Populært innlegg xemiliex Skrevet 5. februar 2018 Populært innlegg #49601 Skrevet 5. februar 2018 Det er godt Lars Kristian Eriksen og Hans Petter Nygård-Hansen har hverandre i denne vanskelige tiden. 80
Tudaisies Skrevet 5. februar 2018 #49602 Skrevet 5. februar 2018 3 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Vixen var vel ikke fint nok å posere på. Hadde vel ikke tatt seg ut om LKE satte opp fotoutstyret sitt der og spesialfotograferte bare kona. På hotellrommet har de jo all verdens tid for å sette opp utstyret sitt, trivelige omgivelser og barn - som sammen med søte dyr gir masse klikk. ps. kommentarfeltet, tre som har gitt kommentar (per nå), En er jo HP, to andre er såkalte wannabe influencere de også. Oh yes. Og en av de overnevnte har tydeligvis heller ikke noen negative tanker om eksponereing av barn på sosiale medier... 15
Populært innlegg SKE87 Skrevet 5. februar 2018 Populært innlegg #49603 Skrevet 5. februar 2018 Det jeg tenker umiddelbart når jeg ser det frokostbordet, er hvor utrolig rar situasjon det egentlig er. Tenk de stiller opp alt og alle og har en fuckings selvutløserknapp de trykker på. Tenk så komisk det egentlig er😂 59
Gjest formula Skrevet 5. februar 2018 #49604 Skrevet 5. februar 2018 31 minutter siden, SKE87 skrev: Det jeg tenker umiddelbart når jeg ser det frokostbordet, er hvor utrolig rar situasjon det egentlig er. Tenk de stiller opp alt og alle og har en fuckings selvutløserknapp de trykker på. Tenk så komisk det egentlig er😂 Det merkeligste er det bildet der de faktisk har satt hele matfatet i tre etasjer og med to glass melk øverst + kaffekanne og kopp oppi senga.
Viking-girl Skrevet 5. februar 2018 #49605 Skrevet 5. februar 2018 4 timer siden, nicecar skrev: Sminken var visst sponset, Gud forby om hun skulle betale for alt av utgifter selv. *sukk* Frisøren også 🙄 Tøft å føne håret selv... 7
Gjest pelikanen Skrevet 5. februar 2018 #49606 Skrevet 5. februar 2018 Har hun nevnt wixen? Hvor fint det var, hvor glad hun er på andre bloggere vegne? At hun stilte opp for å hylle de andre?
Gjest formula Skrevet 5. februar 2018 #49607 Skrevet 5. februar 2018 5 minutter siden, pelikanen skrev: Har hun nevnt wixen? Hvor fint det var, hvor glad hun er på andre bloggere vegne? At hun stilte opp for å hylle de andre? Nei ikke enda. Foreløpig er det en stille dag til ettertanke, mens "kondolansene" strømmer på i kommentarfeltet
Gjest Asti Skrevet 5. februar 2018 #49608 Skrevet 5. februar 2018 1 time siden, SKE87 skrev: Det jeg tenker umiddelbart når jeg ser det frokostbordet, er hvor utrolig rar situasjon det egentlig er. Tenk de stiller opp alt og alle og har en fuckings selvutløserknapp de trykker på. Tenk så komisk det egentlig er😂 Sant. Om noen skulle falle for fristelsen med å ta noen av bildene som bloggere gjør, så vil man fort se hvor dumt det faktisk er i virkeligheten....
Papirfly Skrevet 5. februar 2018 #49609 Skrevet 5. februar 2018 Tråden er ryddet for persondebatt og hets. Papirfly, mod.
Gjest Gillians Skrevet 5. februar 2018 #49610 Skrevet 5. februar 2018 Er det ikke noen bilder av henne noe steder fra prisutdelinga?
