Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

Jeg synes det er tåpelig at dere anonyme-brukere sitter bak en pc-skjerm å skriver så mye slemt.

Siden du er angivelig ny her, så vil jeg bare minne deg på at AB-funksjonen ikke er tillatt på Rampelys.

Enkelte av innleggene i denne tråden er muligens slemme, men det råder jevnt over en allmenn enighet om at hva CBE har bedrevet i en årrekke - altså retusjert seg enda tynnere - er forkastelig og feil.

CBE er blitt tatt for systematisk løgn over en lang periode, og blir nå stilt for rette.

Siden du gir inntrykk av å ikke dele den gjengse oppfatningen av hva som har skjedd, oppfordrer jeg deg til å komme med motargumenter og IKKE personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tingelinling

Passer perfekt å publisere reklame for get inspired akkurat nå... Ka ching! ;)

Jah. Jeg skal kjøpe flere plagg derfra. Klikke meg inn fra fotballfrue sin blogg hver eneste gang, sånn at hun tjener litt penger på at du la ut denne reklamen på kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingelinling

(Mye fint fra Kari Traa der inne. *tipser*)

Jeg hadde håpet at hun skulle vise hva hun hadde fått i julegave, men så ble det dette lange forklarings og unnskyldningsinnlegget i stedet for. Håper hun legger ut julegave-innlegget senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingelinling

...og jeg regner med dere går hardt ut mot Dagbladet når de i januar har "Slik kvitter du deg med juleflesket" som overskrifter. Siden det er skadelig for unge jenter, tenker jeg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker at Dagbladet er helt konkrete på at journalisten selv har sett bildebevisene og at det ikke er tvil om hva Caroline (les: Lars-Kristian) har gjort. Her levner det ingen tvil om at Caroline lyver. De viser til og med til kommentarfeltet hennes.

Vil også legge til at jeg synes det er ytterst uprofesjonelt av bedriften Fotballfrue å ikke svare media på en eneste mail, sms eller telefonsamtale om dette. Det er ikke nok å forklare gjennom et blogginnlegg.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har linket til den. Syns dette bare blir bedre og bedre

Også er hun jo så utrolig lei seg... Yeah, right.

(Kuleste nicket du har, forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lei seg for hva hun har gjort helt frem til dags dato eller lei seg for at dette ble oppdaget? Hun lyver jo til og med i dagens innlegg, nesten samtlige bilder er jo retusjerte

Endret av Tjufsa
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Også er hun jo så utrolig lei seg... Yeah, right.

(Kuleste nicket du har, forresten)

Ja hun er lei seg for at folk har funnet ut at hele fotballfruebedriften er løgn, bedrag og lureri! Tillogmed i innrømmelsen juger hun jo. Må bare innrømme at jeg er så skadefro at jeg velter rundt i latter😁
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Syns det er flott at tv2 og Dagbladet har tatt tak i dette, det er ikke sunt for unge og voksne og tro at dette er "sånn man skal se ut". Hun er jo så nydelig uten alle disse justeringene på bildene :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...