Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow! 173 leser denne tråden :biggrin:

Har vært over 200, og da var ikke godsakene fjernet ennå. Det dårlige ryktet ble med ett 100 ganger verre, all honnør til de som gidder å irettegå disse folkene

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter virkelig Lars Kristian å redigerer seg selv mer muskuløs og sin kone slankere? Har han i det hele tatt noe kontakt med virkeligheten? Det virker ikke sånn.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om at hun redigerer seg tynnere, lengre og fjerner en muskel/blodåre. Det jeg reagerer på er at hun reklamerer for produkter som (f.eks) "gjør underverker for mørke ringe under øynene", men som egentlig er redigering.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvem som står for redigeringen - om det er mannen eller fruen; den ene synes tydelig den andre ikke er bra nok. Mannen får større muskler og fruen blir tynnere.

For. Et. Liv.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Åå Caroline du er så perfekt og fantastisk, hvordan får jeg like fin hud og hvite tenner som deg?"

"Jo kjære deg, jeg bruker dette og denne, det kan du få kjøpt her! (link til nettbutikk hvor hun får masse penger for å reklamere)"

Øh nei, du må bare bruke photoshop..!

Endret av Crash
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har lagt inn på ff sine kommentarer at faktum er at om dette ikke hadde blitt oppdaget her inne så hadde det aldri blitt postet en innrømmelse av ff?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg blir UTROLIG nysgjerrig på hvordan redigeringen på 4-dager-etter-fødselen-bildet ser ut!! Jeg mener.. Det var jo SÅ mye spetakkel rundt det bildet, og nå kommer det frem at det kanskje bare var redigert?? Hun har mistet all sin troverdighet når det kommer til utseendet, det er HELT sikkert.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på stemningen som råder der i huset nå, midt i noe som egentlig skulle være en hyggelig julefeiring med familien.

Syns nesten litt synd på dem.

Ikke for avsløringene og konfrontasjonene, men at det skjer midt i julen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvem som står for redigeringen - om det er mannen eller fruen; den ene synes tydelig den andre ikke er bra nok. Mannen får større muskler og fruen blir tynnere.

For. Et. Liv.

Mulig hans armer redigeres større for å vise hvor stor kontrasten er fra hennes armer. Jo større armer ved siden av henne, jo tynnere ser hennes armer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk på stemningen som råder der i huset nå, midt i noe som egentlig skulle være en hyggelig julefeiring med familien.

Syns nesten litt synd på dem.

Ikke for avsløringene og konfrontasjonene, men at det skjer midt i julen.

Hvis man ser på kommentarfeltet så blir hun jo hyllet. Tror ikke de som hyller henne vet hva slags redigering det faktisk er snakk om. Ikke har media laget noen sak på dette heller så tror ikke omdømmet hennes blir særlig svekket. Hun blir jo hyllet for sin ærlighet. Et virkelig godt forbilde.

Altså er folk dumme? Her blir hun tatt i løgn og så klarer hun å snu det til sin fordel?!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser på kommentarfeltet så blir hun jo hyllet. Tror ikke de som hyller henne vet hva slags redigering det faktisk er snakk om. Ikke har media laget noen sak på dette heller så tror ikke omdømmet hennes blir særlig svekket. Hun blir jo hyllet for sin ærlighet. Et virkelig godt forbilde.

Altså er folk dumme? Her blir hun tatt i løgn og så klarer hun å snu det til sin fordel?!

Dessverre - ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Tenk på stemningen som råder der i huset nå, midt i noe som egentlig skulle være en hyggelig julefeiring med familien.

Syns nesten litt synd på dem.

Ikke for avsløringene og konfrontasjonene, men at det skjer midt i julen.

Nå er det jo ikke snakk om en tragedie i dette tilfellet. Hun er blitt blottlagt for falskt spill - noe hun kunne ha unngått. I stedet valgte hun å gi en rosenrød og feilaktig fremstilling av livet sitt, og nå slår fasaden sprekker.

Livet tar ikke hensyn til høytider og livsomstendigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk er dumme og naive, det er det ingen tvil om. Når det er sagt synes jeg synd på Fotballfrue, uff. Tenk å redigere seg tynnere når man er så tynn allerede. Tenk å måtte leve et sånt liv, der man skaper seg et glansbilde av et liv som man ikke lever opp til. Alt er falskt og overfladisk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun er fornøyd med leppene eller ikke er vel opp til henne? Hvorfor skal du henge deg opp i det? Pass heller på ditt eget liv.

Jeg synes jeg har et bra liv. Har jo brukt litt tid på å lese kommentarer her, men det har jo du også?

Jeg skal da ikke henge meg opp i hva Fruen gjør med leppene sine eller andre deler av kroppen for den saks skyld. Var bare en kommentar vedr. at hun var blitt så trygg på seg selv nå etter at hun fikk barn, slik at hun ikke ville forandre på hverken det ene eller det andre:-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...