Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Det siste innlegget hennes er bare et hav av innholdsløst møl.

Som så mange innlegg før dette.... Har jo ikke underholdningsverdi engang. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Gregor Clegane
Skrevet
2 minutter siden, elisaday skrev:

Som så mange innlegg før dette.... Har jo ikke underholdningsverdi engang. 

Det er korrekt. At folk i det hele tatt finner dette fascinerende på noe som helt vis, fatter jeg rett og slett ikke.

Skrevet (endret)
20 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Det er korrekt. At folk i det hele tatt finner dette fascinerende på noe som helt vis, fatter jeg rett og slett ikke.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." 

- Albert Einstein 

Endret av elisaday
Måtte jo kreditere mr. Einstein for dette sitatet.
  • Liker 12
Gjest formula
Skrevet (endret)
59 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Det siste innlegget hennes er bare et hav av innholdsløst møl.

Når det gjelder rutiner før man skal sove, nevner hun jo et par greie tips: legge bort datamaskinen, slå av tv, varmt bad og tekopp. Det jeg ikke forstår er dette med å ta med mobilen for å høre på "søvndyssende og hypnotisk nattasang" via en app, til man sovner. Dette skal virke som en digital sovepille, og "Du kan fylle på med flere piller, og dette koster litt." Ikke er det reklame heller?

Et nytt oppkonstruert behov altså.

Endret av formula
Skrevet

Jeg ble søvnig av innlegget. Samt litt lattermild. 

Var det ikke reklame for noe appgreier? 

• Liker 12
Gjest formula
Skrevet
9 minutter siden, skruf skrev:

Hun har reklamert for digipill (gudbedre for et teit navn!) tidligere, så dette lukter skjult reklame lang vei. 

Min første tanke også. Bare måten hun presenterer det på, som noe hun nærmest ikke klarer seg uten, pakket inn i hverdagslig dilldall - akkurat sånn hun alltid gjør det når hun reklamerer for noe.

Gjest formula
Skrevet
31 minutter siden, skruf skrev:

Hun har reklamert for digipill (gudbedre for et teit navn!) tidligere, så dette lukter skjult reklame lang vei. 

http://www.carolinebergeriksen.no/2016/01/07/caroline-tipser-sov-i-lopet-av-15-minutter/

Edit: hun reklamerte/tipset om samme app i 2016

Ikke reklame i 2016 heller, bare et tips. Teksten er også til forveksling lik, gjenbruk som vi har sett flere eksempler på i det siste. Men så er hun da også et rutinemenneske.

Skrevet

Her har bedriften glemt at leserene deres blir eldre og får seg jobber og familie. De fleste med barn og arbeid må opp tidlig rundt kl seks. 

Før var det nok et ynge publikum som studerte, og da kan dette være et relevant tips. 

Nå provosere dette mer enn motiverer, da fruene har et valg, mens andre må.

• Liker 13
Skrevet (endret)

Når man trenger både avslappende te, et beroligende bad samt meditasjonsmusikk for å få sove om natta så er det på tide å stikke fingeren i jorda. CBE fremstiller sitt liv som svært hektisk, stressende og at hun "prøver å ta seg fri et par timer på lørdagene" (hun glemte kanskje at hun innrømmet 8 timers arbeidsdager på hverdagene pluss littegranne enkelte helger for noen uker siden). Hun har beviselig mer egentid, luksus og kjærestetid i livet sitt enn de aller, aller fleste andre småbarnsforeldre. Hun beskriver imidlertid ofte indre stress og uro (noen som f eks husker beskrivelsen hennes av Oslonatten før hun skulle trene med agenten sin?), så det er flott at hun prøver å roe ned på tankekjøret. Aner jeg et snarlig samarbeid med en livsstilscoach?

Endret av Ultiva
  • Liker 22
Skrevet
18 minutter siden, Ultiva skrev:

Når man trenger både avslappende te, et avslappende bad samt meditasjonsmusikk for å få sove om natta så er det på tide å stikke fingeren i jorda. CBE fremstiller sitt liv som svært hektisk, stressende og at hun "prøver å ta seg fri et par timer på lørdagene". På tross av at hun beviselig har mer egentid, luksus og kjærestetid i livet sitt enn de aller, aller fleste. CBE oser av indre stress og uro (noen som f eks husker beskrivelsen hennes av Oslo-natten før hun skulle trene med Viola?), så det er flott at hun prøver å roe ned. Aner jeg et snarlig samarbeid med en livsstilscoach?

