Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Lillemøy
Skrevet

Syns det er supersnålt å ta slike "fashion shoots" med magen, men hvis jeg hadde blitt sinnssyk og gjort det ville jeg i hvert fall ha sett bittelitt glad og forventningsfull ut på minst ett av bildene! Hun ser jo drittrist ut. Og så stiv ikke bare i maska, men i tillegg i nakken, slik at hun ikke kan vri hodet en millimeter bort fra favorittposisjonen. Tenker hele poenget må være og vise barna bildene når de blir større og man kan si "se, her gleder jeg meg sånn til at du skal bli født!" Nesten så jeg håper hun har tatt noen andre som hun ikke viser på bloggen og som viser litt mer livsglede og naturlighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fy fader, jeg er så glad for at jeg fikk barna mine før internett! Og før bloggen til CBE! Hun er høygravid, og ser ut som meg når  jeg har spist for mye taco og lørdagsgodis, samtidig som hun forteller i detalj om treningsmengde- og øvelser som ikke ligner grisen, som om det skulle være en selvfølge for folk flest å gjennomføre noe slikt gjennom et helt svangerskap! 

Herregud, alt man har å strekke seg etter i dag, altså, både som barn, ungdom, kvinne, gravid, mor, ektefelle..ikke rart mange sliter med eget selvbilde. Jeg tror den dama der hadde hatt ekstremt godt av å senke skuldrene og gi litt faen.

Endret av Bodillen
  • Liker 30
Skrevet
14 minutter siden, Bodillen skrev:

Fy fader, jeg er så glad for at jeg fikk barna mine før internett! Og før bloggen til CBE! Hun er høygravid, og ser ut som meg når  jeg har spist for mye taco og lørdagsgodis, samtidig som hun forteller i detalj om treningsmengde- og øvelser som ikke ligner grisen, som om det skulle være en selvfølge for folk flest å gjennomføre noe slikt gjennom et helt svangerskap! 

Herregud, alt man har å strekke seg etter i dag, altså, både som barn, ungdom, kvinne, gravid, mor, ektefelle..ikke rart mange sliter med eget selvbilde. Jeg tror den dama der hadde hatt ekstremt godt av å senke skuldrene og gi litt faen.

Jeg gikk gravid samtidig med første graviditeten til CBE. Enorm forskjell på utseendepresset på den graviditeten og på de jeg gikk gjennom tidligere. Dette er ikke noen bra utvikling og jeg er skuffet over at blant annet bloggerne "får lov" til å holde på slik. Jeg ønsker at verden skal bli et bedre sted for mine barn. Ikke værre. 

• Liker 12
Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Man er ekstremt heldig, uten at man forstår det selv, hvis man kan trene dagen før termin. Jeg kjenner både ekstern svangerskapskvalme, belte-rundt-hoftene bekkenløsning og svangerskapsforgiftnings  tilfeller der trening ikke bare er en uoppnåelig uvirkelighet men det siste man tenker på.

Å komme seg ut på tur er kjempefint for de aller fleste. Men dette kravet om å se fresh og fotogen ut er sykt. Når behovet for å vise seg frem i blondeundertøy og tettsittende treningstøy ikke stoppes av en gravidmage der fokus burde være mor og barn bilde isteden (en slektning har et nydelig nakenbilde av seg selv like før termin - belysningen og stemningen på bildet er rett og slett fantastisk) men istedet er "se på meg da se se se ..." Så klarer i hvertfall ikke jeg tenke annet enn at hun "gnir det inn" for alle de ufreshe med normale svangerskap der ute som ikke orker sykle dagen før termin.

Men bomullstrusenes dager er nok forbi. Det er sexy undertøy for enhver anledning som gjelder, skjønner man. 

Er hun vakker? Ja, selvsagt er hun det. Men det er også min påkledde gravide venninne med ekstremkvalme. 

Endret av Blondie65
Skrevet

Alt i dette livet til frua er så perfekt, til og med graviditeten framstilles så perfekt! Ikke et sunt forbilde i det hele tatt. Ikke rart mange går rundt å føler seg mislykket.

• Liker 9
Skrevet

Blir spennende å se hvor mye huset i Siljan har gått opp i verdi nå som det skal selges. Er jo et flott hus, selv om det kanskje ligger litt utenfor allfarvei. Er selv gravid og er glad jeg ikke skal flytte oppi alt annet som skjer..  

• Liker 3
Skrevet

Kanskje kjøperne av huset får bassenget med i prisen.

