Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kort svar for å oppklare:

Du virker som du har god oversikt over detaljer, derfor skriver jeg som jeg gjør. Hvis du tror jeg insinuerer noe spesielt, gjør jeg altså ikke det.

Vel som så ettertrykkelig påpekt av el-len lenger opp i tråden så gjetter jeg altså like mye som dere andre. (Og har heller aldri påstått noe annet!)

Videoannonse
Annonse
Gjest Zeitgeist
Skrevet (endret)

Merker meg også leseren Hanne, som tydeligvis føler seg tvunget til å bemerke at "den vorta du har i panna er mye mer synlig på tv!" vel vitende om at CBE kommer til å lese dette.

Akkurat det du påpeker her vedr. kritikk av utseendet til CBE er et aspekt ved kommentarfeltet hennes (og andre kommentarfelt/forum) jeg finner fullstendig uforskammet og forkastelig. Og jeg antar at vi er enige hva i allefall det aspektet angår.

Ingen av oss har en rett til å diktere hvordan andre skal se ut, da vi heller ikke lar oss selv dikteres - i allefall ideelt sett. Jeg minnes med gru den debatten rundt fotstørrelsen til CBE som forekom her inne for noen år siden. Fotstørrelsen?!? Ærlig talt - komplett idiotisk. Og jeg tror det er slike diskusjoner som også har bidratt til å gi "KG-kjerringene" et heller frynsete omdømme.

Det er alt annet enn konstruktiv kritikk å gjøre narr av utseendet til andre. Det som derimot er konstruktiv kritikk, er når man påpeker aspekter som kan endres på, som bl.a. merking av reklame og utstrakt løgn.

For meg fremstår ikke CBE som en sterk kvinne når ektefellen innehar en såpass betydelig rolle i firmaet. Hvor hun tidligere formidlet et inntrykk av å være ei gla'-jente med stå-på-vilje, guts, og selvironi, er hun i dag blitt en platityde hvis primærintensjon er å selge et eller annet produkt/tjeneste.

CBE visste om at LKE skrev kommentarer på bloggen hennes, hun ba ham sågar om å slutte med dette - men han fortsatte. En sterk og selvstendig kvinne aksepterer simpelthen ikke slikt. En sterk kvinne ser seg ikke nødt til å redigere ikke bare sin egen flotte kropp enda flottere/smalere/tynnere, men også sin ektemann større. En sterk kvinne stiller seg ikke opp iført kun BH og truse, og hevder med et lascivt blikk at hun føler seg så tom fire dager etter nedkomsten. En sterk og selvstendig kvinne ser seg ikke nødt til å selge sitt eget "liv" og sin egen familie i higen etter penger.

En sterk kvinne sender heller ikke andre ut i skyttergrava når det er hennes livsverk og drøm som er i ferd med å briste. En sterk kvinne biter tennene sammen og bretter opp armene, tar kampen, reiser seg igjen, retter på krona, og går videre. Fortrinnsvis noen (bitterkjøpte) erfaringer rikere og med nok innsikt til ikke å gjenta feilene.

Edit: Tilført tekst.

Endret av Zeitgeist
Skrevet

Jeg har nettopp sendt en e-post til AdLink Media. Mailen, bilder og noen kommentarer har jeg lagt ut her.

Blogginnlegg her og hvis noen vil ta skjermdump og heller legge inn det, så gjør gjerne det - jeg har prøvd, men får ikke til nå (får ikke trykket på capture). AdLink Media oppgir antall unike lesere til 270000 på CBE. Det får jeg ikke til å stemme i det hele tatt. Snittantall lesere er omlag 49000 for forrige uke, jeg vil tro veldig mange som leser bloggen er vanelesere og innom daglig.

• Liker 9
Skrevet (endret)

Damer.. nå gjør dere dette litt enkelt og en smule selvtilfreds.

Hvorfor ble føttene diskutert?

Hvorfor ble vorta/føflekken diskutert?

Jo, fordi hun løy/lyver om det!

Derfor blir den kommentert i både kommentarfeltet og ble kommentert her!

Ang kula i panna har hun operert den bort for ett år siden eller-noe - uten noe som helst arr også.

Føttene fordi hun ved en anledning ikke skjulte skostørrelsen i bloggbilde, fikk kommentarer på det og slettet bilde. Siden har hun alltid skjult det og påstått hun bruker 38-39. Bildet hun slettet viste derimot størrelse 40-41, om jeg ikke husker feil.

Derfor blir det som dere her definerer som småligheter kommentert. Fordi hun lyver om det/pynter på sannheten.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 23
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Damer.. nå gjør dere dette litt enket og en smule selvtilfreds.

Hvorfor ble føttene diskutert?

Hvorfor ble vorta/føflekken diskutert?

Jo, fordi hun løy/lyver om det!

Derfor blir den kommentert i både kommentarfeltet og ble kommentert her!

Ang kula i panna har hun operert den bort for ett år siden eller-noe - uten noe som helst arr også.

Føttene fordi hun ved en anledning ikke skjulte skostørrelsen i bloggbilde, fikk kommentarer på det og slettet bilde. Siden har hun alltid skjult det og påstått hun bruker 38-39. Bildet hun slettet viste derimot størrelse 40-41, om jeg ikke husker feil.

Derfor blir det som dere her definerer som småligheter kommentert. Fordi hun lyver om det/pynter på sannheten.

Jeg er (som alltid) enig med deg, LilleSnupp. CBE la opp til diskusjon rundt dette siden hun redigerte disse tingene bort/mindre og løy om det, mens de på bilder tatt av andre var plutselig tilstede.

