Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Skribent
Skrevet
18 minutter siden, Ultiva skrev:

Jepp. Hvorfor ikke heller kjøpe fire thermokrus i stedet for kåpe nr 40 og skopar nr 350. Og til bursdagen kunne hun tenke seg et belte til den nette sum av kroner 4300,- samt opplevelser og reiser. Er så beskjeden altså :sexy:

Det virker som om hun sliter med å lande en profil. Det har alltid vært sprikende, særlig etter at UI-samarbeidet startet, men det blir bare verre og verre. Første graviditet og ett barn er bare søtt og et glimrende «supplement» til hvem hun kan appellere til. Fortsatt ung, fortsatt på vei.

Steget over til tobarnsmor er ikke like greit, da er man i en annen livsfase og helt annen kategori blogger uansett hvor mye plastikk man putter inn eller drinker man nyter. Familiesettingen og et etablert liv er kommet for å bli, og det er ingen måter å gjøre det sexy på uansett om de snapper filmsnutter fra hangover-kjøreturer fra slott i naboland for å vise hvor unge og festlige de fortsatt er.

Hvor går man herfra?

- ett barn til? Tviler. Så traust vil hun ikke bli, risikere å «ødelegge kroppen», pluss at tre barn vil gjøre illusjonen av jetsetliv enda mindre troverdig enn det allerede er.

- gå all in på familieblogg? Dette kan hun vanskelig gjøre nå, når barnas rett til privatliv (endelig) er så høyt på agendaen, dessuten begrenser det hvilke annonsører som vil ha henne. Det er ikke slik hun ser seg selv, hun som startet som fotballfrue.

- skifte kurs helt? Skaffe seg kompetanse, spisse bloggen mer mot ett område og utelate barna. Her vil hun, hvis hun har noe annet å plapre om enn oppskrifter og kaffekopper, kunne ha muligheten til å bli en selvstendig stemme og faktisk bli den bloggeren hun tror hun er nå. 

Det bør iallfall skje noe i 2018, for mer repetisjon nå må vel få selv de mest trofaste groupiene til å slite med å holde seg våkne? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
34 minutter siden, Skribent skrev:

- skifte kurs helt? Skaffe seg kompetanse, spisse bloggen mer mot ett område og utelate barna. Her vil hun, hvis hun har noe annet å plapre om enn oppskrifter og kaffekopper, kunne ha muligheten til å bli en selvstendig stemme og faktisk bli den bloggeren hun tror hun er nå. 

Hva med å bare bruke kompetansen som alt finnes i familien? PT,ernæringsfysiolog, lege,journalist, fotograf.. og sannsynligvis mer en jeg har oversikt over.. 

Beklager,måtte bare. Synes denne blogger bare blir mindre og mindre leseverdig. Skjønner ikke at noen med så lite innsikt og troverdighet blir lest av så mange.. eller blir bloggen lest for inspo eller for å le av innholdet?

• Liker 25
Skrevet

Vi vet jo ikke  noe om hvordan folk leser bloggen. Noen få pleier å skrive tilbedende innlegg i kommentarfeltet - hva resten av de noenogtrevdvetusen tenker når de leser, vet vi ikke. Blodfansen som synes hun er helt fantastisk bare hun pusser nesen og drikker en kaffekopp, er jo ikke veldig mange. 

jeg synes hun virker uinspirert og at hun går på tomgang, det er sikkert ikke lett når hun har fått så mye pes rundt eksponeringen av ungene at hun ikke kan skrive om dem på samme måten lenger. 

Og så synes jeg det er rett og slett trist at en pen ung dame på 30 har falt i restylanegryta. 

• Liker 29
Gjest Gillians
Skrevet
11 minutter siden, pøbelsara skrev:

Vi vet jo ikke  noe om hvordan folk leser bloggen. Noen få pleier å skrive tilbedende innlegg i kommentarfeltet - hva resten av de noenogtrevdvetusen tenker når de leser, vet vi ikke. Blodfansen som synes hun er helt fantastisk bare hun pusser nesen og drikker en kaffekopp, er jo ikke veldig mange. 

jeg synes hun virker uinspirert og at hun går på tomgang, det er sikkert ikke lett når hun har fått så mye pes rundt eksponeringen av ungene at hun ikke kan skrive om dem på samme måten lenger. 

