SusieDerkins Skrevet 5. september 2016 #27301 Skrevet 5. september 2016 (endret) 2 minutter siden, Inocybe skrev: Alt er relativt. Sammenligner hun seg med en glamourmodell er hun jo rene nonnen i forhold Sammenligner hun seg med det jeg tror er gjennomsnittet for en voksen 2-barnsmamma der i mot... det fine med sammenligninger er at det er akkurat som forskning - vi kan velge akkurat hva vi vil! En målestokk jeg savner her er en vurdering av hvor mange offentlige bilder av mamma i underbuksa et gjennomsnittlig barn er komfortabel med å forholde seg til når det når den alderen da de fleste vennene får seg smarttelefon. Endret 5. september 2016 av Amafalathiel 21
Cavatina Skrevet 5. september 2016 #27302 Skrevet 5. september 2016 (endret) 59 minutter siden, Amafalathiel skrev: dagens beste kommentar fra Siljan er den om at Caroline ikke viser seg ofte i undertøyet. Ifølge siljansk logikk avhenger det nemlig av hva vi sammenligner med Jeg for eksempel sammenligner CBEs opptredner i undertøyet med det jeg oppfatter som normalt blant folk flest, og da blir seks innlegg med "bildedryss" i undertøy på mindre enn en måned langt over det som er normalt (fra 8. august til 5. sept). Men jeg er jo helt på jordet, for CBE derimot, hun sammenligner antall bilder av CBE i undertøyet med antall bilder av CBE med klær på (100 pr uke?), og da er det "svært sjeldent" at hun avbildes i undertøy. :headmeetdesk: http://www.carolinebergeriksen.no/2016/09/02/pregnancy-shoot-week-36/comment-page-2/#comment-495375 Ok, jeg skal teste ut dette med undertøy vs. klær på jobben og se hva som skjer. CBE.no er tross alt en jobb, sies det. I min jobb (og i de fleste andre jobber for den saks skyld) blir man nok pælmet rett ut om man stiller i undertøy, om enn det er aldri så normalt hjemme hos en selv. Det vil nok ikke nytte å bagatellisere for sjefen min at jeg svært sjeldent går uten klær på jobb. Men det er vel annerledes med en jobb der man selger et vel vedlikeholdt image til annonsørene for å øke markedsverdien; tar bilder av det, redigerer bildene for lys og skygge, og publiserer dem offentlig - sett i forhold til en alminnelig kontorjobb der man påkledd sitter 8-10 timer foran PC'en, går hjem, stripper av seg klærne, og dasser rundt i undertøyet og ikke ëngang kommer på tanken om å dokumentere det. For hva er formålet med alt dette? Endret 5. september 2016 av Cornucopia Lag til setning som falt ut 8
pøbelsara Skrevet 5. september 2016 #27303 Skrevet 5. september 2016 Men altså. De skal selge huset og bruker mindreårige familiemedlemmer i reklamefilmen som skal selge huset?! Har de ingen grenser?! 31
¤flicka¤ Skrevet 5. september 2016 #27304 Skrevet 5. september 2016 4 minutter siden, pøbelsara skrev: Men altså. De skal selge huset og bruker mindreårige familiemedlemmer i reklamefilmen som skal selge huset?! Har de ingen grenser?! Nei... 14
Cavatina Skrevet 5. september 2016 #27305 Skrevet 5. september 2016 5 minutter siden, pøbelsara skrev: Men altså. De skal selge huset og bruker mindreårige familiemedlemmer i reklamefilmen som skal selge huset?! Har de ingen grenser?! Nei. Jeg kan ikke engang utdype dette med andre ord enn et regelrett nei. 12
Gjest asdas123 Skrevet 5. september 2016 #27306 Skrevet 5. september 2016 (endret) Mindreårige familiemedlemmer som leker på gulvet, frua i minikjole med sensuelle blikk. Dette trekker nok byfolket til gards, gitt. Endret 5. september 2016 av Kronellermynt
Gjest Bergensia Skrevet 5. september 2016 #27307 Skrevet 5. september 2016 (endret) H.E.R.R.E.G.U.D så kleint🙈 (og at den yngste i familiebedriften må være med er så tragisk at det stopper her.) Endret 5. september 2016 av Bergensia
