MiniMjau Skrevet 26. desember 2014 #3321 Del Skrevet 26. desember 2014 Da ble det toppsak da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 26. desember 2014 #3322 Del Skrevet 26. desember 2014 http://www.kjendis.no/2014/12/26/kjendis/fotballfrue/caroline_berg_eriksen/blogg/blogging/36897995/ Hurra! :D Yess Dagbladet vet å trykke viktige nyheter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 26. desember 2014 #3323 Del Skrevet 26. desember 2014 Den linken over er fra Dagbladet;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 26. desember 2014 #3324 Del Skrevet 26. desember 2014 Sendte denne inn så får vi se om hun publiserer den: Det folk må forstå at man reagerer på er at Caroline har hardnakket påstått at hun aldri redigerer bilder. Det er måten hun og mannen har vært nedlatende og svart lesere på en særdeles krass og ufin tone når de har blitt spurt om bilderedigering. Hadde hun vært ærlig fra starten av hadde det aldri blitt et slikt oppstyr. Hva annet har hun da vært uærlig om? De hvite tennene, det falske håret, negler osv osv. Var disse produktene så supre eller er alt photoshoppet? Og hun har ofte fått kritikk for at hun fremstiller mat og trening på en potensiell negativ og farlig måte ved å fokusere på masse trening og bilder av små barneporsjoner der hun påstår at hun er "naturlig slank" og at hun har kroppen hun har grunnet sunt kosthold og trening. Nå viser det seg at en allerede ekstremt slank dame som har masse unge og usikre lesere ikke bare ekstremt fokusert på å være tynnest mulig, men hun photoshoppet seg faktisk enda tynnere enn hun er i utgangspunktet. Hva signaler sender det ut til leserne? Av damen som har "ærlige" innlegg om hvordan alle er vakre som de er og og send inn bikinibilder så skal jeg vise verden sammen med dere at vi er perfekte som vi er og alle må akseptere seg selv. At redigeringen hører fortiden til er også ren spikket løgn. Alt dette ble avslørt pga KvinneGuiden forum det lesere fant de uredigerte bildene der en allerede sylslank dame redigerer seg 5 kg lettere. Og senest et par dager før julaften. Om Caroline virkelig hadde lagt seg flat så hadde hun sagt: Jeg løy til dere. Jeg løy om at jeg elsker kroppen min som den er, jeg løy om at jeg har blitt mer selvsikker etter jeg ble mor, jeg løy om at jeg aldri redigerer bilder. Ja, at hun gjorde det fordi hun er usikker og har en blogg der hun blir sett på med lupe som igjen førte til økt press til å fikse på sannheten er en ting. Men da legger du deg faktisk flat når du har blitt fersket. Ja....så får vi om den blir godkjent da. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 26. desember 2014 #3325 Del Skrevet 26. desember 2014 http://www.kjendis.no/2014/12/26/kjendis/fotballfrue/caroline_berg_eriksen/blogg/blogging/36897995/ Hurra! :D God kommentar fra legen ved Spiseforstyrrelsedklinikken i artikkelen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athania Skrevet 26. desember 2014 #3326 Del Skrevet 26. desember 2014 Kan se for meg stresset i huset deres nå... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonflower Skrevet 26. desember 2014 #3327 Del Skrevet 26. desember 2014 Passer perfekt å publisere reklame for get inspired akkurat nå... Ka ching! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 26. desember 2014 #3328 Del Skrevet 26. desember 2014 Passer perfekt å publisere reklame for get inspired akkurat nå... Ka ching! Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 26. desember 2014 #3329 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg blir kvalm av denne tråden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCa Skrevet 26. desember 2014 #3330 Del Skrevet 26. desember 2014 Hva får man igjen for å være så slem?? Jeg bare lurer... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 26. desember 2014 #3331 Del Skrevet 26. desember 2014 Hva får man igjen for å være så slem?? Jeg bare lurer... Slem fordi et firma blir avslørt for løgn? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tingelinling Skrevet 26. desember 2014 #3332 Del Skrevet 26. desember 2014 Da ble det toppsak da. JA! Og mange tusen flere som titter innom bloggen hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCa Skrevet 26. desember 2014 #3333 Del Skrevet 26. desember 2014 Slem fordi et firma blir avslørt for løgn? Du forsto hva jeg mente. Ikke gjør deg dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiriamHø Skrevet 26. desember 2014 #3334 Del Skrevet 26. desember 2014 Hva får man igjen for å være så slem?? Jeg bare lurer... Enig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 26. desember 2014 #3335 Del Skrevet 26. desember 2014 Du forsto hva jeg mente. Ikke gjør deg dum. Personangrep og greier? Kjempeflotte.. Nei du, dessverre er det umulig for meg å vite hva andre mener og tenker 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 26. desember 2014 #3336 Del Skrevet 26. desember 2014 Hun ser rimelig photoshoppa ut i dagens annonsebilder også. Lett å gjøre de beina tynnere når hun spriker såpass. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiriamHø Skrevet 26. desember 2014 #3337 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg synes det er tåpelig at dere anonyme-brukere sitter bak en pc-skjerm å skriver så mye slemt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 26. desember 2014 #3338 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg synes det er tåpelig at dere anonyme-brukere sitter bak en pc-skjerm å skriver så mye slemt. Slemt? Hun er tatt i juks og fanteri. Synes ikke det er så innmari mye SLEMT å lese her, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 26. desember 2014 #3339 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg synes det er tåpelig at dere anonyme-brukere sitter bak en pc-skjerm å skriver så mye slemt. Så ikke gå inn på tråden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B2B Skrevet 26. desember 2014 #3340 Del Skrevet 26. desember 2014 Synes hele konseptet deres toppes med kun positive kommentarer i bloggen. Trist at småjenter har henne som forbilde. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg