Meadow Skrevet 4. desember 2017 #45101 Skrevet 4. desember 2017 "The Berg Eriksens Show" De lever i en kulisse, med barn og hunder som statister. Følg med i neste episode; Julespesial fortsetter. Og fortsetter. 18
Vernis Skrevet 4. desember 2017 #45102 Skrevet 4. desember 2017 17 minutter siden, formula skrev: CBE selv som har skrevet dette? Og går ellers ut ifra at det er for å please de 3 % mennene disse sexy trut/stor rumpe bildene blir laget? "Alle skal få"-prinsippet som rår kanskje. Tror ikke hun har skrevet dette, faktisk. Mener samme tullete beskrivelsen står på andre UI-blogger også. 6
Gjest formula Skrevet 4. desember 2017 #45103 Skrevet 4. desember 2017 39 minutter siden, Kollontaj skrev: Hun er vakker som seg selv. https://imgur.com/a/qBmFR Vi har vel knapt sett henne uten sminke, ihvertfall de siste fem årene. På begge disse bildene her har hun jo sterkt fargede bryn som også er sminket betydelig fyldigere enn hennes egne,samt løsvipper og restylane i leppene. De små posene og rynkene hun naturlig har rundt/under øynene blir nesten alltid redigert fullstendig bort, slik at det som står igjen på bildet er et glatt porselensansikt, som ikke ser helt greit ut på en voksen dame. Virker som om leppeprosjektet holder på å gå helt over styr. Hun har jo naturlig en tynn og smal overleppe. Nå er den vel nesten fyldigere enn underleppen, noe som forandrer ansiktet ganske radikalt.
cerruti Skrevet 4. desember 2017 #45104 Skrevet 4. desember 2017 4 minutter siden, formula skrev: Vi har vel knapt sett henne uten sminke, ihvertfall de siste fem årene. På begge disse bildene her har hun jo sterkt fargede bryn som også er sminket betydelig fyldigere enn hennes egne,samt løsvipper og restylane i leppene. De små posene og rynkene hun naturlig har rundt/under øynene blir nesten alltid redigert fullstendig bort, slik at det som står igjen på bildet er et glatt porselensansikt, som ikke ser helt greit ut på en voksen dame. Virker som om leppeprosjektet holder på å gå helt over styr. Hun har jo naturlig en tynn og smal overleppe. Nå er den vel nesten fyldigere enn underleppen, noe som forandrer ansiktet ganske radikalt. Ja, leppene hennes er naturlig tynne. Overhodet ikke slik det ser ut nå. 10
Keaton Skrevet 4. desember 2017 #45105 Skrevet 4. desember 2017 10 minutter siden, formula skrev: Vi har vel knapt sett henne uten sminke, ihvertfall de siste fem årene. På begge disse bildene her har hun jo sterkt fargede bryn som også er sminket betydelig fyldigere enn hennes egne,samt løsvipper og restylane i leppene. De små posene og rynkene hun naturlig har rundt/under øynene blir nesten alltid redigert fullstendig bort, slik at det som står igjen på bildet er et glatt porselensansikt, som ikke ser helt greit ut på en voksen dame. Virker som om leppeprosjektet holder på å gå helt over styr. Hun har jo naturlig en tynn og smal overleppe. Nå er den vel nesten fyldigere enn underleppen, noe som forandrer ansiktet ganske radikalt. Joa, men hun smiler naturlig og ser riktig så uredigert ut. Stor forskjell, synes jeg. 8
SusieDerkins Skrevet 4. desember 2017 #45106 Skrevet 4. desember 2017 1 time siden, formula skrev: Nå er det jo vanlig for bloggerne å pynte til jul tidlig (mange andre liker også å gjøre det), men det var nytt for meg at man faktisk kan velge når jula starter! CBE svarer i kommentarfeltet: For meg har julen startet nå. For meg starter julen i desember Interessant at man rett og slett hopper over adventstiden, og går rett på jul. Tror jammen jeg skal velge at jula starter 1 desember neste år. Så får familie og jobb bare si hva de vil. Og jeg kan svare: Klapp igjen. Det er jul. for meg starter påsken nå. Akkurat nå. Hvor er påskemarsipanen min?!! Og i morgen er det 17. mai. Det bestemmer jeg selv. 19