• Liker 10
Skrevet

Hun får spørsmål i kommentarfeltet til ventetid, gaver og drømmer om ikke innlegget skal merkes produktplassering. Neida, det trenger ikke det siden det er gaver som er sendt i posene (minime kåpe fra høstens kolleksjon i minime pose).

#gråsone #shadybusiness

• Liker 19
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet

De skal selge huset? Daaaa skjønner jeg reklameringen for verandaen og hagen som kom her om dagen... Det var nesten litt Vanessa arudjord over det hele... 🙄

Skrevet (endret)

Jeg skjønner at folk blir provosert av bloggen hennes, men jeg klarer liksom ikke å bry meg hverken om henne eller bloggen. Synes den der Kappahl katalog greia som hun har gående er så dørgende kjedelig. Ikke et liv jeg higer etter å ha akkurat. 

Endret av Koy
Skrevet

Skulle ønske folk leste HI. Så lenge hussalget ikke er en "sak" de selv har skrevet om (?) er det lite interessant her. Samme med å komme innom og si at bloggen er kjedelig. (Den er jo det, men...)

• Liker 11
Skrevet

Åja, har de? Da er det vel greit, da! ☺️ (Om enn på siden av temaet.)

• Liker 3
Skrevet (endret)
2 timer siden, LilleSnupp skrev:

Hun får spørsmål i kommentarfeltet til ventetid, gaver og drømmer om ikke innlegget skal merkes produktplassering. Neida, det trenger ikke det siden det er gaver som er sendt i posene (minime kåpe fra høstens kolleksjon i minime pose).

#gråsone #shadybusiness

http://i64.tinypic.com/2v9rnk1.jpg

Dette skjønte jeg ikke helt. Hva har posene med saken å gjøre? 

Skal man ikke merke det som spons når man viser frem gaver det er "forventet" at man skal vise frem? Ingen ville vel sendt det til henne om hun ikke hadde hatt en kjent blogg.

edit: Dette gjelder vel om bedriften selv har sendt det, og ikke når en leser/familie/venn har kjøpt det og sendt det i posten. Men når det er sagt, så skjønner jeg ikke hvorfor leserne ønsker å kaste bort flere hundre kroner på CBE (++) i stedet for å gi litt ekstra til en eller annen forening. 

Endret av penny_
  • Liker 7
Skrevet (endret)

dagens beste kommentar fra Siljan er den om at Caroline ikke viser seg ofte i undertøyet. Ifølge siljansk logikk avhenger det nemlig av hva vi sammenligner med :fnise:

Jeg for eksempel sammenligner CBEs opptredner i undertøyet med det jeg oppfatter som normalt blant folk flest, og da blir seks innlegg med "bildedryss" i undertøy på mindre enn en måned langt over det som er normalt (fra 8. august til 5. sept). Men jeg er jo helt på jordet, for CBE derimot, hun sammenligner antall bilder av CBE i undertøyet med antall bilder av CBE med klær på (100 pr uke?), og da er det "svært sjeldent" at hun avbildes i undertøy.  

:headmeetdesk:

http://www.carolinebergeriksen.no/2016/09/02/pregnancy-shoot-week-36/comment-page-2/#comment-495375

Endret av Amafalathiel
  • Liker 21
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, diskusjon av kropp, spekulasjoner, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, mod

Skrevet
23 minutter siden, Amafalathiel skrev:

dagens beste kommentar fra Siljan er den om at Caroline ikke viser seg ofte i undertøyet. Ifølge siljansk logikk avhenger det nemlig av hva vi sammenligner med :fnise:

Jeg for eksempel sammenligner CBEs opptredner i undertøyet med det jeg oppfatter som normalt blant folk flest, og da blir seks innlegg med "bildedryss" i undertøy på mindre enn en måned langt over det som er normalt (fra 8. august til 5. sept). Men jeg er jo helt på jordet, for CBE derimot, hun sammenligner antall bilder av CBE i undertøyet med antall bilder av CBE med klær på (100 pr uke?), og da er det "svært sjeldent" at hun avbildes i undertøy.  

:headmeetdesk:

http://www.carolinebergeriksen.no/2016/09/02/pregnancy-shoot-week-36/comment-page-2/#comment-495375

:fnise: Alt er relativt. Sammenligner hun seg med en glamourmodell er hun jo rene nonnen i forhold :tongue: Sammenligner hun seg med det jeg tror er gjennomsnittet for en voksen 2-barnsmamma der i mot...

• Liker 18
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...