Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er vel et slags oppmerksomhetsskrik å delta i Bloggerne. Tror ikke ekteparet vurderte det før nå pga lavere lesertall.

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
Gjest formula
Skrevet

Regner med vi nå får dokumentert hvor travelt de har det, en gang for alle :

"– Jeg lever en mildt sagt hektisk hverdag, og det kan bli fullstendig kaos med to hunder, to barn, Lars-Kristian, daglig trening, presse og promo, og mange gründerprosjekter i tillegg til bloggen, Insta og alt det andre, sier hun."

https://www.tv2.no/underholdning/9822611/

Lurer forresten på hva "mange gründerprosjekter " er? For ikke å snakke om "alt det andre"

Skrevet

Det blir nok ikke lite eksponering av barna på tv-en nei..

• Liker 7
Skrevet

@formula Artig at hun nevner ektemannen i samme åndedrag som alt som kan føre til "fullstendig kaos". :Knegg: 

• Liker 41
Skrevet

26 minutter siden, formula skrev:

"– Jeg lever en mildt sagt hektisk hverdag, og det kan bli fullstendig kaos med to hunder, to barn, Lars-Kristian, daglig trening, presse og promo, og mange gründerprosjekter i tillegg til bloggen, Insta og alt det andre, sier hun."

Lurer forresten på hva "mange gründerprosjekter " er? For ikke å snakke om "alt det andre"

18 minutter siden, mikrobe skrev:

@formula Artig at hun nevner ektemannen i samme åndedrag som alt som kan føre til "fullstendig kaos". :Knegg: 

Tror jeg må få med meg neste sesong av Bloggerne, gitt. :Knegg:

• Liker 3
Skrevet

Hun uttaler seg jo aldri til aviser, hva slags presse snakker hun om? Tror hun luftslotter endel nå. 

• Liker 35
Skrevet
49 minutter siden, formula skrev:

Kan godt se for meg det ja. Særlig hvis han er alene hjemme med fri tilgang på ulike kommentarfelt.

• Liker 28
Skrevet
20 minutter siden, Kollontaj skrev:

Hun uttaler seg jo aldri til aviser, hva slags presse snakker hun om? Tror hun luftslotter endel nå. 

Hvitløkspresse

• Liker 28
Skrevet

Jeg var på nippet til å se den nye sesongen av Bloggerne nå som MTM er ute. Men næh.... 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg tror det er minst to grunner til at CBE nå deltar på Bloggerne. Ene er synkende interesse rundt CBE sine SoMe-kanaler. Den andre grunnen kan være at CBE har planer om å presentere "gründerprosjekt" samtidig som hun/de kommer på tv-skjermen. Noe som kan gi økt interesse rundt "prosjektet". 

Endret av Asti
Gjest boblebrist
Skrevet
47 minutter siden, Medici skrev:

Kan godt se for meg det ja. Særlig hvis han er alene hjemme med fri tilgang på ulike kommentarfelt.

Litt relatert mistenker jeg at "alt det andre" viser til overvåking av en rekke sosiale medier, herunder kommentarfelt, Facebookgrupper, enkelte blogger og forum. Forstår godt at det kan ta tid. 

Gjest xx girl xx
Skrevet
1 minutt siden, Asti skrev:

Jeg tror det er minst to grunner til at CBE nå deltar på Bloggerne. Ene er synkende interesse rundt CBE sine SoMe-kanaler. Den andre grunnen kan være at CBE presenterer "gründerprosjekt" samtidig som hun/de kommer på tv-skjermen. Noe som kan gi økt interesse rundt "prosjektet". 

Enig! 

Skrevet

Alt det andre kan være å ta bilde av kaffekoppen og eukalyptus blader? :vetikke: 

• Liker 17
Skrevet (endret)
1 time siden, formula skrev:

Seriøst? Nå er det jo vanlig at et ektepar jobber (adskilt), følger og henter i barnehage og må rekke jobben til forskjell for dem. Lufte bikkja. Ingen tvinger dem og det er ikke nødvendig å reise t/r til Oslo for egenpleie flere ganger i måneden. Finnes sikkert flinke folk i Særp eller Fredrikstad som kunne gjort samme jobben. Hun har vel sponset husvask også. Lasse bruker også ganske mange timer for å sensurere og overvåke SOME som kunne blitt delt til en brøkdel. Regner med barna hennes er eksemplariske. Det som er slitsomt, det er å være så jævlig perfekt

De sier jo gang på gang at de har en flexibel hverdag  det er et gode og ikke det samme som tidsklemma

Det blir spennende å høre om alle disse grunderprosjektene hun bruker så mye tid på, men som leserne aldri hører om. Presse og promo??.Please

Endret av Miranda16
  • Liker 24
Gjest Xstrella
Skrevet

Skuffende. Da får vi vel se hvordan leppa øker og øker og da. Hun som nektet å bruke leppeforstørring. 

Skrevet
7 minutter siden, Xstrella skrev:

Skuffende. Da får vi vel se hvordan leppa øker og øker og da. Hun som nektet å bruke leppeforstørring. 

Må snart søke om byggetillatelse på den leppa der.

• Liker 22
Skrevet

Nå har hun skrevet på bloggen at hun er med i bloggerne sesong 9.

Skrevet
På 7.4.2018 den 13.15, troikaen skrev:

Ryktes om at hun filmer for neste sesong, så da kan vi jo håpe det er krampetaket ;)

Du kunne lese det på KG først

:fnise:

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...