For ikke å glemme «et glass rødvin» ... 

• Liker 12
Gjest formula
Skrevet
49 minutter siden, Liver skrev:

Her har bedriften glemt at leserene deres blir eldre og får seg jobber og familie. De fleste med barn og arbeid må opp tidlig rundt kl seks. 

Før var det nok et ynge publikum som studerte, og da kan dette være et relevant tips. 

Nå provosere dette mer enn motiverer, da fruene har et valg, mens andre må.

Det samme når hun på instagram tekster et bilde av seg selv i sponset treningstøy med:

"Nobody is too busy, It's just a matter of priorities"

Kan forsåvidt være enig i budskapet, men det blir bare litt kvalmt når det kommer fra henne, som har all verdens tid til å trene.

Skrevet (endret)
38 minutter siden, formula skrev:

Det samme når hun på instagram tekster et bilde av seg selv i sponset treningstøy med:

"Nobody is too busy, It's just a matter of priorities"

Kan forsåvidt være enig i budskapet, men det blir bare litt kvalmt når det kommer fra henne, som har all verdens tid til å trene.

Hun glemte tydeligvis sist vinter hvor hun ikke hadde tid til å trene.

https://imgur.com/aCIHkTG

Endret av Ultiva
Imgur hentet fra: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/02/06/na-er-det-virkelig-pa-tide/
  • Liker 23
Skrevet

:Knegg: Internetten glemmer aldri. Bites you right in the ass. :Knegg: 

• Liker 24
Skrevet
13 minutter siden, Ultiva skrev:

Hun glemte tydeligvis sist vinter hvor hun ikke hadde tid til å trene.

https://imgur.com/aCIHkTG

Det startet i november da de begynte på julekalenderen. Beintøft.

• Liker 23
Skrevet
2 timer siden, formula skrev:

Ikke reklame i 2016 heller, bare et tips. Teksten er også til forveksling lik, gjenbruk som vi har sett flere eksempler på i det siste. Men så er hun da også et rutinemenneske.

Alt går i loop med korte eller lange intervaller, og uansett om det er på ig eller blogg.. 

• Liker 10
Gjest Skribent
Skrevet

Pass «dere» nå. Like før noen kommer innom og forklarer at Caroline bare gir av seg selv og deler tips i en hektisk hverdag, og at «dere» er misunnelige på badekaret, teen, vinglasset, etc osv et al... 

Gjest formula
Skrevet
10 minutter siden, Skribent skrev:

Pass «dere» nå. Like før noen kommer innom og forklarer at Caroline bare gir av seg selv og deler tips i en hektisk hverdag, og at «dere» er misunnelige på badekaret, teen, vinglasset, etc osv et al... 

Må jo være fantastisk i en hektisk hverdag bare å kopiere en tidligere tekst, og vips! -så var den arbeidsdagen ferdig. Og selv om snap med kaffekopp i dusjen på morgenen, og tekopp i badekaret på kvelden ser hyggelig ut, så foretrekker jeg å nyte sånt andre steder i huset. :)

Skrevet
4 timer siden, formula skrev:

Når det gjelder rutiner før man skal sove, nevner hun jo et par greie tips: legge bort datamaskinen, slå av tv, varmt bad og tekopp. Det jeg ikke forstår er dette med å ta med mobilen for å høre på "søvndyssende og hypnotisk nattasang" via en app, til man sovner. Dette skal virke som en digital sovepille, og "Du kan fylle på med flere piller, og dette koster litt." Ikke er det reklame heller?

Et nytt oppkonstruert behov altså.

Finner sånn musikk på YouTube i x antall minutter også.

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, formula skrev:

Må jo være fantastisk i en hektisk hverdag bare å kopiere en tidligere tekst, og vips! -så var den arbeidsdagen ferdig. Og selv om snap med kaffekopp i dusjen på morgenen, og tekopp i badekaret på kvelden ser hyggelig ut, så foretrekker jeg å nyte sånt andre steder i huset. :)

Med fare for å trå langt utenfor trådens tema så lurer jeg veldig på hvordan kaffekopp i dusjen fungerer? I min dusj kommer det vann ovenfra. Jeg står under dusjen og får vann i hodet og på kroppen. Hvor er koppen? Hvordan får man drukket uten å få vann (og såpe) i kaffen? 

Te i badekaret ser jeg kan gå an, men kaffi i dusjen, nei takk. 

• Liker 15
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...