Det jeg derimot siktet til var enkelte av kommentarene om at hun hadde Hobbit-føtter og så ut som en enhjørning/hadde djevelhorn i panna - for det synes jeg er kommentarer som er lavmål og noe man bør holde seg for god til.

Skrevet

Jeg tenker som pøbelsara. Hun gjør det meste og har oversikten, han ble syndebukken for å holde henne plettfri.

Pluss at ikke lenge før dette kom bevisene for at hun hadde redigert bildene sine frem i dagens lys, da var det Caroline som "la seg flat". Det var vel i grunn det eneste de kunne gjøre, å legge skylda over på Lasse. (selv om de fleste oppegående mennesker skjønner hun var involvert).

De tar vel annenhver skandale på seg da.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er (som alltid) enig med deg, LilleSnupp. CBE la opp til diskusjon rundt dette siden hun redigerte disse tingene bort/mindre og løy om det, mens de på bilder tatt av andre var plutselig tilstede.

Det jeg derimot siktet til var enkelte av kommentarene om at hun hadde Hobbit-føtter og så ut som en enhjørning/hadde djevelhorn i panna - for det synes jeg er kommentarer som er lavmål og noe man bør holde seg for god til.

Den type kommentarer tror jeg alle er enig om er unødvendig og smakløs.

Samtidig ser jeg at selv de mest sindige her lar seg provosere av Fruas atferd, enten det er over måten hun styrer kommentarfeltet, sletter bilder/kommentarer eller *insert*, så kommentaren til Hanne er unødvendig - men hun/de trykker på noen knapper i oss mennesker som kan resultere i slike kommentarer.

• Liker 10
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Pluss at ikke lenge før dette kom bevisene for at hun hadde redigert bildene sine frem i dagens lys, da var det Caroline som "la seg flat". Det var vel i grunn det eneste de kunne gjøre, å legge skylda over på Lasse. (selv om de fleste oppegående mennesker skjønner hun var involvert).

De tar vel annenhver skandale på seg da.

Neida, det går i "Elle, melle, deg fortelle ..." :laugh:

Gjest Bergensia
Skrevet

Når de heller publiserer "du er stygg" enn "dette mangler annonsemerking", vel..

Det er kun taktikk og fôring av fansen.

Skrevet

Når de heller publiserer "du er stygg" enn "dette mangler annonsemerking", vel..

Ja, og det er derfor de misliker denne tråden så sterkt. Her inne ligger bevisene på taktikken.

(Eller hos Nora Nordbo sin twitter)

• Liker 15
Skrevet

Selvsagt, men hun har all rett til å styre sin blogg slik hun ønsker. Det er ikke noe å la seg provoseres over mer. Vi vet hun/de holder på slik, så hvorfor gidde? Litt sånn Nord-Korea aktig over den bloggen..

Derimot medfører det dette som skjer her og i andre SoMe - kritikken rettes andre steder.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Noen som husker hvornår det var? Tenker det kanskje er interessante innlegg i kommentarfeltet...

:plystre:

Endret av Nora Nordbo
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Tror du må søke i Den store Fotballfruetråden for å finne link og tidspunkt.

Tilføyelse: Ser de får pes i kommentarfeltet fordi de har med seg øl på lørdagsformiddagsturen sin. Er dette vanlig? Å ha med seg alkohol en regnværslørdagsformiddag i mars?

Endret av LilleSnupp
  • Liker 2
Gjest Cement
Skrevet

Tror du må søke i Den store Fotballfruetråden for å finne link og tidspunkt.

Tilføyelse: Ser de får pes i kommentarfeltet fordi de har med seg øl på lørdagsformiddagsturen sin. Er dette vanlig? Å ha med seg alkohol en regnværslørdagsformiddag i mars?

Det spørs hva som er motivasjonen for det, vil jeg tro. At man liker øl eller kanskje av en helt annen grunn, hvem vet?

Skrevet

Det spørs hva som er motivasjonen for det, vil jeg tro. At man liker øl eller kanskje av en helt annen grunn, hvem vet?

At man for eksempel synes det er godt med en øl til grillmat?

Bare et forslag....

• Liker 3
Skrevet

Kanskje faren som liker øl til maten? Ikke normalt for oss, kanskje om vi var på øya en varm sommerdag, men ikke på offentlig sted. Akkurat det synes jeg var lite å pirke på, da.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke at å ta med seg tre små bokser øl, utfra det jeg kan telle, ut i skogen når man skal grille en vårdag er særlig uvanlig. Dette er for meg et eksempel på at leserne legger seg opp i ting de ikke har noe med. Det er også en som påpeker at det ikke er lov til å drikke alkohol i offentligheten. I alle Oslos parker drikkes det derimot store mengder alkohol hele sommeren gjennom, noe politiet pleier å se gjennom fingrene med dersom man ikke forstyrrer ro og orden.

• Liker 4
Skrevet

Kanskje faren som liker øl til maten? Ikke normalt for oss, kanskje om vi var på øya en varm sommerdag, men ikke på offentlig sted. Akkurat det synes jeg var lite å pirke på, da.

Beklager, nå sporer jeg litt av. Men hva er galt med en øl til maten?

• Liker 3
Gjest Gjesp
Skrevet (endret)

Merker meg også leseren Hanne, som tydeligvis føler seg tvunget til å bemerke at "den vorta du har i panna er mye mer synlig på tv!" vel vitende om at CBE kommer til å lese dette.

Den vorten har vært gjenstand for diskusjoner her i lange tider.

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Beklager, nå sporer jeg litt av. Men hva er galt med en øl til maten?

Hvor leste du at jeg skrev at det var galt? Endret av Francis
  • Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...