Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hun vært uekte hittil, mener hun?

Cbe.no kan iallfall heretter slutte å hevde at deres lesergruppe består av karrierekvinnene med god inntekt. Det henger bare ikke på greip med «Bloggerne». 

• Liker 27
Videoannonse
Annonse
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet (endret)

Må være at vi skal få se den høyre siden av ansiktet hennes det da..

Endret av VildeS
  • Liker 26
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Aricia skrev:

Jeg tror ikke CBE har noen intensjon om å vise noe sannere jeg noe sted.

Hun sier bare det hun tror/vet/har fått beskjed om at TV2 vil hun skal si for å promotere den nye sesongen. Det er en (ganske slapp og intetsigende) cliffhanger, eller hvilket term man nå skal bruke. Bare prat. :lol: 

Dessuten er jo størrelsen "ekte" så vag og umulig å fange at hva som helst skal påstås å oppfylle den målsetningen, så null potensiell fallhøyde sånn sett. Og så er det alltids sånn at hvis noen etter serien klager i bloggens kommentarfelt på at Caroline på TV er kliss lik Caroline på blogg, og ikke mer ekte i det hele tatt, så kan man bare få beskjed om at man neppe hverken har lest bloggen eller fulgt med i Bloggerne noe særlig godt. :eeeh: 

Sant...  :) 

Jeg har ingen forhåpninger om at noen får se den "ekte" CBE på Bloggerne (som viser både gode og dårlige sider), men det hadde vært underholdende om det hadde skjedd. :ler:

Endret av Asti
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Utrolig praktisk å alltid kunne avfeie all kritikk med "du har misforstått", eller "da kan du ikke ha fulgt særlig godt med" og lignende fraser. 

• Liker 23
Skrevet (endret)
26 minutter siden, visningsnamn skrev:

Og det er jo faktisk på disse videoene hun virkelig har hatt sjansen til å vise frem den ekte Caroline hun føler forsvinner i misforståelser og forhåndsdømming basert på den skriftlige kommunikasjonen.

Enig! Kan ikke noe for at jeg tenker det er en helt annen motivasjon bak deltagelsen enn å vise denne ekte Caroline. For min egen del tenker jeg det har noe med dalende lesertall og engasjement å gjøre.

I tillegg tenker jeg at de er kalkulerte nok til å passe på å legge ganske mye innhold til dager hvor det filmes. For å bekrefte den iscenesatte virkeligheten de hegner om på bloggen. Har vanskelig for å se for meg at Caroline blir så mye mer "ekte" på Bloggerne enn alle andre steder.

Endret av Medici
  • Liker 19
Gjest Zeitgeist
Skrevet
8 minutter siden, Medici skrev:

Utrolig praktisk å alltid kunne avfeie all kritikk med "du har misforstått", eller "da kan du ikke ha fulgt særlig godt med" og lignende fraser. 

Men samtidig like praktisk for de som kommer med kritikk. De kan jo likegodt si at CBE har misforstått og/eller ikke fulgt særlig godt med, +++. Det dumme for CBE er at hun vil tape enhver diskusjon som beveger seg utover det. 

Skrevet
14 minutter siden, visningsnamn skrev:

Det hadde virkelig tatt kaka hvis første episode starter med et brak der vi både får se den ekte Caroline og får vite hva som skjedde med luke 7.

:ler:  :ler:  :ler: 

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Gjest Sobril
Skrevet
4 timer siden, Liver skrev:

Nå gjentar jeg meg selv atter en gang, men jeg er så fascinert at kommentarfeltet til CBE. 

Måten de klarer å ikke ta noe ansvar for noe som helst er i en klasse for seg selv. Lurer om de er sånn med de rundt seg også.

Kjenner ei venninne av ei venninne av henne. Det strøs om med likes på innlegg CBE poster. Venninnen anser jeg som svært fornuftig. Allikevel liker hun CBE meget godt. Jeg forstår det i grunn ikke.

Skrevet
13 minutter siden, Medici skrev:

Enig! Kan ikke noe for at jeg tenker det er en helt annen motivasjon bak deltagelsen enn å vise denne ekte Caroline. For min egen del tenker jeg det har noe med dalende lesertall og engasjement å gjøre.

...

:Nikke:  Og så tipper jeg at det blir lansert "ett eller annet" samtidig som de er med på Bloggerne. 

Jeg tror at her er mange som står bak deltakelsen, eksempelvis UI og "ukjent" samarbeidspartner. 

Skrevet

Det tror nok jeg og. Et av gründerprosjektene, sikkert! Har ikke tenkt på at det sikkert er flere som står bak deltagelsen, men ja naturlig at UI også har påvirket. 

Er vel trolig de som har organisert møte med produksjonen av Bloggerne?

3 minutter siden, Asti skrev:

:Nikke:  Og så tipper jeg at det blir lansert "ett eller annet" samtidig som de er med på Bloggerne. 

Jeg tror at her er mange som står bak deltakelsen, eksempelvis UI og "ukjent" samarbeidspartner. 

• Liker 2
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet
4 minutter siden, Sobril skrev:

Kjenner ei venninne av ei venninne av henne. Det strøs om med likes på innlegg CBE poster. Venninnen anser jeg som svært fornuftig. Allikevel liker hun CBE meget godt. Jeg forstår det i grunn ikke.

Det kan jeg godt forstå. Jeg tror hun er søt og snill med vennene sine, jeg har ingen grunn til å tro noe annet. 

Det jeg setter litt spørsmålstegn ved er hvordan hun legger frem 'jobben' sin til andre? Snakker hun med dem om travle dager og hektisk møtevirksomhet? Diskuterer hun hvor grensen for å eksponere barna går? Eller er hun en helt annen privat? 

Jeg har i hvert fall ingen forventning om at man får se så mye som et Glimt av den ekte Caroline på Bloggerene, det vil fremdeles bli en strengt redigert utgave av bloggeren CBE som tøyser med mannen med søt og tilgjort stemme og i gjennomsponsa antrekk. Hun kommer til å være spydig mot mannen og han blir nok enda mer 'mannen til fotballfrue'. 

Man såg på Skal vi danse at hun var stiv og anstrengt foran kamera og hvorfor skulle det bli annerledes nå. 

• Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, visningsnamn skrev:

Hva slags gründerprosjekter er det hun holder på med nå?

Det er hemmelig, men vi får nok vite det når Bloggerne begynner. :ler:

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Tipper Hilton, Jan Thomas og frua skal jobbe sammen om noe innenfor skjønnhet og «helse». 

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Asti skrev:

Jeg tenker det kan bli veldig god underholdning, hvis man faktisk får se den ekte cbe (med alle sidene). :ler:  

Jeg ser for meg noe a'la Bilbo i LOTR når han vil ha ringen tilbake :fnise: 

• Liker 11
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Kollontaj skrev:

Tipper Hilton, Jan Thomas og frua skal jobbe sammen om noe innenfor skjønnhet og «helse». 

:Nikke: 

Eller kanskje skjønnhet, helse og trening?  Sikkert noe vi egentlig ikke trenger...  ;) 

Endret av Asti
La til emoji...
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...