Gjest Gregor Clegane Skrevet 25. januar 2018 #48961 Skrevet 25. januar 2018 Jeg tror at hvis vi noen gang lykkes i å forenkle våre liv, vil vi innse at det meste av vår lykke var i det kompliserte.
MissLucy Skrevet 25. januar 2018 #48962 Skrevet 25. januar 2018 1 time siden, Mrs O'Donell skrev: Med fare for å trå langt utenfor trådens tema så lurer jeg veldig på hvordan kaffekopp i dusjen fungerer? I min dusj kommer det vann ovenfra. Jeg står under dusjen og får vann i hodet og på kroppen. Hvor er koppen? Hvordan får man drukket uten å få vann (og såpe) i kaffen? Te i badekaret ser jeg kan gå an, men kaffi i dusjen, nei takk. jeg husker noen studiekamerater som greide å røyke og drikke whisky i dusjen, så den kjøper jeg glatt. Faktisk noe av det mer troverdige på den bloggen, vil jeg si. 5
Ultiva Skrevet 25. januar 2018 Forfatter #48963 Skrevet 25. januar 2018 (endret) 2 timer siden, formula skrev: Må jo være fantastisk i en hektisk hverdag bare å kopiere en tidligere tekst, og vips! -så var den arbeidsdagen ferdig. Og selv om snap med kaffekopp i dusjen på morgenen, og tekopp i badekaret på kvelden ser hyggelig ut, så foretrekker jeg å nyte sånt andre steder i huset. Er vel ikke lenge før CBE putter teposen rett i munnen, slik som den innmari effektive damen gjorde i IKEA-reklamen for noen år siden Endret 25. januar 2018 av Ultiva 22
MarianneE Skrevet 25. januar 2018 #48964 Skrevet 25. januar 2018 22 minutter siden, Ultiva skrev: Er vel ikke lenge før CBE putter teposen rett i munnen, slik som den innmari effektive damen gjorde i tv-reklamen for noen år siden Teposen i munnen og slurker rett fra vannkokeren! Passer nok CBE sine hektiske morgener. 14
indianerpila Skrevet 25. januar 2018 #48965 Skrevet 25. januar 2018 2 hours ago, Mrs O'Donell said: Med fare for å trå langt utenfor trådens tema så lurer jeg veldig på hvordan kaffekopp i dusjen fungerer? I min dusj kommer det vann ovenfra. Jeg står under dusjen og får vann i hodet og på kroppen. Hvor er koppen? Hvordan får man drukket uten å få vann (og såpe) i kaffen? Te i badekaret ser jeg kan gå an, men kaffi i dusjen, nei takk. 1
indianerpila Skrevet 25. januar 2018 #48966 Skrevet 25. januar 2018 38 minutter siden, MissLucy said: jeg husker noen studiekamerater som greide å røyke og drikke whisky i dusjen, så den kjøper jeg glatt. Faktisk noe av det mer troverdige på den bloggen, vil jeg si. Wow, imponerende Skulle nesten ha et show de
indianerpila Skrevet 25. januar 2018 #48967 Skrevet 25. januar 2018 39 minutter siden, Ultiva said: Er vel ikke lenge før CBE putter teposen rett i munnen, slik som den innmari effektive damen gjorde i tv-reklamen for noen år siden Hvilken reklame?
På besøk Skrevet 25. januar 2018 #48968 Skrevet 25. januar 2018 Siste innlegg syns jeg var litt gamle, gode fotballfrue-type. Men hva skjer med wannabe-Vouge med posering? Kan du ikke bare holde den halvdøde planta i hånda, le av deg selv og hvor håpløs du er og få noen naturlige bilder? *rivermegihåret* 7
Anonym90059005 Skrevet 25. januar 2018 #48969 Skrevet 25. januar 2018 (endret) Spent på om hun hiver ut foreldrene nå, for 4 min siden sto faren og drilla i veggen. Nå er vel kl. 22, så da skal hun vel innta badekaret. Kan vel ikke bryte rutinene samme dag som hun skriver at hun skal slippe alt hun har i hendene kl. 22? Endret 25. januar 2018 av Anonym90059005 13
Frukthage Skrevet 25. januar 2018 #48970 Skrevet 25. januar 2018 1 minutt siden, Anonym90059005 skrev: Spent på om hun hiver ut foreldrene nå, for 4 min siden sto faren og drilla i veggen. Nå er vel kl. 22, så da skal hun vel innta badekaret. Kan vel ikke bryte rutinene samme dag som hun skriver at hun skal slippe alt hun har i hendene kl. 22? Hvis dagen har vært "syykt hektisk" så🙄 Fra spøk til alvor; godt observert. Viser bare hvor lite konsekvent den dama er. Noen burde gi henne et kurs i "practice what you preach". 15
Gjest formula Skrevet 25. januar 2018 #48971 Skrevet 25. januar 2018 9 minutter siden, På besøk skrev: Siste innlegg syns jeg var litt gamle, gode fotballfrue-type. Men hva skjer med wannabe-Vouge med posering? Kan du ikke bare holde den halvdøde planta i hånda, le av deg selv og hvor håpløs du er og få noen naturlige bilder? *rivermegihåret* Ser for meg at siste innlegg skal være et sjarmerende "Se-jeg heller ikke perfekt", der hun "hjelpeløst" ber om tips til å få til disse plantene. Enig med deg i at det ville vært litt mer troverdig med mer naturlige bilder. Nå sitter hun der perfekt sminket, mens hun veksler mellom smil og nedslått ansiktsutrykk, og leserne strømmer til med gode råd, og sikkert med spørsmål om hvor genser og bukse kommer fra. OG hvilken størrelse hun har.