Bakepulver Skrevet 5. februar 2018 #49611 Skrevet 5. februar 2018 (endret) 2 timer siden, formula skrev: Det merkeligste er det bildet der de faktisk har satt hele matfatet i tre etasjer og med to glass melk øverst + kaffekanne og kopp oppi senga. Ja, et mer rotete bilde skal du lete lenger etter. Mangler bare en tiger og en løve samt en elefant så blir bildet komplett... Endret 5. februar 2018 av Bakepulver 24
Bakepulver Skrevet 5. februar 2018 #49612 Skrevet 5. februar 2018 3 timer siden, SKE87 skrev: Det jeg tenker umiddelbart når jeg ser det frokostbordet, er hvor utrolig rar situasjon det egentlig er. Tenk de stiller opp alt og alle og har en fuckings selvutløserknapp de trykker på. Tenk så komisk det egentlig er😂 😂 1
Bakepulver Skrevet 5. februar 2018 #49613 Skrevet 5. februar 2018 Det brune håndkle i sengen der ser ut som noe annet enn et håndkle... 😬 1
xemiliex Skrevet 5. februar 2018 #49614 Skrevet 5. februar 2018 1 time siden, Bakepulver skrev: Det brune håndkle i sengen der ser ut som noe annet enn et håndkle... 😬 Fordummende nivå. 11
Bakepulver Skrevet 5. februar 2018 #49615 Skrevet 5. februar 2018 3 minutter siden, xemiliex skrev: Fordummende nivå. Om du byr deg om kvaliteten på bilder og motiv legger en faktisk merke til lite flatterende detaljer! Du får bare synes at det er «fordummende» men dette bildet er på ingen måte et bilde som oser av kvalitet! 9
Moongirl Skrevet 5. februar 2018 #49616 Skrevet 5. februar 2018 2 timer siden, Bakepulver skrev: Ja, et mer rotete bilde skal du lete lenger etter. Mangler bare en tiger og en løve samt en elefant så blir bildet komplett... Ja, faktisk 🤣🤣 1
Gjest Max Potente Skrevet 5. februar 2018 #49617 Skrevet 5. februar 2018 Bildet fremstår for meg som dystert, men ellers får jeg klare assosiasjoner til det klassiske "Le Déjeuner sur l'herbe" med en mer dekadent, post-modernistisk følelse i Donald Trumpsk ånd. Jeg får lyst til å ta ett skritt tilbake, sette fingeren på haka, hodet på snakke og si "hmm", så dette er klart stor fotokunst som gir interessante assosiasjoner. Men kanskje bruke andre modeller neste gang, LKE?
Ultiva Skrevet 6. februar 2018 Forfatter #49618 Skrevet 6. februar 2018 (endret) De bestiller som vanlig et lass med mat for bildenes skyld. Dekadense, luksus og overflod i hotellsuiten. Lurer på om de tittet ømt ned på de hjemløse denne gangen? https://imgur.com/FAhWz75 Hva skjer forresten med all maten som blir igjen etter bildetagning og frokost? Rett i søpla? Endret 6. februar 2018 av Ultiva Imgur hentet fra http://www.carolinebergeriksen.no/2018/02/05/starter-uken-uvanlige-omgivelser/ 20
Gjest formula Skrevet 6. februar 2018 #49619 Skrevet 6. februar 2018 (endret) 37 minutter siden, Ultiva skrev: De bestiller som vanlig et lass med mat for bildenes skyld. Hva skjer med all maten som blir igjen etter bildetagning og frokost? Rett i søpla? https://imgur.com/FAhWz75 Må bli mye svinn av både mat og drikke vil jeg tro. Og 8 (!) glass juice/melk + kaffe? Noen må være veldig tørste dagen derpå. Endret 6. februar 2018 av formula
jegergladifrukt Skrevet 6. februar 2018 #49620 Skrevet 6. februar 2018 1 minutt siden, formula said: Må bli mye svinn av både mat og drikke vil jeg tro. Og 8 (!) glass juice/melk + kaffe? Noen må være veldig tørste dagen derpå. Det på toppen av fatet med mat er jo yoghurt. Fire glass juice og to glass melk er ikke så mye fordelt på to voksne og to barn. 1
Fremhevede innlegg