Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det legges ut en såkalt "sminkefri" snap der tatoverte øyenbryn, falske vipper, fillers og botox pynter på det sminkefrie utseendet, mens det brukes 50 minutter på badet FØR trening? 

Prioriteringer, prioriteringer.

• Liker 30
Videoannonse
Annonse
Gjest Max Potente
Skrevet
23 minutter siden, formula said:

Nesten så man kan lure på om treneren er en kjekkas....:eeeh:

Eller om noen har begynt med kaffeklystér?

Hva kan man egentlig foreta seg alene på et bad i nesten en time med en kanne kaffe om man ikke ordner seg til noe? Jeg vet at damer kan bruke mye tid på badet, men hvor lenge orker dere å glo på deres eget speilbilde uten å gjøre noe? 50 minutter?! :sprettoy:

Skrevet
3 timer siden, swiftyness skrev:

Noen ganger hadde det vært bedre om hun lot vær å svare.

Ja, det er faktisk ikke sånn at hun ikke kommer unna med å la være å svare, hun kan bare slette kommentaren og gå videre. Men fotballfrueparet eier ikke trygghet eller selvsikkerhet til å gå videre med livet og vite med seg selv hvordan ting står til. Det oser usikkerhet av de to som røyk gjør av en oljebrann, de klarer rett og slett ikke å la ting fare eller vite bedre, inni seg, de MÅ ha et svar på alt som kan oppfattes som bittelitt kritisk. Gud, å slitsomt.

• Liker 15
Gjest Skribent
Skrevet
1 time siden, Max Potente skrev:

Fra skjermdump 2014: " At jeg har løyet er en sannhet med modifikasjoner". 

Stjernekommentar :ler:  Politiker neste?

Den dagen døtrene ser bilder av mamma på Internett må det dukke opp et par spørsmål om både det ene og det andre. Forutsatt at barna ser en usminket, naturlig og avslappet mamma hjemme da. 

Gjest formula
Skrevet
30 minutter siden, Max Potente skrev:

Eller om noen har begynt med kaffeklystér?

Hva kan man egentlig foreta seg alene på et bad i nesten en time med en kanne kaffe om man ikke ordner seg til noe? Jeg vet at damer kan bruke mye tid på badet, men hvor lenge orker dere å glo på deres eget speilbilde uten å gjøre noe? 50 minutter?! :sprettoy:

Den hudpleieprosedyren hun beskriver i ZO reklamen må jo være temmelig tidkrevende. Så hvis det er tilfelle at hun går fram slik hun beskriver det, for så å legge full make up etterpå, tviler jeg ikke på at det går med 50 minutter.

Skrevet
20 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Ja, det er faktisk ikke sånn at hun ikke kommer unna med å la være å svare, hun kan bare slette kommentaren og gå videre. Men fotballfrueparet eier ikke trygghet eller selvsikkerhet til å gå videre med livet og vite med seg selv hvordan ting står til. Det oser usikkerhet av de to som røyk gjør av en oljebrann, de klarer rett og slett ikke å la ting fare eller vite bedre, inni seg, de MÅ ha et svar på alt som kan oppfattes som bittelitt kritisk. Gud, å slitsomt.

Jeg tror du virkelig er ved en av kjernene her! Akkurat sånn oppfatter jeg det også! 

Og hvorfor i all verden er det så farlig å innrømme at man er plaget med uren hud? Min ene datter ser veldig lik ut, hun renser også huden ofte, har en del sminke på, men i noe lys kan man se urenhetene akkurat som hos CBE. Hun er verdens nydeligste og klokeste jente og forstår at man kan ikke være heldig med alt her i livet! Den hadde blitt så mye mer troverdig, denne bloggen, hvis noe uperfekt kunne innrømmes. Vi vet jo at hun ikke sier sannheten, vi ser det! Og så utrolig slitsomt det må være! 😳

• Liker 19
Skrevet
3 minutter siden, formula skrev:

Den hudpleieprosedyren hun beskriver i ZO reklamen må jo være temmelig tidkrevende. Så hvis det er tilfelle at hun går fram slik hun beskriver det, for så å legge full make up etterpå, tviler jeg ikke på at det går med 50 minutter.

Trener hun ikke så hun blir sterk og utfordret, eller? Blir hun ikke svett og sliten? Hver gang jeg har vært på det jeg anser som trening så hadde det ikke vært mye vits i å fikse hud og hår i forkant altså.. 

