Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Jeg klarer bare ikke å synes så veldig synd på henne. Hun er en voksen dame, og dette presset hun snakker om, det har hun faktisk i stor grad lagt opp til selv. Det er hun som omtrent fra dag én har erklært at hun veier på grammet det samme som da hun var 15, at hun så å si aldri har hatt en kvise, at hun er perfeksjonist til fingerspissene osv. osv. Det er ingen som har tvunget henne inn i denne perfekte bobla, tvert imot så har hun stadig blitt oppfordret til å slappe av litt og vise litt mindre polerte sider av seg selv. Hun har derimot hardnakket påstått at hun ER perfekt, til og med under og rett etter graviditeten. Det er klart at en person som av egen dei vilje velger å fremstille seg slik stiller seg laglig til for hugg. Hun er selv skyld i at folk er interesserte i å avsløre henne, og at fallhøyden har blitt så pass stor.

Denne unnskyldningen hennes bidrar heller ikke til å tegne et bilde av en oppriktig angrende synder eller en sympatisk person, tvert imot. Det fungerer ikke å lyge for å dekke over en løgn, eller å legge skylden over på alle andre. Dette er hun ene og alene skyld i selv etter min mening, og nå må hun ta konsekvensene, noe hun ikke er særlig god til.

Det er er voksent menneske det et snakk om, rett nok med store problemer ser det ut til, men likevel en voksen og oppegående person som har tjent gode penger på å holde på slik. Da skjønner jeg virkelig ikke at det er mulig å synes synd på henne og mene at de som avslørte løgnene hennes nå i jula er så fryktelig slemme.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er disse nye brukerne her som absolutt skal forsvare noen som er tatt i løgn og svindel?? Fans av et imaginert glansbilde? Tror nesten ikke de brukerne er ekte!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kommentarfeltet hennes var noe positivt, og det er ikke rart når frua velger å ikke poste de kritiske kommentarene. Det er trist, men jeg er ikke overrasket.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når seriøse aviser som vg og Dagbladet har tatt seg tid til å skrive om saken vil jeg tro det er en sak og ikke drittslenging eller sjalusi. Er avisene også sjalu da?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er disse nye brukerne her som absolutt skal forsvare noen som er tatt i løgn og svindel?? Fans av et imaginert glansbilde? Tror nesten ikke de brukerne er ekte!

Jeg er så ekte som jeg kan få blitt😁
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest auroravictoria

Jeg er så ekte som jeg kan få blitt😁

Like ekte som bildene til frua....Vi må nok regne med at familie/venner/de selv er her inne med innlegg for å forsvare og prøve å redde sitt gode skinn. Synd it's too late.
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes litt synd på henne, men også ikke. Jeg får vondt i kroppen av tanken på at en allerede usikker jente sitter i jula med dette hengende over seg. Det må ha vært grusomt stressende for hele familien å plutselig bli avbrutt i julevalsen av en million nye klikk generert fra Kvinneguiden. De er ikke nye i dette gamet så de skjønner at noe er på færet når slikt skjer :P Hvis hun lå i fosterstilling og gråt på bryllupsreisen da en avis trykket tiggetbrevet hennes kan jeg bare tenke meg hvor ille det er idag! På den andre siden har hun rotet seg opp i dette hjørnet selv. Jau jau, ble jo litt juleunderholding for oss andre da som syntes det var deilig å ta macen på fanget etter 3-4 dager med ribbefett på fingra.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like ekte som bildene til frua....Vi må nok regne med at familie/venner/de selv er her inne med innlegg for å forsvare og prøve å redde sitt gode skinn. Synd it's too late.

Hvis du prøver å følge litt med så ser du at jeg ikke er fruas største fan. Tror det er du som ikke er helt ekte her. Eller hvertfall følger du dårlig med.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Jeg syntes litt synd på henne, men også ikke. Jeg får vondt i kroppen av tanken på at en allerede usikker jente sitter i jula med dette hengende over seg. Det må ha vært grusomt stressende for hele familien å plutselig bli avbrutt i julevalsen av en million nye klikk generert fra Kvinneguiden. De er ikke nye i dette gamet så de skjønner at noe er på færet når slikt skjer :P Hvis hun lå i fosterstilling og gråt på bryllupsreisen da en avis trykket tiggetbrevet hennes kan jeg bare tenke meg hvor ille det er idag! På den andre siden har hun rotet seg opp i dette hjørnet selv. Jau jau, ble jo litt juleunderholding for oss andre da som syntes det var deilig å ta macen på fanget etter 3-4 dager med ribbefett på fingra.

Hvilket tigge brev snakke du om?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Hvis du prøver å følge litt med så ser du at jeg ikke er fruas største fan. Tror det er du som ikke er helt ekte her. Eller hvertfall følger du dårlig med.

Haha Beklager. Mente de som forsvarer!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket tigge brev snakke du om?

Litt dårlig forklart av meg å kalle det tiggebrev, men da de var på bryllupsreise lagde en nettavisen en stor sak på at Fotballfrue hadde kontakten flere bokforhandlere og spurt om hun kunne skrive en bokanmeldelse mot betaling. Dette er jo STRENGT ulovlig så det ble jo en stor nyhet ut av det.

Jeg hadde et innlegg i denne tråden, som verken var ondsinnet eller hetsende, likevel ble den slettet? Jeg vil gjerne vite hvorfor, da jeg ikke skrev noe som kan minne om mobbing eller personangrep? Usaklig å slette innlegg, uten å avgi en god grunn.

Kan dere slutte å ta spørsmål om moderering i denne tråden for da blir den slettet!!!! Lag en ny tråd på ris og ros.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bloggen er strengt tatt et firma, og det den bedriver er svindel. Godt jobba til alle som fant frem bildene, og god jul til Eriksen´s :foto:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Olivia Benson

Er det her alle skadefro kvinnfolk har gjemt seg i kveld ja. Altså, jeg er enig i at bloggen og redigeringen er både kritikk-og bekymringsverdig. Men dette er bare ekkel lesing. Fatter ikke at dere for holde på. Og spar meg for den "et firma har blitt avslørt", det er frua dere er etter. Blir bare tåpelig å nekte for det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det her alle skadefro kvinnfolk har gjemt seg i kveld ja. Altså, jeg er enig i at bloggen og redigeringen er både kritikk-og bekymringsverdig. Men dette er bare ekkel lesing. Fatter ikke at dere for holde på. Og spar meg for den "et firma har blitt avslørt", det er frua dere er etter. Blir bare tåpelig å nekte for det.

Oh lord move on...

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...