Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Jeg vil også se Før og etterbildene! Noen har vel lagret/tatt print screen?

Jeg har en haug men det er ikke lov å legge de ut. Ser ut som ei har lagt ut endel på Twitter da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk Nora Nordbo på Twitter.

Jeg har en haug men det er ikke lov å legge de ut. Ser ut som ei har lagt ut endel på Twitter da.

Noen som rakk å ta av magebildet etter fødselen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som rakk å ta av magebildet etter fødselen?

Det er jo åpenbart et mobilbilde så det vil ikke bli lagret på samme måte - går jeg ut i fra da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Jeg vil se mer!

Har blot disse, beklager. Men stor takk till dere som har funnet frem fuskede bilder og lagt lenker ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg. Fant ikke noe redigert magebilde...

Det er jo åpenbart et mobilbilde så det vil ikke bli lagret på samme måte - går jeg ut i fra da?

Hvis det var lagt ut på bloggen lastet opp fra hennes datamaskin så er det vel det samme?

Det var ihvertfall en som postet det tidligere i tråden, at både lår og midje var tuklet med på det bildet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev denne nå; tviler på at den går gjennom som flertallet av negative kommentarer, i beste fall blir den etterfulgt av en kommentar fra en eller annen forsvarshær: helt tilfeldigvis i flertall bare positive kommenterer inne på dette kommentarfeltet i forhold til forum, i aviser og ellers på nettet?

Man burde ikke slippe unna med løgner,hykleri og svindleri, og denne gangen gjør du visst ikke det heller, selv om du s vanlig slipper gjennom alle positive kommentarer, og er fåtall negative der du lar hver eneste få følge av en "superfan" som forsvarer deg uten noen egentlig konstruktiv kommentar.

Går den ikke gjennom leses den hvertfall her...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Naturligvis er det bare de trøstende, halleluja-kommentarene som kommer igjennom. At folk er så naive!

Selvfølgelig er sikkert FF veldig lei seg fordi nå sprekker fasaden. Måten hun har svart folk på, responsen på Komikkerfrue og frijazz-tolkning av regler for reklameinnlegg. Det måtte komme før eller siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer mest på om noen rakk sjekke det mest berømte bildet, nemlig den der fire-dager etter fødselen bildet. Photoshoppa eller virkelig???

Første bud som kjendis: blir du tatt i å lyve eller gjøre en stor feil. Legg deg flat som en pannekake og innrøm alt med tårer i øynene. Det burde noen av managerne ha anbefalt fotballfruen. Hvis de ikke anbefalte det, burde FF sparke de på flekken!

Gratis tips fra meg.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke tro hva jeg ser i kommentarfeltet..å la så få konstruktive kommentarer komme gjennom av totalen..man ser jo rett gjennom det, alle kommentarene er tilbedende og hyllende, som om ingen har noe negativt de skulle ha sagt..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Dette har jo vært tydelig i årevis, alle som har en skarp skjerm på pcen kan lett se hvor ting er fikset på. Spesielt med tanke på at disse bloggerne suger på redigering i utgangspunktet...

Skjønner ikke hvordan de har nerver til å nekte på det med tanke på hvor lett det er å gjennomskue - hva er så galt med å si "Ja, jeg redigerer meg litt av og til for å bli mer fornøyd med hvordan jeg ser ut på bilder, har du et problem med det???"

Jeg tar det som en selvfølge at de photoshopper vekk og tilføyer mer her og der, men det er så tragisk når de nekter for det med tanke på hvor flaut det blir når de blir tatt for det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hm, jeg ser vitterlig ikke forskjell på før og etterbildene til @noranordbo. Kun på det med LK, og det hvor hun sitter på huk. Hva er det som er juks på alle de andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg ser vitterlig ikke forskjell på før og etterbildene til @noranordbo. Kun på det med LK, og det hvor hun sitter på huk. Hva er det som er juks på alle de andre?

hver for seg la ikke jeg merke til det heller, men hvis man håper bildene i ny fane, og trykker fram og tilbake på bildene, så ser man det

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...