Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
53 minutter siden, Bakepulver skrev:

De har «jobbkollegaer» i bloggeryrket og skal gjerne ha et kick off med dem? Jeg trodde kick off var forbeholdt innenfor fotballens verden ved sesongstart.

Det er ikke uvanlig med kick-off på arbeids plasser, vært på flere kick-off gjennom årene, både her hjemme i Norge og i andre land. Så vet ikke om det kun var et flåse svar , eller oppriktig.  

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, virkelig skrev:

Det er ikke uvanlig med kick-off på arbeids plasser, vært på flere kick-off gjennom årene, både her hjemme i Norge og i andre land. Så vet ikke om det kun var et flåse svar , eller oppriktig.  

Jeg jobber i offentlig sektor og har aldri hatt et eneste kick off i mitt yrke (har jobbet i helsesektoren, kommune og nå i fylkeskommunen) Men har vært på kick off som fotballsupporter. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Bakepulver skrev:

Jeg jobber i offentlig sektor og har aldri hatt et eneste kick off i mitt yrke (har jobbet i helsesektoren, kommune og nå i fylkeskommunen) Men har vært på kick off som fotballsupporter. 

Kick-off er ganske vanlig i privat sektor. Ingenting rart med det.

• Liker 22
Skrevet
2 minutter siden, Tørst skrev:

Kick-off er ganske vanlig i privat sektor. Ingenting rart med det.

Jeg har som sagt ikke jobbet i privat sektor og kjenner derfor ikke til den type arrangement. Har hatt kjærester som har jobbet i privat sektor og ordet kick off har ikke blitt bruk av dem heller. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Bakepulver skrev:

Jeg har som sagt ikke jobbet i privat sektor og kjenner derfor ikke til den type arrangement. Har hatt kjærester som har jobbet i privat sektor og ordet kick off har ikke blitt bruk av dem heller. 

Nei, men er dette relevant informasjon for tråden, egentlig?

• Liker 22
Skrevet
4 minutter siden, Bakepulver skrev:

Jeg har jobbet i to store globale selskap og hatt kick-off hvert år, samme kjenner jeg til på folk som jobber i de store reisebyråene i Norge har, så det er ikke uvanlig 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Tørst skrev:

Nei, men er dette relevant informasjon for tråden, egentlig?

Nei, egentlig ikke..

Skrevet

Jeg føler jeg er på en annen planet jeg :blink: 

(Følger ikke så mye me på blogger, men vet hvem CBE er og synes hele er surrealistisk  o_o ) 

Gjest Fridakahlo
Skrevet
28 minutter siden, virkelig skrev:

på min arbeidsplass er det kun kick-down. :D (og de fortsetter å sparke oss mens vi ligger nede...)

Gjest Skribent
Skrevet (endret)

«Fredags kick-off» er vel whisky sours i biblioteket, går jeg ut fra... (For øvrig et helt vanlig uttrykk i privat næringsliv som startskudd for en sesong eller prosjekt.)

Debatten går om forbilder og kroppspress, men de som pekes på som del av problemet forblir stille. Med unntak av SE, som jo er et offer slik at hun har «lov», vi må forstå at hun trenger å føle seg bra etter alt hun har vært gjennom (ref blogg).

Hun sa i sitt motsvar til Ulrikke Falch at det måtte være plass til alle slags forbilder, og den setningen, ute av sin kontekst, er selvsagt strålende. Det blir likevel litt selvmotsigende når hun synes å ønske å være et forbilde, med alle justeringer og operasjoner, og resultatet er at hun tvert i mot er med på å bekrefte fordommene mot utspjåka jenter og kvinner?

Ser vi på en tungt sminket, plastisk operert person (være seg mann eller kvinne, i ulike uttrykk) og tenker: «Du har det sikkert veldig godt med deg selv, er trygg og sterk, og har god selvfølelse.» Er det det de tror de signaliserer? Jeg vil aldri få noe svar på det spørsmålet, går jeg ut fra, med stram sensur på kommentarfelt og skjøre bloggere med sårbare ego, men det må være lov å lure :forvirret: 

Jeg tenker ikke vellykket eller god selvfølelse eller integritet når unge, i utgangspunktet normalt søte, CBE er sminket forbi gjenkjennelse og må smile/gape mot et kamera i riktig vinkel, i den tro at dette er fint, sunt og inspirerende. Jeg tenker «stakkars».

Jeg tenker at mannen min hadde sett dumt på meg dersom jeg hadde spankulert ut fra badet med tung sminke, med et utstudert ansiktsuttrykk, uthulte kinn og blank trutmunn og bedt ham ta deilig-bilder av meg. Han hadde antagelig, og forhåpentligvis, bedt meg skrape av meg den smørja, rette ut trynet og se normal ut... For å si det sånn, hvis han ikke hadde gjort det, men heller bedt meg holde inn magen og strutte med rumpa, så hadde vi hatt et aldri så lite problem :ler: Mårnaaa!

I tillegg vokser barn til dels opp i en iscenesatt virkelighet. Signalene er, og ville vært selv uten så glossy fasade, i beste fall forvirrende. Er man egentlig bra nok uten likes og fans? Kan man være bare et menneske? (Replikk mellom tenåringer her i huset: «Hun er en av de som ikke har det så bra. Leser for mye blogger, ass.» Lov å håpe rosabloggerne i dagens format er utdøende :) )

Endret av Skribent
Skrevet
7 minutter siden, Kollontaj skrev:

Bilder fra Vixen:

https://imgur.com/a/ea4iO

Hjelp! :sjokkbla:

Anne Brith er bedre fotograf får en si!

• Liker 11
Gjest pelikanen
Skrevet

Haha...jeg har samme duskene hun har på ørene, på båndet rundt stuegardiner.

Nå kan jeg sette på klips, å sette de på ørene 

Gjest formula
Skrevet
30 minutter siden, Kollontaj skrev:

Bilder fra Vixen:

"Huden er ikke airbrushet, og redigeringen som er gjort på hud er minimal (Dajana legger en fantastisk sminke for et (nesten) flawless resultat). "

Er vel lyset da.

Skrevet
32 minutter siden, Kollontaj skrev:

Bilder fra Vixen:

På bilde fra cbe så må jo nesa være redigert også😲. Ser jo ut som to forskjellige damer. Btw, hu til venstre var penest

Skrevet

Hun er utrolig mye penere og mer naturlig på bildene andre tar/legger ut av henne!

Skjønner ikke at hun (og mannen) ikke ser det selv...

• Liker 26
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...