Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Chrisssi skrev:

Når man er så høy på seg selv som frua og frua til frua må man selvfølgelig på en liten slottsferie så man får luftet en kjole eller fem, for ikke å snakke om sko og glødende legger. Får håpe de får ladet batteriene til den storslagne fireårsdagen som står for døren.......... Og nei, jeg er ikke misunnelig, jeg hadde ikke maktet en eneste dag i hennes høyhets travle liv.......

Jeg trodde et øyeblikk du siktet til en frues glødende lem... Så feil kan man ta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, xx girl xx skrev:

Nå har ikke jeg sett bildet. Men hadde hun pyntet seg, hadde det også vært feil. 

Hva er galt med en vanlig olabukse og en genser? Altså hverdagsklær? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Regn skrev:

Kan vi få en melding om graviditet rett over jul? Bildet ved siden av stort vinglass pleier å bety det.

Den skjønte ikke jeg. Er det bildet i joggedress fra i dag du mener? Der står hun i såfall ved en lysholder. Hun snappet fra middagen i går, der hun hadde rødvinsglasset foran seg. Hun har dessuten blitt spurt flere ganger på bloggen om de ønsker seg flere barn, og svart at hun er fornøyd med å ha to. Så travelt som de to har det, og med så mye reising, blir jeg overrasket om hun avslører noe sånt rett over jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skribent

Har hun fjernet det fra Instastory? Har henne ikke på Instagram, men ved søk dukket ikke noe klipp opp.

Fire hundre kroner for hotellfrokost... da ville jeg forventet Beluga, håndplukket av tibetanske munker. Inntatt i ballkjole og tiara. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinnen hennes har også startet å blogge: brookeeriksen.no og brookie_no på insta.

Er det lov å skrive at jeg lurer på om vi venter en liten Eriksen-blogg-konkurranse her? 

Håper også det er lov å skrive at jeg synes Brooke har endret seg noe enormt siden vi så henne på CBE-bloggen sist, og at jeg undrer meg over hvorfor ikke CBE-bloggen noen gang nevner Brooke og Rasmus (LKE sin bror), da jeg synes andre familiemedlemmer titt og ofte nevnes der. 

(Håper jeg er innafor her, og at ikke innlegget mitt blir slettet). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Skribent skrev:

Har hun fjernet det fra Instastory? Har henne ikke på Instagram, men ved søk dukket ikke noe klipp opp.

Fire hundre kroner for hotellfrokost... da ville jeg forventet Beluga, håndplukket av tibetanske munker. Inntatt i ballkjole og tiara. 

Sjekk igjen, følger heller Ikke, men kan fortsatt se tåpeligheten

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Bell skrev:

Svigerinnen hennes har også startet å blogge: brookeeriksen.no og brookie_no på insta.

Er det lov å skrive at jeg lurer på om vi venter en liten Eriksen-blogg-konkurranse her? 

Håper også det er lov å skrive at jeg synes Brooke har endret seg noe enormt siden vi så henne på CBE-bloggen sist, og at jeg undrer meg over hvorfor ikke CBE-bloggen noen gang nevner Brooke og Rasmus (LKE sin bror), da jeg synes andre familiemedlemmer titt og ofte nevnes der. 

(Håper jeg er innafor her, og at ikke innlegget mitt blir slettet). 

Hun har jo blogget en god stund? Hvorfor skulle hun diskuteres her inne, der vi debatterer CBE og hennes virksomhet?

Og at hun har endret seg, ærlig talt...

Kan ikke tenke meg at innlegget er innafor.

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, formula skrev:

Hun har jo blogget en god stund? Hvorfor skulle hun diskuteres her inne, der vi debatterer CBE og hennes virksomhet?

Kan heller ikke tenke meg at innlegget er innafor.

Jeg undrer meg mest over hvorfor det ikke nevnes på CBE-bloggen at svigerinna driver med det samme: blogging. For meg virker det unaturlig fordi CBE-bloggen i stor grad deler info og bilder av familie og vennekrets. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bell skrev:

Jeg undrer meg mest over hvorfor det ikke nevnes på CBE-bloggen at svigerinna driver med det samme: blogging. For meg virker det unaturlig fordi CBE-bloggen i stor grad deler info og bilder av familie og vennekrets. 

Kan ikke tenke meg at CBE har interesse av å promotere andres blogger, heller ikke denne.

Det jeg undrer meg mest over er hva du vil med: jeg synes Brooke har endret seg noe enormt siden vi så henne på CBE-bloggen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, formula skrev:

Kan ikke tenke meg at CBE har interesse av å promotere andres blogger, heller ikke denne.

Det jeg undrer meg mest over er hva du vil med: jeg synes Brooke har endret seg noe enormt siden vi så henne på CBE-bloggen,

Akkurat det med at hun har endret seg var vel bare en refleksjon... Jeg ønsket å diskutere om vi kunne se en effekt av CBE-bloggen sitt fokus på det ytre i omgangskretsen deres (venner og familie), men moderator mente at dette ble spekulasjoner. Greit nok. Ikke meningen å skape kvalm. Men for min del er dette i interessant. 

Prøver ikke å provosere her. Sorry hvis du ble provosert likevel. 

Ellers: Du har sikkert rett i at de ikke ønsker å promotere andres blogger. Jeg synes likevel det er litt rart fordi det er så nær familie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Hege899 skrev:

Ser pyntingen på slottet er perfekt for frua. Over the top !!

Det er vel sånn ca den stilen de hadde i et halvår (Sabeltanns hule/Gotisk bordell), før de pusset opp og byttet møbler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Skribent skrev:

Mulig det bare ser sånn ut på bildene, men den frokostbuffeten ser liten ut.

Ser ut som ca halve størrelsen av det du får på et godt hotell i Norge. Og på et slott ville jeg ventet noe adskillig mer overdådig enn det vi ser her, ser bent fram stusslig ut.

Som sagt, mulig det bare er bildene, men de har jo som regel lekre bilder i sånne sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, formula skrev:

Det er vel sånn ca den stilen de hadde i et halvår (Sabeltanns hule/Gotisk bordell), før de pusset opp og byttet møbler.

Hva mente du nå? Har de pusset opp igjen noe i nyhuset? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, yeans skrev:

Hva mente du nå? Har de pusset opp igjen noe i nyhuset? :klo:

Kort fortalt så kjøpte de et hus med lyse vegger og lyst gulv, oljet gulvene mørke, malte stuene i mørkeblått og grønt, fylte dem med tunge, svarte plysjmøbler, mørke gardiner og krimskrams.

Etter få måneder var både vegger og møbler lyse igjen.

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, formula skrev:

Kort fortalt så kjøpte de et hus med lyse vegger og lyst gulv, oljet gulvene mørke, malte stuene i mørkeblått og grønt, fylte dem med tunge plysjmøbler, mørke gardiner og krimskrams.

Etter noen måneder var både vegger og møbler lyse igjen.

De erfarte vel at det ble for tungt og mørkt til å få gode bilder da. Akkurat slike tabber er det vel mange som har gjort. Spesielt de som absolutt ikke skal ha lyse og hvite vegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...