På besøk Skrevet 13. november 2017 #43061 Skrevet 13. november 2017 31 minutter siden, tidevann skrev: Elsket de nye bildene. Synes hun var nydelig, særlig bildene med pannelugg 😍😍 synes virkelig bloggen er helt topp for tiden. Jeg gleder meg til masse tips og inspo nå i juletider. Synes også hun er blitt mye mer tydelig i merkingen av reklame. Veldig bra, den bloggen er virkelig en klasse for seg selv. Mye tydeligere i merkingen? Idag var det jo bare et salig kaos før flere kommenterte... Sto reklame (men ikke hvem det var for), men det var jo ikke noe hun fikk betalt for - viste seg senere at det var annonselenker. Kan du komme med noen eksempler? 15
Gjest tidevann Skrevet 13. november 2017 #43062 Skrevet 13. november 2017 5 minutter siden, På besøk skrev: Mye tydeligere i merkingen? Idag var det jo bare et salig kaos før flere kommenterte... Sto reklame (men ikke hvem det var for), men det var jo ikke noe hun fikk betalt for - viste seg senere at det var annonselenker. Kan du komme med noen eksempler? Så flott at hun er begynt å høre på de som kommenterer da 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Enda en grunn til å digge bloggen.
Ultiva Skrevet 13. november 2017 Forfatter #43063 Skrevet 13. november 2017 (endret) 7 minutter siden, tidevann skrev: Så flott at hun er begynt å høre på de som kommenterer da 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Enda en grunn til å digge bloggen. Men du skriver jo at du blant annet liker reklamebloggen fordi hun merker så bra, og så viser det seg jo at senest i dagens reklameinnlegg så var det feilmerket på flere plasser. Eller syns du ikke at det er så nøye at hun lurer leserne sine med denne gjentagende skjulte reklamen over de siste syv årene? Jeg bare spør fordi jeg er oppriktig nysgjerrig 😊 Endret 13. november 2017 av Ultiva 25
Louiah Skrevet 13. november 2017 #43064 Skrevet 13. november 2017 (endret) 1 time siden, J.. skrev: Eh.. det siste bilde på IGen til Lasse ser jeg ingen mening i.. Kleint 🙈 Han legger det bare ut fordi det ser ut som hun har brukt rumpepute-truse i den grønne kjolen. Derfor legger han ut et nakent rumpebilde så det skal se ut som hun har sånn rumpe. I den grønne kjolen er det mulig å pushe rumpa ganske så mye utover for å gi illusjonen av Kim K-rumpe. Endret 13. november 2017 av Louiah 14
Gjest Xstrella Skrevet 13. november 2017 #43065 Skrevet 13. november 2017 Hvorfor style seg 10-15 år eldre?? 🤔
tuttavims Skrevet 13. november 2017 #43066 Skrevet 13. november 2017 "Oppussingstips til badet: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24185633/laget-dritdyr-luksusdo-av-louis-vuitton-vesker ...siden de driver og bytter ut litt møbler og diverse for tiden. 6
Miranda16 Skrevet 13. november 2017 #43067 Skrevet 13. november 2017 Prøver å komme inn på sixbondstreet.no hvor møblene deres kommer fra, men får opp advarsel fra virusprogrammet... Noen som har besøkt siden? 3
peachcanei Skrevet 13. november 2017 #43068 Skrevet 13. november 2017 1 time siden, Louiah skrev: Han legger det bare ut fordi det ser ut som hun har brukt rumpepute-truse i den grønne kjolen. Derfor legger han ut et nakent rumpebilde så det skal se ut som hun har sånn rumpe. I den grønne kjolen er det mulig å pushe rumpa ganske så mye utover for å gi illusjonen av Kim K-rumpe. Har hun ikke bare svai rygg? 5
Gjest formula Skrevet 13. november 2017 #43069 Skrevet 13. november 2017 1 time siden, Louiah skrev: Han legger det bare ut fordi det ser ut som hun har brukt rumpepute-truse i den grønne kjolen. Derfor legger han ut et nakent rumpebilde så det skal se ut som hun har sånn rumpe. I den grønne kjolen er det mulig å pushe rumpa ganske så mye utover for å gi illusjonen av Kim K-rumpe. Som om det beviser noe som helst. Kjenner ei som alltid blåser opp puppene og smalner midjen på bilder som skal på some, helt umulig å se, sålenge det ikke overdrives. Og med den redigeringshistorikken disse to har, vel... Om jeg ikke visste at de har redigert bilder til den store gullmedalje i flere år, hadde jeg kanskje tenkt "wow! så flott rumpe CBE har!" Nå tenker jeg bare hmmm, er den ekte?
