Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest formula
Skrevet
Akkurat nå, jegergladifrukt skrev:

Det på toppen av fatet med mat er jo yoghurt. Fire glass juice og to glass melk er ikke så mye fordelt på to voksne og to barn.

Såvidt jeg kan se står det 6 glass juice og to glass melk på brettet, og det ER mye på to voksne og to små barn. Og når vi vet veldig godt at den ene av de voksne elsker kaffe på morgenen, så virker dette litt voldsomt og i overkant i mine øyne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, formula said:

Såvidt jeg kan se står det 6 glass juice og to glass melk på brettet, og det ER mye på to voksne og to små barn. Og når vi vet veldig godt at den ene av de voksne elsker kaffe på morgenen, så virker dette litt voldsomt og i overkant i mine øyne.

Ok. Jeg synes denne diskusjonen blir litt tåpelig og lite relevant for tråden, men for all del. 

• Liker 27
Gjest formula
Skrevet
2 minutter siden, jegergladifrukt skrev:

Ok. Jeg synes denne diskusjonen blir litt tåpelig og lite relevant for tråden, men for all del. 

10 innkjøpte kjoler før jul, som vi aldri har sett mer til, et lass med mat der mesteparten sannsynligvis blir kastet osv - alt for at bildene skal se lekre ut. Joda, muligens lite relevant, men likevel eksempler på dette parets hemningsløse forbruk.

Skrevet

Jeg blir rett og slett litt trist av de "staga" familiebildene jeg.. Ser utrolig stusselig ut å måtte dandere, pynte seg, evnt sitte "tilfeldigvis" med ryggen til fordi ansiktet ikke er sminka enda, for å få perfekte bilder. Som egentlig er langt fra perfekte, fordi det ikke er naturlig i det hele tatt. Jeg er iallefall sykt glad for at jeg ikke må holde på sånn selv, men at jeg kan kose meg med familien min uten å tenke på alt dette. 

• Liker 31
Skrevet
På 4.2.2018 den 21.43, Xstrella skrev:

De er avbildet i se og hør. Trøtte og slitne. Ugjenkjennelig når andre tar bilder av henne.

på nettsiden? finner ikke noe bilde :/

Gjest Loffeliten
Skrevet
4 minutter siden, Crossfitter skrev:

på nettsiden? finner ikke noe bilde :/

Fra se og hør sine nettsider: https://imgur.com/a/ncqYS

Kontrasten til bildene som slippes ut på bloggen er, for å si det pent, stor. 

Skrevet
4 minutter siden, Loffeliten skrev:

Se der ja!! :surprised: Det var mildt sagt litt av en forskjell..... å tenk om man så dem i virkeligheten også og ser hvor stor forskjell det er ut ifra bildene de selv tar/redigerer og legger ut på blogg. Skjønner ikke at de ønsker å holde på sånn, må jo være flaut å vise seg i virkeligheten og bli tatt bilder av, av andre som ikke redigerer....

• Liker 16
Gjest Gillians
Skrevet
5 minutter siden, Loffeliten skrev:

Ja, kjempeuvant å se henne tilnærmet rett forfra. Uff, syns det er helt fælt at hun føler hun må vri sånn på virkeligheten på egen blogg. 
LKE's antrekk minner om RImi-Hagens. Jada, nå kommer sikkert mange med "usaklig"-påstander her. Men de har tross alt kledd seg opp på en rød løper for rn anledning. Mer relevant enn hvor mange glass juice de drikker om morgenen i mine øyne. 

Gjest Gillians
Skrevet
2 minutter siden, Crossfitter skrev:

Se der ja!! :surprised: Det var mildt sagt litt av en forskjell..... å tenk om man så dem i virkeligheten også og ser hvor stor forskjell det er ut ifra bildene de selv tar/redigerer og legger ut på blogg. Skjønner ikke at de ønsker å holde på sånn, må jo være flaut å vise seg i virkeligheten og bli tatt bilder av, av andre som ikke redigerer....

Syns det er imponerende hvor få bilder som egentlig eksisterer av henne som andre har tatt. Særlig hvis vi tenker på bilder utenfor et fotostudio. Er vel kanskje en av grunnene til at hun så sjeldent er på slike tilstelninger?

Skrevet (endret)
På 6.2.2018 den 10.51, formula skrev:

10 innkjøpte kjoler før jul, som vi aldri har sett mer til, et lass med mat der mesteparten sannsynligvis blir kastet osv - alt for at bildene skal se lekre ut. Joda, muligens lite relevant, men likevel eksempler på dette parets hemningsløse forbruk.

Signerer denne. Det er helheten jeg tenkte på. Den evige frontingen av overforbruk med tilhørende søppelberg. Kan dog hende at frokosten var inkludert i suiten, som kostet ca 10 000 kroner for én natt. Noe jeg regner med at paret betalte i sin helhet da innlegget ikke er merket med rabattert/sponset opphold, noe f eks bloggeren Anne Brith Davidsen merket sitt med. Litt merkelig at en langt mindre blogger får Vixen-rabatt på sitt hotellrom og ikke CBE som faktisk er nominert til pris, men men..

Endret av Ultiva
  • Liker 20
Skrevet
10 timer siden, Max Potente skrev:

Bildet fremstår for meg som dystert, men ellers får jeg klare assosiasjoner til det klassiske "Le Déjeuner sur l'herbe" med en mer dekadent, post-modernistisk følelse i Donald Trumpsk ånd. 