Keaton Skrevet 4. desember 2017 #45107 Skrevet 4. desember 2017 Bryllupet, før hun begynte med noe i leppene (?). https://imgur.com/a/7M3vi (moderator; hun har skrevet på bloggen flere ganger om sin Restylanebruk, kan finne kilde om nødvendig. ) 11
loffen Skrevet 4. desember 2017 #45108 Skrevet 4. desember 2017 6 minutter siden, Kollontaj skrev: Bryllupet, før hun begynte med noe i leppene (?). https://imgur.com/a/7M3vi (moderator; hun har skrevet på bloggen flere ganger om sin Restylanebruk, kan finne kilde om nødvendig. ) Oi, se der vises tannkjøttet når hun smiler også. Og normale bryn. Så annerledes hun ser ut! 14
Gjest formula Skrevet 4. desember 2017 #45109 Skrevet 4. desember 2017 2 minutter siden, Kollontaj skrev: Bryllupet, før hun begynte med noe i leppene (?). https://imgur.com/a/7M3vi (moderator; hun har skrevet på bloggen flere ganger om sin Restylanebruk, kan finne kilde om nødvendig. ) Her har det skjedd ting! Både med lepper og fotografering. Herlighet, skulle ikke tro det var samme mennesket Hun har flere ganger blitt spurt om restylane i leppene, og har vært helt åpen om det.(noe annet ville da også vært idiotisk)
Stjernekikkeren Skrevet 4. desember 2017 #45110 Skrevet 4. desember 2017 1 time siden, Inocybe skrev: Bare å sjekke hva UI sier om nedslagsfeltet til bloggen. Universitetsutdannede spontanshoppere i høye stillinger som elsker den nyeste teknologiske utviklingen. Det med barn puttet jeg selv på i og med såpass mange av produktene det reklameres for for tiden er rettet mot småbarnsforelsre. Anbefaler deg å sette deg ned før du leser. Fare for alvorlig latterkrampe: http://salg.unitedinfluencers.no/en/influencers/caroline-berg-eriksen-314/audience Måtte faktisk sjekke flere ganger for å se om dette skulle være beskrivelsen til CBE... hvilken planet er det de to der bor på............ 12
pøbelsara Skrevet 4. desember 2017 #45111 Skrevet 4. desember 2017 Jeg velger at jeg har bursdag i dag! Hurra for meg. I morgen er det en helt vanlig dag, men så starter nyttårsfeiringen for meg. Den varer helt til påske, og når jeg har ryddet bort restene etter nyttårsrakettene og sett på tulipanene som kommer opp i bedet - DA blir det jul. Jeg bestemmer. Helt i tråd med dette, tolker jeg forskning akkurat nøyaktig slik jeg vil selv. Det betyr det jeg vil det skal bety. Og samme prinsippet gjelder selvsagt for lover, regler og forskrifter. #ilovemylife 35
Gjest formula Skrevet 4. desember 2017 #45112 Skrevet 4. desember 2017 4 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg velger at jeg har bursdag i dag! Hurra for meg. I morgen er det en helt vanlig dag, men så starter nyttårsfeiringen for meg. Den varer helt til påske, og når jeg har ryddet bort restene etter nyttårsrakettene og sett på tulipanene som kommer opp i bedet - DA blir det jul. Jeg bestemmer. Helt i tråd med dette, tolker jeg forskning akkurat nøyaktig slik jeg vil selv. Det betyr det jeg vil det skal bety. Og samme prinsippet gjelder selvsagt for lover, regler og forskrifter. #ilovemylife Hun har kanskje hørt om "Frihet til å velge", og så har hun dratt det liiiitt for langt
Gjest Skribent Skrevet 4. desember 2017 #45113 Skrevet 4. desember 2017 Uff, forandringen i utseende er voldsom Angående jula må jeg innrømme jeg begynner tidlig med å ta frem litt røde lys og finne julestemningen. Fra 1. desember blir julemusikk spilt i bilen og klementiner og pepperkaker fortært innimellom... men treet pyntes ikke før rett før julaften. Det er adventstiden som er fin, og for meg blir alt ryddet bort første nyttårsdag - da er det et nytt år og jeg vil ikke ha jul i januar får krupp av folk som lar jula henge igjen til midten av januar. Men heimen ser ikke ut som tusen alver på steroider har herpet kåken, verken til advent eller jul, så selv om jeg er litt i overkant tidlig ute med å glede meg lever jeg ikke etter alternativ kalender Ved nærmere ettertanke, hadde noen betalt meg femsifret beløp for å ta frem julekassene i november skulle jeg ha klart det også...