Og så synes jeg det er rett og slett trist at en pen ung dame på 30 har falt i restylanegryta. 

Jeg tror andelen som leser den og ler er skremmende høy (for henne) nå. i hvert fall kjenner jeg veldig mange som syns det er humor  å lese bloggen, nå er kanskje ikke min vennekrets representabel, men sikker på at det er et temmelig høyt antall ironilesere. Men det har nok Pilotfrue og lignende og, da.

Skrevet
4 hours ago, Emilie112 said:

Hva med å bare bruke kompetansen som alt finnes i familien? PT,ernæringsfysiolog, lege,journalist, fotograf.. og sannsynligvis mer en jeg har oversikt over.. 

Beklager,måtte bare. Synes denne blogger bare blir mindre og mindre leseverdig. Skjønner ikke at noen med så lite innsikt og troverdighet blir lest av så mange.. eller blir bloggen lest for inspo eller for å le av innholdet?

Selvfølgelig leser man for underholdningens skyld, at noen finner dette inspirerende er for meg en stor gåte.

• Liker 9
Gjest pelikanen
Skrevet

Inspirerende?at du setter opp trutmunn,og poserer som du skulle vært innspurt i voks? Alle vet hvordan det er å drikke kaffe. Jeg går ikke på bloggen. Har sett på instagram,  og det var nok. Dette skal være en voksen dame?  Når så du sist at folk ikke var svett og sminken renner etter trening?  Latterlig. For å bruke en hel dag på tullete innlegg,må jeg si det er smalt. (Var der før) om du må sitte i ti t med en kaffe for å finne ut hva du skal skrive,  så vil jeg tro tiden går. Det hun klarer å få ned krever ikke mye. Og deler to hjemmeværende personer....nå må noen vekke henne, flr hun snør ned i sitt eget hjem

Skrevet

Haha, herregud! Jeg kommenterte på treningsinnlegget forrige uke at jeg savner treningstips og at jeg en gang faktisk leste bloggen for å få tips. Spurte om hvorfor hun ikke f.eks.skrev om treningen på Barrys bootcamp, istedenfor poseringsbilder som ikke inspirerer. Ble ikke publisert, men tydeligvis lest (jmf.dagens innlegg 😂) Mangler bare at hu begynner på PTutdanninga nå, så sender jeg faktura for konsulentvirksomhet ✌

• Liker 16
Skrevet

Det ser ikke ut som hun trener, men det er kanskje meningen. 

• Liker 9
Skrevet
37 minutter siden, På besøk skrev:

Haha, herregud! Jeg kommenterte på treningsinnlegget forrige uke at jeg savner treningstips og at jeg en gang faktisk leste bloggen for å få tips. Spurte om hvorfor hun ikke f.eks.skrev om treningen på Barrys bootcamp, istedenfor poseringsbilder som ikke inspirerer. Ble ikke publisert, men tydeligvis lest (jmf.dagens innlegg 😂) Mangler bare at hu begynner på PTutdanninga nå, så sender jeg faktura for konsulentvirksomhet ✌

Begynte hun ikke på pt deltid deltid, men måtte gi seg grunnet tidspresset?

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 minutter siden, RompeRusk skrev:

Pt? Synes hun virker folkeredd. Kan ikke se for meg henne i noe service yrke eller hva man nå skal kalle det. Ikke med den frekke tonen heller. Hadde vel fått sparken. Og hvis noen hadde klagd på hennes timer hadde vel vaktbikkja hennes trappa opp på trappa til vedkommende 😂

Endret av Korsihalsen
  • Liker 18
Skrevet

Jeg hadde en lignende treningsøkt i dag, dvs jeg vekslet mellom intervaller på mølle og styrketrening. Jeg hadde sminke på ettersom jeg sminker meg om morgenen, da jeg var ferdig med økten så jeg bare ikke ut, det rant øyesminke i strie svettestrimer i ansiktet, hvorfor kan en aldri se på henne at hun har trent? Ikke smilte jeg med mysende øyne underveis heller, var heller sånn at jeg bet tennene sammen. Jeg synes hun fremstår som uekte!

