Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

2 timer siden, På besøk skrev:

Det stemmer nok, for på dagens instastory "tuller" hun med hvor selvsentrert hun er. Samtidig flommer kommentarfeltet over av folk som liker "humoren" i bildene deres

Jeg mener jo det er ganske humorløst å tråle nettet for kritiske tilbakemeldinger (med unntak av eget kommentarfelt) og bruke energi på å bekrefte dette gjennom egne kanaler...

Jepps. Jegctenke at hvis man livnærer seg av å vise seg selv frem i alle tenkelige og utenkelige situasjoner i 10 år, kan man risikere å få en litt feil oppfatninge av egen betydning. Og da blir  det vel meningsfylt å bruke all energi og tid man har til rådighet på seg selv. Litt sånn metaegosentrisme. Tiden man ikke bruker til å fortelle om seg selv i tekst  og bilder, brukes til å ironisere over dem som kommenterer at man fokuserer intenst på seg selv. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, pøbelsara skrev:

Jepps. Jegctenke at hvis man livnærer seg av å vise seg selv frem i alle tenkelige og utenkelige situasjoner i 10 år, kan man risikere å få en litt feil oppfatninge av egen betydning. Og da blir  det vel meningsfylt å bruke all energi og tid man har til rådighet på seg selv. Litt sånn metaegosentrisme. Tiden man ikke bruker til å fortelle om seg selv intenst og bilder, brukes til å ironisere over dem som kommenterer at man fokuserer intenst på seg selv. 

Jeg er veldig enig med deg i at det er særdeles usunt å ha et slik fokus på seg selv til enhver tid. Selv ville jeg ikke levd slik omså jeg fikk kniven på strupen.

Men når hun nå har valgt å ta den avgjørelsen om å være en skuespiller i eget liv, er det vel ikke tvil om at hun tjener enda mer på å få med seg  kommentarer . også utenom sitt eget kommentarfelt - og bruke det for alt det er verdt. Det er underholdning, det når fram (her på KG iallefall) - og hun får ekstra klikk på bloggen! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, mikrobe skrev:

Tvert i mot. Hvorfor skal jeg inn og lese på bloggen når det er her alt av action skjer? :popcorn: Tråden har korte referat fra snap, IG og blogg, imgur-bevis, kloke betraktninger og tidvis god humor. Alt bloggen mangler.  

At det blir tvert i mot er jeg uenig i. Noen må jo inn og lese! Og all PR denne tråden gir er jo med på å opprettholde interessen og lesertallet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

For meg kan CBE gjerne vise fram puppene om hun har glede av det (noe hun tilsynelatende har). 

Det som irriterer meg er når innlegget er merket med reklame/sponset av, og en tror det er et klesplagg som skal vises, kanskje av et merke man liker. Så ser man et lite glimt av plagget, mens man får nærbilder av CBEs brystparti trykt opp i fjeset. Om man da har klikket seg inn nettopp for å se på plagget, blir jo dette helt meningsløst. Som i innlegget der krølleskjørtet var med.

Jeg forstår det ganske enkelt ikke. Hva slags tanker er det som ligger bak? Er det for å provosere, en slags rus av å vise fram egen/konas kropp, eller er det bare dårlig håndtverk?

Et tips til CBE om de leser her inne: Om trangen til å vise bryst ( gjelder rompe også) er sterk, så gjør det i de "personlige" innleggene. Dere har gjerne noen av dem i løpet av uken. Skal du vise reklame på klær, så la fokus ligge på å vise dem på best mulig måte. Tenk på deg selv som en kleshenger i den sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuser CBE, eller er det sånn det blir seende ut etter restylan? Virker som om det stoffet kanskje skulle vært mer i leppene, og ikke over leppa? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist
30 minutter siden, Khloe P.T skrev:

At det blir tvert i mot er jeg uenig i. Noen må jo inn og lese! Og all PR denne tråden gir er jo med på å opprettholde interessen og lesertallet.

Jeg er ikke helt enig i at denne tråden (og dens forgjengere) er med på å opprettholde - i alle fall - lesertallene. Bare på de to siste årene har CBE mistet rundt 50% av sin lesermasse. Konstantene i denne "ligninga" er at trådene om CBE har vært her hele tiden, og aktiviteten i disse trådene har også vært jevn. Følgelig er det mer nærliggende å finne årsaken til nedgangen hos hovedpersonaen selv, altså CBE. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Zeitgeist skrev:

Jeg er ikke helt enig i at denne tråden (og dens forgjengere) er med på å opprettholde - i alle fall - lesertallene. Bare på de to siste årene har CBE mistet rundt 50% av sin lesermasse. Konstantene i denne "ligninga" er at trådene om CBE har vært her hele tiden, og aktiviteten i disse trådene har også vært jevn. Følgelig er det mer nærliggende å finne årsaken til nedgangen hos hovedpersonaen selv, altså CBE. 