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. desember 2017 #45114 Skrevet 4. desember 2017 1 time siden, formula skrev: Her har det skjedd ting! Både med lepper og fotografering. Herlighet, skulle ikke tro det var samme mennesket Hun har flere ganger blitt spurt om restylane i leppene, og har vært helt åpen om det.(noe annet ville da også vært idiotisk) Hun benektet det - som typisk CBE - i starten. Da innrømmelsen endelig kom, så var det jo selvsagt forklaringen bak gummibåt-leppene det at en eller annen leser hadde kommentert størrelsen på de naturlige leppene.
Ultiva Skrevet 4. desember 2017 Forfatter #45115 Skrevet 4. desember 2017 27 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Hun benektet det - som typisk CBE - i starten. Da innrømmelsen endelig kom, så var det jo selvsagt forklaringen bak gummibåt-leppene det at en eller annen leser hadde kommentert størrelsen på de naturlige leppene. Jepp. En ondsinnet kommentar om at noe kanskje var galt med datterens utseende = tusenvis av bilder og utleverende info om den mindreårige på internett i år etter år. Lesernes feil, altså. En ondsinnet kommentar om de naturlige leppene = overdrevne trutmunnbilder av godt fylte restylanelepper, med tilhørende "kom-å-ta-meg"-blikk, i dunkel belysning foran juletreet. Lesernes feil, altså. 42
Cavatina Skrevet 4. desember 2017 #45117 Skrevet 4. desember 2017 7 timer siden, Kollontaj skrev: http://www.isabellalowengrip.se/page/2/ les og lær Dette er vel Blondinbella som fikk passet sitt påskrevet av fotballfrueparet under oooops, glemte å logge meg ut-navn? 7 timer siden, formula skrev: Klasse over dette ja. Jepp. Det oooooser av kvalitet! Anno 2014. Da den journalistutdannede cbe bare var spede 27 år gammel.https://stoppapressarna.se/svenskabloggare/Norsk bloggare på spotlife dissar Blondinbella 14
Gjest Asti Skrevet 4. desember 2017 #45118 Skrevet 4. desember 2017 48 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Hun benektet det - som typisk CBE - i starten. Da innrømmelsen endelig kom, så var det jo selvsagt forklaringen bak gummibåt-leppene det at en eller annen leser hadde kommentert størrelsen på de naturlige leppene. Stemmer.. CBE og bruk av Restylane https://imgur.com/a/IB94w
yabbadoo Skrevet 4. desember 2017 #45119 Skrevet 4. desember 2017 5 minutter siden, Cavatina skrev: Dette er vel Blondinbella som fikk passet sitt påskrevet av fotballfrueparet under oooops, glemte å logge meg ut-navn? Jepp. Det oooooser av kvalitet! Anno 2014. Da den journalistutdannede cbe bare var spede 27 år gammel.https://stoppapressarna.se/svenskabloggare/Norsk bloggare på spotlife dissar Blondinbella Lurte på hvorfor karrieren i spotlife ble så kort... skal man sammenligne Isabella løvengrip og CBE nå? Da kan man snakke gull og gråstein da... 23
Mme Blavatsky Skrevet 4. desember 2017 #45120 Skrevet 4. desember 2017 31 minutter siden, Asti said: Stemmer.. CBE og bruk av Restylane https://imgur.com/a/IB94w Hun burde skamme seg! Heldigvis så har hun snart ikke flere lesere å skylde på! 9
Fremhevede innlegg