Kleenex Skrevet 2. mai 2018 #54941 Skrevet 2. mai 2018 Sleip greie når #reklame først dukker opp inni filmen. Da får man ufrivillig reklamen servert opp i fanget. 6
foreveralone Skrevet 2. mai 2018 #54942 Skrevet 2. mai 2018 Nå dukket hun opp i reklame på min instagram... Hun står frisk og fresh utenfor bensinstasjonen og skryter av dem 🧐 2
Mnjah Skrevet 2. mai 2018 #54943 Skrevet 2. mai 2018 5 timer siden, MarianneE skrev: Da jeg var syk sist skvatt jeg da jeg så meg selv i speilet. Jeg så jævlig ut og sminke og hudpleie var virkelig ikke noe jeg tenkte på! Men om du måtte på jobb når du var syk, så fikset du deg vel? 4
MarianneE Skrevet 2. mai 2018 #54944 Skrevet 2. mai 2018 8 minutter siden, Mnjah skrev: Men om du måtte på jobb når du var syk, så fikset du deg vel? Om jeg måtte på jobb, så ja. En blogger må faktisk ikke stille på det de påstår er jobb. Er de sjuke har de alltids noe ferdig på lur 8
Mnjah Skrevet 2. mai 2018 #54945 Skrevet 2. mai 2018 19 minutter siden, MarianneE skrev: Om jeg måtte på jobb, så ja. En blogger må faktisk ikke stille på det de påstår er jobb. Er de sjuke har de alltids noe ferdig på lur Hva vet du om hva bloggere har og ikke har? Og kan du egentlig uttale deg på vegne av alle bloggere? 9
MarianneE Skrevet 2. mai 2018 #54946 Skrevet 2. mai 2018 30 minutter siden, Mnjah skrev: Hva vet du om hva bloggere har og ikke har? Og kan du egentlig uttale deg på vegne av alle bloggere? Roooolig nå, pust inn... pust ut... 8
gjestgitt Skrevet 2. mai 2018 #54948 Skrevet 2. mai 2018 Den reklamefilmen et noe av det kleineste jeg har sett fra CBE/LKe. Synes noen den var genuint morsom? Det er like morsomt å se mose gro. Caroline har lite sjarm på skjermen og det virker veldig innøvd. At de reklamerer for Circle K gjør det hele enda mer puteflaut🕌 25
pøbelsara Skrevet 2. mai 2018 #54949 Skrevet 2. mai 2018 16 minutter siden, Corinne skrev: Arbeidernes frihetsdag...? Arbeidernes internasjonale kampdag sier min kalender. 14
Mnjah Skrevet 2. mai 2018 #54950 Skrevet 2. mai 2018 1 time siden, MarianneE skrev: Roooolig nå, pust inn... pust ut... Hva er det for en hersketeknikk? Jeg spør deg da du svarer meg med fremstillinger av «sannheter.» Hvor har du det fra at at en blogger ikke må stille på jobb? Og kan du begrunne mer nøye at bloggere som er sjuke «alltids har noe på lur»? 11
Piggi Skrevet 2. mai 2018 #54951 Skrevet 2. mai 2018 1 time siden, gjestgitt skrev: Den reklamefilmen et noe av det kleineste jeg har sett fra CBE/LKe. Synes noen den var genuint morsom? Det er like morsomt å se mose gro. Caroline har lite sjarm på skjermen og det virker veldig innøvd. At de reklamerer for Circle K gjør det hele enda mer puteflaut🕌 Helt enig, dette var rett og slett pinlig dårlig..... 6
MissCortado Skrevet 2. mai 2018 #54952 Skrevet 2. mai 2018 LKE var nå litt festlig synes jeg. Prinsessen i senga var ikke fullt så heldig. Nå skal det også sies at jeg spolte gjennom reklamefilmen, for den var alt, alt, alt for lang. 5
Keaton Skrevet 2. mai 2018 #54953 Skrevet 2. mai 2018 Ingen av dem er gode skuespillere og når det eneste man husker fra filmen er en oversminket CBE og en klissvåt LKE kan man jo lure på om budskapet kom frem. Samtidig tenkte jeg: hvorfor tar han ikke bilen, det er reklame for en bensinstasjon? 16
Mrs O'Donell Skrevet 2. mai 2018 #54954 Skrevet 2. mai 2018 Reklamen var sikkert grei, den, jeg spolte stort sett gjennom da den var altfor lang. Det som gjorde den flau var det st de prøvde å innbille oss at hun var syk. Å sitte smilende nygredd og sminket blandt putene mens hun er sååå dåelig blir latterlig. 12
BlendaSensitive Skrevet 2. mai 2018 #54955 Skrevet 2. mai 2018 Klar de smir mens jernet er varmt. Influencer ligger dårlig ann i framtiden. https://kampanje.com/markedsforing/2018/05/--skivebom-fra-influencer-nettverk/#cxrecs_s 13
Gjest Varma Skrevet 2. mai 2018 #54956 Skrevet 2. mai 2018 58 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Klar de smir mens jernet er varmt. Influencer ligger dårlig ann i framtiden. https://kampanje.com/markedsforing/2018/05/--skivebom-fra-influencer-nettverk/#cxrecs_s Takk @BlendaSensitive Her kommer det frem mye av det som blir diskutert her på KG ; Det tilbakeholdes ofte informasjon om hvilken andel nordmenn som utgjør følgermassen, som ofte kan være så lite som 10 prosent uten at dette er hensyntatt i prissettingen. Prissettingen fremstår som vilkårlig og CPM-nivåene kan variere med mange tusen kroner. Prisene er på et generelt på et hårreisende nivå, spesielt i medier som Instagram hvor forbrukerinvolveringen og avsenderidentitet (for annonsør) kan antas å være lav. Her må nettverkene dokumentere og lære. Prissettingen baserer seg på potensielle visninger og det totale antall følgere – ikke faktiske eksponeringer. (Her kommer også kjøpte følgere inn). Vi blir møtt med generelle og udokumenterbare påstander om effekten av influencer marketing. Vi opplever generelt lite fokus på problemstillingen rundt markedsføring mot barn all den tid det er erfart at følgerskaren til mange influencere er under 13 å. (Her kommer kritikken mot operasjoner og generell skjønnhetstyranni inn, også det evinnelige kjøpepresset man blir utsatt for). Blogging er på vei nedover, fordi annonsørene skjønner hvor dårlig deal det er. Og fordi forbrukerne skjønner at de blir prakket på reklame og kun dette, bloggerne er ikke venninne våre.
Gjest Hold the door Skrevet 2. mai 2018 #54957 Skrevet 2. mai 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Gjest Hold the door Skrevet 2. mai 2018 #54958 Skrevet 2. mai 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Gjest Asti Skrevet 2. mai 2018 #54959 Skrevet 2. mai 2018 1 time siden, visningsnamn skrev: Takk for link. Vet du om det er noe annet sted man kan lese mer om dette ("...debatten vi initierte gjennom Kampanje for litt siden"), svarene til de ulike influencer-nettverkene osv.? https://kampanje.com/premium/april-2018/kampanjerapporten/slar-blogg-alarm/ https://kampanje.com/premium/april-2018/kampanjerapporten/skrubbet-nettsiden-for-blogg-pastander/ https://kampanje.com/premium/april-2018/kampanjerapporten/slik-svarer-influencer-nettverkene/ Ligger bak betalingsmur...
Gjest Hold the door Skrevet 2. mai 2018 #54960 Skrevet 2. mai 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Fremhevede innlegg