• Liker 8
Gjest formula
Skrevet
1 minutt siden, OppNedPåAlt skrev:

Jeg er så lei det der smooth-verktøyet LK bruker på ansiktet hennes i Photoshop. Og enda mer lei av den kunstige hudstrukturen som blir lagt på etter at LK har fjernet alt som ligner normal hudtekstur på fruen.

Samme her. Han fjerner hver eneste lille pose og rynke ryndt øynene, så der er det glatt som porselen. Samtidig ser man nærmest huden ned på porenivå på kinn og panne og små hår på haka. Som om han tror det ikke ser redigert ut da. Det blir bare rart.

Skrevet

En som har hudpleierutiner renser ikke huden før trening. Mye "dritt" som kommer ut  av porene når man svetter

Ingen, selv en som har god tid, har ikke en daglig hudpleierutine med "50" produkter

Dersom man overdriver, ødelegger man hudens naturlige forsvar mot forurensing etc.

Kan aldri tenke meg at hun ikke har utbrudd når hun bruker så mye foundation. Dette hindrer hudens beskyttelse

Man trenger ikke være proff for å vite dette. Klart hun blir sponset, men hudpleierutiner er såre enkelt

• Liker 19
Skrevet
8 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Jeg tror du virkelig er ved en av kjernene her! Akkurat sånn oppfatter jeg det også! 

Og hvorfor i all verden er det så farlig å innrømme at man er plaget med uren hud? Min ene datter ser veldig lik ut, hun renser også huden ofte, har en del sminke på, men i noe lys kan man se urenhetene akkurat som hos CBE. Hun er verdens nydeligste og klokeste jente og forstår at man kan ikke være heldig med alt her i livet! Den hadde blitt så mye mer troverdig, denne bloggen, hvis noe uperfekt kunne innrømmes. Vi vet jo at hun ikke sier sannheten, vi ser det! Og så utrolig slitsomt det må være! 😳

Hadde CBE brukt litt av vettet sitt til å se litt forbi egen nese så er det fader ikke grenser for hvor stor bloggen hennes kunne blitt. Varme, medmenneskelighet, åpenhet, en dose selvironi og masse latter så kunne hun ha nådd ut til så ekstremt mange mennesker. Hun kunne vært en MANGE kunne identifisert seg med, hun kunne fått et varmt forhold med sine fans og lesere, men hun gjør absolutt det motsatte og skal være så mekanisk, kald og feilfri hele tiden, HVEM er det som identifiserer seg med henne egentlig, kan fader ikke være sunt. 

• Liker 33
Gjest pelikanen
Skrevet
2 timer siden, Viking-girl skrev:

50 minutter på badet etter kaffebrygging, tar kanna med seg på badet for å ordne seg for å dra og trene. 50 minutter!! 

Kaffekanne på badet? Nå har hun sett for mye på Alexis Carrington. Går det i reprise nå?

Skrevet
2 timer siden, lille_mai skrev:

Å herre... Ho kan ikke ha fet hud engang, til og med det er for uperfekt! Jeg har ikke ord...

Hvem har frisk og fin hud i desember? En person som tilbringer tiden sin for det meste inne vil jeg anta. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Så ufattelig usjarmerende hun oppfører seg..

- Ååå.. du er så kreativ!

- Tusen takk, skjønne du.

.. i innlegg hvor hun kopiert noe fra Pinterest. Spørsmål om hvor hun har hentet inspirasjonen fra blir ikke besvart, men takke det tar hun seg uten blygsel tid til. Usjarmerende av voksne mennesker!

Endret av LilleSnupp
  • Liker 32
Skrevet

Jeg tror aldri jeg har vært så lenge som 50 min på badet, faktisk.

*kommerikkeovertidsbruken*

• Liker 19
Skrevet
1 time siden, Anonym90059005 skrev:

Sier hun har ønsket seg kakkelovn helt siden hun visste hva det var. Litt rart hun aldri har nevnt dette tidligere i forbindelse med hus/oppussing, eller har hun det?

Eller kanskje hun først fant ut hva en kakkelovn er for noe, nå i september, når det dukket opp som fin rabatt/sponse mulighet, og har elsket det siden :fnise:

Hun så vel hvor nydelig den passet inn hos Marna og Ørjan. Der er den «sjela», blikkfanget midt i rommet og varmer praktisk opp hele første etasje. CBE har ikke nevnt kakkelovn så vidt jeg kan huske FØR Marna (og Lene som «måtte» ha den samme). Uansett ser den malplassert ut nå. Er virkelig spent på tapetvalgenr. 