Jeg får lyst til å ta ett skritt tilbake, sette fingeren på haka, hodet på snakke og si "hmm", så dette er klart stor fotokunst som gir interessante assosiasjoner. Men kanskje bruke andre modeller neste gang, LKE? 

Det samme tenkte jeg! Det er noe gotisk-barokt og skremmende over bildet: Mannens ulveaktige uttrykk, scenen er en seng (!), de mørke fargene og de store kontrastene i lys og skygge, de skjulte ansiktene og overfloden av mat.

Skrevet
17 minutter siden, Ultiva skrev:

Signerer denne. Det er helheten jeg tenkte på. Overforbruket og søppelberget for cbe.no er enormt. Kan dog hende at frokosten var inkludert i suiten, som koster ca 10 000 kroner for én natt (og som jeg forventer at paret betalte i sin helhet da innlegget ikke er merket med rabattert/sponset opphold, som i bloggeren Anne Brith Davidsen sitt tilfelle). 

hun har et ganske rart svar på spørsmål om rommet er rabattert, siden andre deltakere fikk vixenrabatt, etter at hun har sagt at rommet ikke er sponset (og jeg antar at jeg er innenfor den berømte sitatretten nå):

"Vi bestilte via hjemmesiden til Grand, og har ikke hørt noe om noen «Vixen-rabatt». Kan godt hende det var bakt inn i prisen denne helgen, men det står det ingenting om hverken i bestilling eller kvittering."

• Liker 9
Skrevet

Ble faktisk stresset av å lese første avsnitt i siste blogginnlegg. Er ikke den stødigste i rettskrivning og gramatiske formuleringer, men altså...

• Liker 4
Gjest formula
Skrevet (endret)
17 minutter siden, Trulte80 skrev:

Ble faktisk stresset av å lese første avsnitt i siste blogginnlegg. Er ikke den stødigste i rettskrivning og gramatiske formuleringer, men altså...

Jeg for min del lurer fælt på hva :"kick off med jobben på fredag" vil si i deres tilfelle? Såvidt jeg vet er det bare CBE og LKE som er "jobben".

Endret av formula
Skrevet
32 minutter siden, formula skrev:

Jeg for min del lurer fælt på hva :"kick off med jobben på fredag" vil si i deres tilfelle? Såvidt jeg vet er det bare CBE og LKE som er "jobben".

😂🤭

Skrevet
44 minutter siden, MissLucy skrev:

hun har et ganske rart svar på spørsmål om rommet er rabattert, siden andre deltakere fikk vixenrabatt, etter at hun har sagt at rommet ikke er sponset (og jeg antar at jeg er innenfor den berømte sitatretten nå):

"Vi bestilte via hjemmesiden til Grand, og har ikke hørt noe om noen «Vixen-rabatt». Kan godt hende det var bakt inn i prisen denne helgen, men det står det ingenting om hverken i bestilling eller kvittering."

Med en sunnmøring til ektemann tviler jeg på at carolinebergeriksen.no har betalt full pris..?

• Liker 9
Skrevet
43 minutter siden, formula skrev:

De har «jobbkollegaer» i bloggeryrket og skal gjerne ha et kick off med dem? Jeg trodde kick off var forbeholdt innenfor fotballens verden ved sesongstart.

Skrevet
1 time siden, MissLucy skrev:

Som med politikere: spør kun spørsmål som gir to muligheter ang svar: ja og nei. 

Evt direkte spørsmål: Hva betalte du eksakt for dette rommet? Betalte du 10500 for dette rommet? 

Gjør alt mye enklere, både for dem å ikke svare på eller belyse det hele. 

• Liker 20
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Vitulina skrev:

Som med politikere: spør kun spørsmål som gir to muligheter ang svar: ja og nei. 

Evt direkte spørsmål: Hva betalte du eksakt for dette rommet? Betalte du 10500 for dette rommet? 

Gjør alt mye enklere, både for dem å ikke svare på eller belyse det hele. 

ja, jeg har ofte inntrykk av at de spekulerer i å svare på politikermåten. Enten slik at de svarer på noe litt annet, eller slik at gjør svaret snevert.

I dette tilfellet var det først en som spurte om rommet var sponset, og da svarte hun nei. Det er stategi 2, gjør svaret snevert. Det var ikke sponset. Men hun uttaler seg ikke om det var rabattert, eller om de får betalt for å skrive om det. 

Så er det en som lukter lunta og følger opp med å spørre om det var en vixenrabatt.

Til det svarer hun altså ikke nei, men at hun ikke har hørt om vixenrabatt, og at det ikke var nevnt på bestillingen eller kvitteringen. Så da velger hun strategi nr 1, å svare på noe litt annet, i kombinasjon med nr 2 - svar snevert. Hun sier ikke at det ikke var rabatt, men at hun ikke har hørt om en vixenrabatt. Var der kanskje en "influencer-rabatt"? En blogger-rabatt? en personlig fotballfruerabatt? kanskje det var LKE som bestilte, slik at hun ikke kjenner detaljene?

Endret av MissLucy
  • Liker 26
Skrevet

Prinsessen på erten..eller som fleksnes sa: tenk om det var prinsessen på gulroten! :fnise:

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...