om at oppfatningen din gjenspeiler virkeligheten.
Fredrik29 Skrevet 5. september 2015 #16969 Skrevet 5. september 2015 Så. Det er her man diskuterer FF sin sminke, midje, rumpe, barn, reklamemerking og annet viktig, mens tidenes flyktningestrøm befinner seg i nabolaget? Nei, vi diskuterer stort sett manglende merking av reklame, kleine kommersielle samarbeid, sensur av konstruktiv kritikk på bloggen, hennes komiske ektemann, hennes toale mangel på selvinnsikt og hvordan hun bruker sin posisjon som rollemodell / forbilde for unge jenter i dagens mediebilde. Mer du lurte på? 13
Gjest Tingelinling Skrevet 5. september 2015 #16970 Skrevet 5. september 2015 (endret) Det er vel nettopp flyktningestrømmen som har blitt diskutert de siste dagene da. Mhm. I form av en liten krangel mellom et par brukere om hvem som gir mest, hvorvidt FF kommer til å tjene på dette, hvorfor hun ikke er sosialt intelligent nok til å kommentere krisen tidsnok for damene her inne, spekulasjoner rundt om hun VIRKELIG har gitt klær og penger (for det kan jo ikke bevises og hun har jo løyet MANGE ganger før) og "Ja, det kommer vel et tåredryppende innlegg fra henne om denne saken snart." Juhu! Innimellom alle disse innleggene er rumpen hennes for stor, for liten osv. Endret 5. september 2015 av Tingelinling 2
Gjest Atp Skrevet 5. september 2015 #16971 Skrevet 5. september 2015 Ja, rekker jo å lese 2-3 innlegg på et par minutt, vel? Ikke akkurat universitetsnivå på tekstene, jeg leser 6-700 ord pr minutt.Nå er dette skikkelig avsporing men leser du 600-700 ord i minuttet? Eller var det tull
jabx Skrevet 5. september 2015 #16972 Skrevet 5. september 2015 Kan du forklare meg med dine egne ord hvorfor du mener at Caroline skal involvere seg i flyktningskrisen? For eksempel, jeg er på kvinneguiden har du noen mening om hvordan jeg bør involvere meg i flyktningskrisen i og med at du har en mening om hvorvidt caroline skal involvere seg i flyktningskrisen? I gang med å dytte klær ned i dassen på cella igjen, ser jeg? 2
MissLucy Skrevet 5. september 2015 #16973 Skrevet 5. september 2015 Hehe, jeg skjønte det og derfor forsøkte jeg å spille videre på det. Men det slo visst helt feil Haha, beklager! Jeg har fått litt lite søvn i det siste 😜
Gjest Tingelinling Skrevet 5. september 2015 #16974 Skrevet 5. september 2015 Det har kommet inn masse penger! Hurra for CBE! 2
jabx Skrevet 5. september 2015 #16975 Skrevet 5. september 2015 Noen som har lest "Ræva forsøk" i Dagbladet? Kanskje hvis du hadde tatt deg bryet med å legge ved en link... 1
Bootybuilder Skrevet 5. september 2015 #16976 Skrevet 5. september 2015 Jeg synes det er kjempebra at de gjør dette! Tror de når målet om 50000 før helgen er omme! Det går ikke an å si noe negativt om dette, dette er bare superbra. Det er jo nettopp fordi de når ut til så mange at det er viktig at de gjør dette! Edit: Hvem som helst kan jo registrere seg. Kanskje vi kan gjøre det alle sammen og legge det ut på facebook og eventuelle blogger? Det blir kanskje ikke så mye hver og en av oss kan få inn - men litt? Litt hver er jo bedre enn ikke noe! Bra initiativ fra ekteparet Eriksen, håper de får inn mer enn 50 000 5
Gjest Lalalala59 Skrevet 5. september 2015 #16977 Skrevet 5. september 2015 Supert at hun nå endelig bidrar! Hun er ikke den første bloggeren som opprettet innsamling, men hun er en mye større blogger enn Cathinthecity, så hun bør jo få inn mye mer. http://www.cathinthecity.com/en-drape-i-havet/#comments
minimymlen Skrevet 5. september 2015 #16978 Skrevet 5. september 2015 Nå gjør hun endelig noe positivt for mennesker,noe mange her har ropt etter i flere dager. Og når hun gjør det så må noen slenge med leppa Når "de" her inne endelig kommer med et overtall av positive kommentarer. Så må noen slenge med leppa 4
pøbelsara Skrevet 5. september 2015 #16979 Skrevet 5. september 2015 Bra initiativ fra ekteparet Eriksen, håper de får inn mer enn 50 000 Jeg tror de får inn MYE mer. 3
MissLucy Skrevet 5. september 2015 #16980 Skrevet 5. september 2015 Nå gjør hun endelig noe positivt for mennesker,noe mange her har ropt etter i flere dager. Og når hun gjør det så må noen slenge med leppa kan du ikke heller fokusere på dem som applauderer da? Det er vel alle minus 1 5
Fremhevede innlegg