Det er fader meg ikke mye historie igjen etter det de har herpa; golver, vegger med flotte  brystninger. 

• Liker 19
Gjest økonomifrue
Skrevet
19 timer siden, Kollontaj skrev:

Trodde det var Swiss roller som fjernet pigmentering og ikke den kremen hun reklamerer for nå. I januar var det swiss roller, nå er det noe annet. 

https://imgur.com/a/3Zdr6

Dette har jeg og reagert på. Gud så mange annonser hun har hatt for en rekke hudpleieprodukter, og samtlige er jo fantastiske. Tipper hun skriver innlegget kun for å tjene penger, også bruker hun vann, såpe og spenol!

Gjest Anna Nas
Skrevet
19 timer siden, M.I.A skrev:

Jeg har selv kjøpt plass hos bloggere/instagrammere for mitt produkt. Jeg har kun plassert mine ting hos bloggere som har TYDELIG merket at det er spons/lånt og kun hos bloggere jeg har hatt direkte kontakt med. UI prøvde å få meg en stund til velge blant deres bloggere, og jeg så ganske seriøst på de (Ikke CBE), men jeg fant ingen som jeg syns var troverdige nok. Det opplevdes nesten ubehagelig hvordan UI reagerte da jeg sa at det nok ikke kom til å bli noe av, akkurat som jeg hadde sløst med deres tid. Det var DE som ringte meg og maste. Men jeg må da få lov til å se ordentlig på hva de har å tilby før jeg bruker 20-30 000 kroner på noe jeg ikke vet om jeg vil tjene inn igjen.

Jeg tror ikke UI har så bra peiling på hva leserne deres er interesserte i som de påstår for de foreslo flere bloggere jeg ikke følte representerte vårt merke/verdier i det HELE tatt. Jeg tror også de har gjort analyser for å segmentere til de ulike bloggerne, men er ikke imponert over resultatet.

Nå kommer jeg alt for sent på banen, men vil gjerne si at det er veldig interessant det du forteller. UI burde faktisk kunne skreddersy tilbudet sitt veldig presist til din merkevare og ditt behov hvis de vet så mye om "påvirkede segment" (audience) for den enkelte blogger som de gir uttrykk for. 

Jeg slenger inn noen tanker om testing som jeg ikke rakk å skrive i går. (Det er ikke kommentar til det du skriver).

Det er en kostbar affære å bruke et profesjonelt testbyrå til å foreta en kvantitativ analyse av den enkelte bloggers "påvirkede segment". Ikke minst da dette må være heavy users (folk som stikker innom en gang i måneden eller litt nå og da er ikke like interessant for en som er avhengig av å treffe målgruppen den dagen eller perioden annonsen publiseres).

Hvis et testbyrå skal skaffe et representativt utvalg blogglesere som er mange nok til å trekke generelle konklusjoner, tar det tid og koster (mye) penger. I og med at alle bloggere i stallen til UI skal presenteres med en sann/presis "audience" vil det være en stor jobb å finne et stort nok utvalg intervjuobjekter til alle disse ulike bloggerne. Deretter skal alle disse heavy userne av de respektive bloggene intervjues om alt fra sosial status, utdannelse, posisjon i arbeidsliv, livssstil, familieliv, forbukeradferd, preferanser.. og mer. 

Kort sagt er det så ressurskrevende og dyrt med omfattende testing med påfølgende analyse og dokumentasjon, at jeg ikke ser bort fra at UI mer eller mindre på egen hånd har utarbeidet et mer generelt spørreskjema som de har brukt i en ressursbesparende online undersøkelse, og uten at et profesjonelt testbyrå har bistått med utarbeidelse av gode spørsmål og bistått med å tolke svar/foreta en analyse. 

Litt på siden, men apropos manglende troverdighet som du nevner, kom jeg til å tenke på den store tillitsundersøkelsen som ble foretatt av TNS Gallup for Trigger, (omtalt flere ganger her inne tidligere), der det fremgår at bloggere (spesielt snapchat) hadde veldig lav troverdighet. Blant de spurte hadde CBE.no så lav score som 1.3% tillit (til sammenligning hadde Sophie Elise 3,1%) .

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...