• Liker 23
Gjest formula
Skrevet
20 minutter siden, RompeRusk skrev:

Usikker på om hun i det hele tatt hadde planer om å utdanne sg til PT, eller om det hele bare var reklame for Active Education. Men bevares, det høres jo flott ut:

"Jeg har så vidt nevnt for dere at jeg har blitt student igjen, og jeg tenkte at jeg gjerne vil fortelle dere hva jeg studerer for tiden".

Og med brillene på nesen så ser det jo nesten ekte ut også.

http://www.carolinebergeriksen.no/2015/02/09/tilbake-pa-skolebenken/

Skrevet

Dette voldsomme behovet for å snappe under "treningsøkten". Altså, hvem bryr seg, egentlig? Er vel ikke interessant for andre enn henne selv, vel? Fulgte henne på snap en liten stund, bare for å få med meg det jeg ser på som togkræsj. Jøss og bevares så kjedelig....kaffekopper, løping på mølle, matlaging og bakhoder på barn. Er jo bare å trykke copy paste fra ene dagen til den neste. Snork!

• Liker 27
Skrevet
24 minutter siden, Pås skrev:

Jeg hadde en lignende treningsøkt i dag, dvs jeg vekslet mellom intervaller på mølle og styrketrening. Jeg hadde sminke på ettersom jeg sminker meg om morgenen, da jeg var ferdig med økten så jeg bare ikke ut, det rant øyesminke i strie svettestrimer i ansiktet, hvorfor kan en aldri se på henne at hun har trent? Ikke smilte jeg med mysende øyne underveis heller, var heller sånn at jeg bet tennene sammen. Jeg synes hun fremstår som uekte!

Dette innlegget er jo ment til å vise øvelsene, det er ikke dokumentasjon på hennes økt. Da syns jeg det er veldig innafor å være 'modell', det er tross alt et 'glanset magasin'. 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Mrs O'Donell skrev:

Dette innlegget er jo ment til å vise øvelsene, det er ikke dokumentasjon på hennes økt. Da syns jeg det er veldig innafor å være 'modell', det er tross alt et 'glanset magasin'. 

Joda, ser den! Men det hadde vært greit å se EN ekte treningsøkt også... hun skriver jo veldig mye om trening og da hadde det vært fint om det i blant føltes litt ekte!

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, Pås skrev:

Joda, ser den! Men det hadde vært greit å se EN ekte treningsøkt også... hun skriver jo veldig mye om trening og da hadde det vært fint om det i blant føltes litt ekte!

Det er sant, og det etterlyste jeg her inne for ikke lenge siden - og jammen kom det ikke noen snap'er fra 'ekte trening' ikke lenge etterpå. 

Men lese på KG? Never! 

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, Mädchen skrev:

Dette voldsomme behovet for å snappe under "treningsøkten". Altså, hvem bryr seg, egentlig? Er vel ikke interessant for andre enn henne selv, vel? Fulgte henne på snap en liten stund, bare for å få med meg det jeg ser på som togkræsj. Jøss og bevares så kjedelig....kaffekopper, løping på mølle, matlaging og bakhoder på barn. Er jo bare å trykke copy paste fra ene dagen til den neste. Snork!

Jeg har ikke snap men hva er viktigst, trene eller dokumentere for andre at hun trener??

• Liker 13
Skrevet
29 minutter siden, Surikatt skrev:

Jeg har ikke snap men hva er viktigst, trene eller dokumentere for andre at hun trener??

Men hun lever jo av å dokumentere?

• Liker 4
Skrevet
10 hours ago, Pås said:

Men det hadde vært greit å se EN ekte treningsøkt også... hun skriver jo veldig mye om trening og da hadde det vært fint om det i blant føltes litt ekte!

10 hours ago, Mrs O'Donell said:

Det er sant, og det etterlyste jeg her inne for ikke lenge siden - og jammen kom det ikke noen snap'er fra 'ekte trening' ikke lenge etterpå. 

11 hours ago, Mädchen said:

Dette voldsomme behovet for å snappe under "treningsøkten". Altså, hvem bryr seg, egentlig? 

:mynona:

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Pås skrev:

Men hun lever jo av å dokumentere?

Ja, hun poserer mest og så trener hun litt. Lite motiverende.

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...