Miranda16 Skrevet 13. november 2017 #43070 Skrevet 13. november 2017 Det er overhodet ikke tilfeldig at LK har tatt over hele ansvaret for en en kommersiell phootoshot. 15
Pigaloppen Skrevet 13. november 2017 #43071 Skrevet 13. november 2017 Kommer nok snart litt tips og triks i samarbeid med PT’n etter jul nå.. med tanke på deres redigeringshistorie er det ikke rart at man beholder sine tvil! https://imgur.com/gallery/60GEE 23
Gjest formula Skrevet 13. november 2017 #43072 Skrevet 13. november 2017 1 minutt siden, Pigaloppen skrev: Kommer nok snart litt tips og triks i samarbeid med PT’n etter jul nå.. med tanke på deres redigeringshistorie er det ikke rart at man beholder sine tvil! https://imgur.com/gallery/60GEE Det bør det gjøre!
Hollie Skrevet 13. november 2017 #43073 Skrevet 13. november 2017 Ser at Anna Rasmussen har fått et langt skriv av Forbrukerombudet ang. merking av reklame, mon tro om CBE har fått det samme? 9
LilleSnupp Skrevet 13. november 2017 #43074 Skrevet 13. november 2017 54 minutter siden, peachcanei skrev: Har hun ikke bare svai rygg? Tror nok mer det er et verb inne i bildet her, ikke adjektiv. svaier, ikke svai 14
Gjest Asti Skrevet 13. november 2017 #43075 Skrevet 13. november 2017 Skulle ikke CBE ha merket frisørinnleggene fra 7. og 9. november som reklame? Fra https://forbrukerombudet.no/veiledning-reklame-some "Eksempler på reklame: .... Du har en generell avtale om at du skal profilere en næringsdrivende (f. eks. som «ambassadør» eller «samarbeidspartner»). Dette gjelder både dersom det er avtalt at du skal legge ut spesielle ting, og dersom du omtaler eller eksponerer varer eller tjenester som den næringsdrivende kan kjennes igjen ved og få en markedsføringseffekt av." I blogginnlegg er det mye skryt av frisøren med video eller bilder av arbeidet hans. Frisøren kan kjennes igjen ved og få en markedsføringseffekt av dette. Dette skjer samtidig som de har en pågående sponsoravtale. Kilder og skjermbilder: https://imgur.com/a/XHK1e
Gjest Asti Skrevet 13. november 2017 #43076 Skrevet 13. november 2017 16 minutter siden, Hollie skrev: Ser at Anna Rasmussen har fått et langt skriv av Forbrukerombudet ang. merking av reklame, mon tro om CBE har fått det samme? Jeg har lurt på hva som har foregått inne hos CBE i dag, for plutselig er hun opptatt av at merkingen skal være korrekt, dvs. bare i dag har hun forandret flere ganger på merkingen øverst: https://imgur.com/a/G3lQN . I tillegg har hun svart leserne i kommentarfeltet at hun vil sende mail til Forbrukerombudet vedr. merkingen på innlegget. Jeg kan ikke huske at CBE har reagert slik på tilbakemeldinger vedr. merking tidligere.
