Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Beste reklamen ever på den bloggen! Minus for altfor sminket febersyk pasient.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh, så SYK da! Smilende og klar for en 'spøk' og ikke minst jobb. 

Er det mulig. Snakk om å leve i en alternativ virklighet. 

• Liker 7
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet
5 minutter siden, visningsnamn skrev:

Var den så morsom at alle som så den lo seg ihjel? For en måte å bli kvitt kritikere på. Bare kødda.

Jeg ler fortsatt. 

• Liker 3
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Bli sponset av Statoil a gitt. Da har du nådd bunnen

Deltagelsen i bloggerne kom ikke overraskende på sånn sett. Spent på hvor de er om 2 år 🖒

• Liker 26
Skrevet

Haha, han burde tatt bilen. :regn::laugh: 

• Liker 3
Skrevet

Rett skal være rett - Statoil har absolutt ingenting med dette å gjøre! Bensinstasjonene er solgt til CircleK for lengst.

Ellers var det jo som vanlig spekulativt å merke reklamen med hvitt på hvit bakgrunn. Men vi skal vel bare prise dem for at de så aller nådigst faktisk markerer reklamen sin.

• Liker 11
Skrevet

For å si det sånn, når jeg er såpass febersjuk at jeg må holde senga, da ser ikke jeg så fresh og nysminket ut. Wow altså, kreds til frua som orker å ta på seg ansiktet OG lage verdens kleineste reklamefilm sammen med Lassebasse (som faktisk var ørlite granne morsom her, den skal han ha!) 

• Liker 15
Skrevet
6 timer siden, Sølv_dugg skrev:

For å si det sånn, når jeg er såpass febersjuk at jeg må holde senga, da ser ikke jeg så fresh og nysminket ut. Wow altså, kreds til frua som orker å ta på seg ansiktet OG lage verdens kleineste reklamefilm sammen med Lassebasse (som faktisk var ørlite granne morsom her, den skal han ha!) 

Da jeg var syk sist skvatt jeg da jeg så meg selv i speilet. Jeg så jævlig ut og sminke og hudpleie var virkelig ikke noe jeg tenkte på!

• Liker 2
Skrevet

Lite troverdig reklame.

Også hun reklamere for junkfood på Statoil da. Hun hadde jo aldri spist det der.

• Liker 21
Skrevet

Hvor er det dere ser denne reklamefilmen? Sto lenger opp at det var på instagram, men jeg ser den ikke..

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Jenki skrev:

Hvor er det dere ser denne reklamefilmen? Sto lenger opp at det var på instagram, men jeg ser den ikke..

Story på Instagram. Ligger fortsatt ute 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Krokanis skrev:

Story på Instagram. Ligger fortsatt ute 

Veit ikke helt hva story er jeg, er det noe man bare får sett hvis man følger?

Skrevet
5 minutter siden, Jenki skrev:

Veit ikke helt hva story er jeg, er det noe man bare får sett hvis man følger?

Klikk på profilbildet øverst i venstre hjørnet på instagramkontoen hennes, det er en rød ring rundt hvis det er en ny story der. Da får du se den. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Klikk på profilbildet øverst i venstre hjørnet på instagramkontoen hennes, det er en rød ring rundt hvis det er en ny story der. Da får du se den. 

Takk, da lærte jeg noe nytt :) 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Jenki skrev:

Takk, da lærte jeg noe nytt :) 

Bare hyggelig! Man lærer så lenge man lever 👍🏻😁.

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...