¤flicka¤ Skrevet 5. september 2016 #27308 Skrevet 5. september 2016 1 minutt siden, Kronellermynt skrev: Mindreårige familiemedlemmer, minikjole og sensuelle blikk. Dette trekker nok byfolket til gards, gitt. Resten av filmen var også litt...snedig, ja. Ser ut som hun går fra rom til rom og prøver å legge an på møblene. 16
Keaton Skrevet 5. september 2016 #27309 Skrevet 5. september 2016 14 minutter siden, pøbelsara skrev: Men altså. De skal selge huset og bruker mindreårige familiemedlemmer i reklamefilmen som skal selge huset?! Har de ingen grenser?! Jammen, det er jo estetisk bra. 🙁 (Det er ordet etisk Cbe.no mangler i vokabularet.) 14
Keaton Skrevet 5. september 2016 #27310 Skrevet 5. september 2016 Et øyeblikk siden, ¤flicka¤ skrev: Resten av filmen var også litt...snedig, ja. Ser ut som hun går fra rom til rom og prøver å legge an på møblene. 😂 Ja, og hva var den håndvaskingen for? Vise nærbilde av Missoni-håndkleet? 9
pøbelsara Skrevet 5. september 2016 #27311 Skrevet 5. september 2016 2 minutter siden, Francis skrev: Jammen, det er jo estetisk bra. 🙁 (Det er ordet etisk Cbe.no mangler i vokabularet.) Delikat. Men uetisk. Oh, my. 4
MiniMjau Skrevet 5. september 2016 #27312 Skrevet 5. september 2016 Men skal innlegget merkes? blir forvirret. 2
nyher Skrevet 5. september 2016 #27313 Skrevet 5. september 2016 Å kjære vene, jeg klarte ikke å se ferdig videoen 2
SusieDerkins Skrevet 5. september 2016 #27314 Skrevet 5. september 2016 6 minutter siden, ¤flicka¤ skrev: Resten av filmen var også litt...snedig, ja. Ser ut som hun går fra rom til rom og prøver å legge an på møblene. haha håper ikke LKE har anlegg for sjalusi, for i såfall ligger den kaffemaskinen tynt an. Det come-hitherblikket over skulderen var jo ikke til å misforstå. 17
Inocybe Skrevet 5. september 2016 #27315 Skrevet 5. september 2016 1 time siden, Amafalathiel skrev: det fine med sammenligninger er at det er akkurat som forskning - vi kan velge akkurat hva vi vil! En målestokk jeg savner her er en vurdering av hvor mange offentlige bilder av mamma i underbuksa et gjennomsnittlig barn er komfortabel med å forholde seg til når det når den alderen da de fleste vennene får seg smarttelefon. Jeg har prøvd å få tilslag for at jeg kan tolke forskningsdataene mine som jeg vil på prosjektmøtene på den gamle trauste forskningsinstitusjon jeg jobber på. Så langt har jeg ikke fått det til 12
SusieDerkins Skrevet 5. september 2016 #27316 Skrevet 5. september 2016 Et øyeblikk siden, Inocybe skrev: Jeg har prøvd å få tilslag for at jeg kan tolke forskningsdataene mine som jeg vil på prosjektmøtene på den gamle trauste forskningsinstitusjon jeg jobber på. Så langt har jeg ikke fått det til still opp i blondetruse neste gang, så tenker jeg det går bedre. Det er helt innafor med en dag i trusa, hvis du har hatt klær på i dagene før. 19
Abrahima Skrevet 5. september 2016 #27317 Skrevet 5. september 2016 Den boligfilmen er det kleineste jeg har sett på mange år.. Gud bedre meg! 18
Keaton Skrevet 5. september 2016 #27318 Skrevet 5. september 2016 4 minutter siden, Inocybe skrev: Jeg har prøvd å få tilslag for at jeg kan tolke forskningsdataene mine som jeg vil på prosjektmøtene på den gamle trauste forskningsinstitusjon jeg jobber på. Så langt har jeg ikke fått det til Prøvd å legge deg i fosterstilling og hintet om at du hetses? (Sorry, nå blir det litt mye vas her, men etter den videoen tror jeg de fleste skjønner hvorfor.) 14
Emilie112 Skrevet 5. september 2016 #27319 Skrevet 5. september 2016 Og noe som slår meg når jeg ser filme er hvor landlig huset virkelig ligger. Hvorfor velger man ta å løpe på tredemølle? Tenk hvor fine innlegg det kunne ha blitt med treningsbilder ute! men det er jo bare flisespikkeri.. 15
loffen Skrevet 5. september 2016 #27320 Skrevet 5. september 2016 Følger den kaffemaskinen med huset eller? 7
Fremhevede innlegg