Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Runforit

Sendte denne inn så får vi se om hun publiserer den:

Det folk må forstå at man reagerer på er at Caroline har hardnakket påstått at hun aldri redigerer bilder. Det er måten hun og mannen har vært nedlatende og svart lesere på en særdeles krass og ufin tone når de har blitt spurt om bilderedigering. Hadde hun vært ærlig fra starten av hadde det aldri blitt et slikt oppstyr. Hva annet har hun da vært uærlig om? De hvite tennene, det falske håret, negler osv osv. Var disse produktene så supre eller er alt photoshoppet?

Og hun har ofte fått kritikk for at hun fremstiller mat og trening på en potensiell negativ og farlig måte ved å fokusere på masse trening og bilder av små barneporsjoner der hun påstår at hun er "naturlig slank" og at hun har kroppen hun har grunnet sunt kosthold og trening. Nå viser det seg at en allerede ekstremt slank dame som har masse unge og usikre lesere ikke bare ekstremt fokusert på å være tynnest mulig, men hun photoshoppet seg faktisk enda tynnere enn hun er i utgangspunktet. Hva signaler sender det ut til leserne?

Av damen som har "ærlige" innlegg om hvordan alle er vakre som de er og og send inn bikinibilder så skal jeg vise verden sammen med dere at vi er perfekte som vi er og alle må akseptere seg selv. At redigeringen hører fortiden til er også ren spikket løgn. Alt dette ble avslørt pga KvinneGuiden forum det lesere fant de uredigerte bildene der en allerede sylslank dame redigerer seg 5 kg lettere. Og senest et par dager før julaften.

Om Caroline virkelig hadde lagt seg flat så hadde hun sagt: Jeg løy til dere. Jeg løy om at jeg elsker kroppen min som den er, jeg løy om at jeg har blitt mer selvsikker etter jeg ble mor, jeg løy om at jeg aldri redigerer bilder.

Ja, at hun gjorde det fordi hun er usikker og har en blogg der hun blir sett på med lupe som igjen førte til økt press til å fikse på sannheten er en ting. Men da legger du deg faktisk flat når du har blitt fersket.

Ja....så får vi om den blir godkjent da.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest RompeRusk

Du forsto hva jeg mente. Ikke gjør deg dum.

Personangrep og greier? Kjempeflotte..

Nei du, dessverre er det umulig for meg å vite hva andre mener og tenker

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser rimelig photoshoppa ut i dagens annonsebilder også. Lett å gjøre de beina tynnere når hun spriker såpass.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er tåpelig at dere anonyme-brukere sitter bak en pc-skjerm å skriver så mye slemt.

Slemt? Hun er tatt i juks og fanteri. Synes ikke det er så innmari mye SLEMT å lese her, jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...