Ja det er mulig du har rett.

Selv visste jeg ikke hvem CBE var før jeg så tråden her inne. Og etter det har det blitt noen klikk. Jeg tror ikke jeg er den eneste.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har stappa fjeset fullt av så mye fillers at du ikke engang kan smile naturlig, er det på tide å slutte!

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Luka_S skrev:

Når du har stappa fjeset fullt av så mye fillers at du ikke engang kan smile naturlig, er det på tide å slutte!

Herregud!!! Jeg driter i om bloggere tar silikon eller viser bryster, men disse ansiktskorrigeringene bør de bare slutte med. Cbe ser jo mye eldre ut enn meg, og er mye yngre!! Ser de virkelig ikke dette selv?? Å ta litt fillers her og der tror jeg er såpass vanlig at jeg ikke bryr meg så mye, men det her er jo galskap

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble du av CBE? 

(Fant i farta ikke et bedre smilebilde.)

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Kollontaj skrev:

Hvor ble du av CBE? 

(Fant i farta ikke et bedre smilebilde.)

Mye søtere og mer ekte før. Nå er all " personlighet", unikhet borte, og hun ligner på "alle andre" (som også tar restilyan, fillers og hva det måtte være). Det er så trist at det går så langt for så mange. Jeg skjønner at disse menneskene omgir seg med likedan type mennesker, og at dette er vanlig for dem. Men som jeg har nevnt i denne tråden før, jeg forstår fortsatt ikke at en tobarnsmor fra Sarpsborg ikke makter å se seg selv utenfra, stikkke fingeren i jorda og se på denne bransjen og seg selv med et mer kritisk blikk. Vår viktigste oppgave er å være gode forbilder for barna våre! Er det virkelig dette en verden hun ønsker for dem? 

Ryddet for slettet innhold i sitat og krenkende utsagn. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må føles godt når man er like operert og fikset på som sine bloggersøstre i tidlig 20-årene. Til tross for å være over 10 år eldre og noen livserfaringer rikere. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvordan hun ser for seg at det myse-mot-en-fjern-horisont-på-grensa-til-å-se-rusa-ut skal inspirere/motivere noen til noen som helst. Oser ikke akkurat treningsglede. Hadde vært bedre om hun valgte det andre av de to uttrykkene sine her. Gapesmilet.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Nobile said:

Hva er det svarte som stikker ut bak hun ? 

Det er nok en løpeshorts med sånn tights under. Så det som stikker ut bak er den løse shortsen over tightsen tror jeg.

Endret av Pikeliten
Skriveleif
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Kartoffel skrev:

Mye søtere og mer ekte før. Nå er all " personlighet", unikhet borte, og hun ligner på "alle andre" (som også tar restilyan, fillers og hva det måtte være). Det er så trist at det går så langt for så mange. Jeg skjønner at disse menneskene omgir seg med likedan type mennesker, og at dette er vanlig for dem. Men som jeg har nevnt i denne tråden før, jeg forstår fortsatt ikke at en tobarnsmor fra Sarpsborg ikke makter å se seg selv utenfra, stikkke fingeren i jorda og se på denne bransjen og seg selv med et mer kritisk blikk. Vår viktigste oppgave er å være gode forbilder for barna våre! Er det virkelig dette en verden hun ønsker for dem? 

Jeg tror nok de vet dette godt. Men nå, etter så lang tid, tenker de kanskje at konsekvensene av å innrømme at de har gjort alvorlige feil i årevis vil være større enn konsekvensene av å fortsette. Businessmessig i det minste! Da mister de jo absolutt all troverdighet (hos de som fortsatt tror på CBE).

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt ærlig, de trenings/svettebildene på insta; ser ut som hun har sprutet vann på seg 🙉

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggeieren ser alltid ut som om hun nettopp har stått opp uten å ta på seg verken linser eller briller.

Det gjorde jeg også før operasjonen. Lasik-operasjonen min, altså.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bambi1995 skrev:

Helt ærlig, de trenings/svettebildene på insta; ser ut som hun har sprutet vann på seg 🙉

Ække første gang..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Bambi1995 skrev:

CBE er en mester i lite overbevisende trening.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...