Populært innlegg Ultiva Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Populært innlegg #48972 Skrevet 25. januar 2018 (endret) 14 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Spent på om hun hiver ut foreldrene nå, for 4 min siden sto faren og drilla i veggen. Nå er vel kl. 22, så da skal hun vel innta badekaret. Kan vel ikke bryte rutinene samme dag som hun skriver at hun skal slippe alt hun har i hendene kl. 22? Hun la ut snap kl 23 i går kveld av tv-titting og så av foreldrene som var på vei hjem etter å ha besøkt bloggerparet. I dag kom innlegget om at hun de siste kveldene har lagt seg i badekaret hver kveld kl 22. Hun lyver så det renner for leserne sine og gidder ikke engang å skjule det. Frekkhetens nådegave. Endret 25. januar 2018 av Ultiva 58
Gjest Gregor Clegane Skrevet 25. januar 2018 #48973 Skrevet 25. januar 2018 15 minutter siden, Ultiva skrev: Hun la ut snap kl 23 i går kveld av tv-titting og så av foreldrene som var på vei hjem etter å ha besøkt bloggerparet. I dag kom innlegget om at hun de siste kveldene har lagt seg i badekaret hver kveld kl 22. Hun lyver så det renner for leserne sine og gidder ikke engang å skjule det. Frekkhetens nådegave. Da er de rimelig på viddene vil jeg si. Konsekvent med rutinene du liksom. Fy faen.
Konvall Skrevet 25. januar 2018 #48974 Skrevet 25. januar 2018 Kan noen sponse den dama med nye planter? Please?! Hun ber jo om hjelp... jeg klikker av hennes klør på hendene for tiden, men kanskje hun burde blitt sponsa med nye negler på stortåa si også? ( ja , jeg vet at dette var sykt stygt å si denne kvelden, nå skal jeg legge meg. Natta dere fine mennesker her inne på KG😁) 7
Gjest Asti Skrevet 25. januar 2018 #48976 Skrevet 25. januar 2018 2 timer siden, Ultiva skrev: Hun la ut snap kl 23 i går kveld av tv-titting og så av foreldrene som var på vei hjem etter å ha besøkt bloggerparet. I dag kom innlegget om at hun de siste kveldene har lagt seg i badekaret hver kveld kl 22. Hun lyver så det renner for leserne sine og gidder ikke engang å skjule det. Frekkhetens nådegave. La merke til det jeg også, samt uttalelsen dagen etter: "Et av mine nyttårsforsett var å legge meg tidligere, og vet du hva? Det har jeg fått til de siste dagene", jfr. http://www.carolinebergeriksen.no/2018/01/25/jeg-er-et-rutinemenneske/. Det er den troverdigheten som mangler....
Stjernekikkeren Skrevet 25. januar 2018 #48977 Skrevet 25. januar 2018 7 timer siden, formula skrev: Det samme når hun på instagram tekster et bilde av seg selv i sponset treningstøy med: "Nobody is too busy, It's just a matter of priorities" Kan forsåvidt være enig i budskapet, men det blir bare litt kvalmt når det kommer fra henne, som har all verdens tid til å trene. Virkelig, skrev hun den setningen og postet? Vet ikke om hun er i stand til å sette ting i sammenheng eller om det klinger en bjelle et sted i bakhodet hennes når hun skriver noe sånt, men det er vel faktisk akkurat det folkbhar påstått om hele hennes liv både her i tråden og i kommentarfeltet hennes. Det har blitt påpekt at CBE egentlig ikke er så opptatt eller har så dårlig tid, hun skaper tidsklemmene sine selv ved å velge å fylle dagen med å male en landsby av hus, ta 150 selfier, få neglene/sminken/håret/leppene/huden eller whatever fikset gratis, og kaller det for å være skikkelig opptatt og stresset. Så dæven CBE, for en gangs skyld traff du, du er ikke for opptatt, du bare velger å prioritere som du gjør. 19
Cavatina Skrevet 25. januar 2018 #48978 Skrevet 25. januar 2018 (endret) Attevarr? Legge seg tidlig hver kveld? Da bør vel cbe slutte med snappingen sin om kveldene, for ikke å bli fersket i blank løgn igjen. Nobody is too busy, It's just a matter of priorities" Dæven hvor jeg misliker juging, selvforherligelse og nedlatenhet når man selv stiller seg lagelig til for hugg. Endret 25. januar 2018 av Cavatina 28
Lin10 Skrevet 26. januar 2018 #48979 Skrevet 26. januar 2018 CBE er finalist i 2 kategorier i Vixen influencer award: årets influencer livsstil og årets business. Vel fortjent! 👍🏼🙌 7
Stjernekikkeren Skrevet 26. januar 2018 #48980 Skrevet 26. januar 2018 Akkurat nå, Lin10 skrev: CBE er finalist i 2 kategorier i Vixen influencer award: årets influencer livsstil og årets business. Vel fortjent! 👍🏼🙌 Jøss, men... Hvordan kunne dette skje? Atte.. Det er jo bare lille pertentlige, uskyldige og blåøyde Carolines lille dagbok, som hun nært og kjært deler med alle, hvordan kunne det bli årers business! 😲 49
Fremhevede innlegg