SusieDerkins Skrevet 13. november 2017 #43077 Skrevet 13. november 2017 26 minutter siden, Hollie skrev: Ser at Anna Rasmussen har fått et langt skriv av Forbrukerombudet ang. merking av reklame, mon tro om CBE har fått det samme? jeg prøvde å lese ARs innlegg om dette, men jeg orker bare ikke den selvrettferdige sytingen. Hva er det med disse rosabloggerne?!? 18
Gjest Hoppetau Skrevet 13. november 2017 #43078 Skrevet 13. november 2017 10 minutter siden, Asti skrev: Jeg har lurt på hva som har foregått inne hos CBE i dag, for plutselig er hun opptatt av at merkingen skal være korrekt, dvs. bare i dag har hun forandret flere ganger på merkingen øverst: https://imgur.com/a/G3lQN . I tillegg har hun svart leserne i kommentarfeltet at hun vil sende mail til Forbrukerombudet vedr. merkingen på innlegget. Jeg kan ikke huske at CBE har reagert slik på tilbakemeldinger vedr. merking tidligere. Har vel fått samme mail som mtm og skjønnt at noen ser dem i kortene. Det skal sies, CBR håndterer det i alle fall bedre enn mtm som har et barnslig, offerrolle, innlegg og merker ikke innleggene korrekt når hun forsøker å endre heller.
Ultiva Skrevet 13. november 2017 Forfatter #43079 Skrevet 13. november 2017 (endret) 1 time siden, Asti skrev: Jeg har lurt på hva som har foregått inne hos CBE i dag, for plutselig er hun opptatt av at merkingen skal være korrekt, dvs. bare i dag har hun forandret flere ganger på merkingen øverst: https://imgur.com/a/G3lQN . I tillegg har hun svart leserne i kommentarfeltet at hun vil sende mail til Forbrukerombudet vedr. merkingen på innlegget. Jeg kan ikke huske at CBE har reagert slik på tilbakemeldinger vedr. merking tidligere. Her inne har feilmerkingen blitt grundig dokumentert i årevis, med en arrogant CBE som svarer at hun merker korrekt og at hun har fortløpende dialog med FO. Merkelig da, at hun i dag etter hele tre forsøk har merket et reklameinnlegg nøyaktig slik vi her inne hele veien har ment at hun skal gjøre det. Etter å ha mottatt nytt brev fra FO. FO har i mange år fremstått som feige og dumsnille vedrørende denne tematikken. Kommersielle SoMe-aktører og alle deres annonsører har ledd hele veien til banken i årevis og FO har tilsynelatende stått der nokså tafatte. Nå har FO tydeligvis sendt ut nye brev for å fortsette å holde hendene til disse stakkars blogger-småjentene (evt selvstendig næringsdrivende bedriftseiere med årlige millioninntekter), som etter 6 år fremdeles ikke klarer å lese en to sider lang veiledning skikkelig. For ut i fra Anna Rasmussens innlegg så vanker det fremdeles ikke pengebøter, selv ikke etter 6 år med grundig dokumenterte lovbrudd hos kommersielle bloggere/instagrammere/youtubere. Jeg skjønner - dessverre - godt at kommersielle SoMe-aktører fortsetter millionbonanzaen på bekostning av forbrukernes lovbestemte rettigheter. Det eneste disse folka skjønner er penger. Og svir det ikke på pungen så fortsetter de. Endret 13. november 2017 av Ultiva 29
På besøk Skrevet 13. november 2017 #43080 Skrevet 13. november 2017 Skryt til fruen: En "Marie" som hadde kommentert at det var lite lettlest tekst, med lange setninger og mye komma. Frua svarte takk og endret setningen. "Guro" derimot så seg nødt til å gjøre narr av hun som hadde kommentert. Hun med den opprinnelige kommentaren må ha sendt en ny kommentar, for plutselig var Guro moderert bort. Skryt for å ikke la mobbere/CBEpoliti herje kommentarfelt Har dessverre ikke bilde... 22
Fremhevede innlegg