Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Argumentasjonen dvs den manglende sådan til CBEs støttelesere når stadig nye høyder. Riktig så velformulerte og logiske. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Sobril
Skrevet (endret)

La igjen en kommentar på bloggen om outingen, og hvis ikke jeg ser helt feil har de fjernet brukernavnet mitt her nå. Det satte jeg pris på. 

Endret av Sobril
Gjest Keikolina
Skrevet
29 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Synes det er unødvendig å diskutere at klærne til en gravid kvinne strammer for mye over magen. Snakk om å være med på å skape unødvendig kroppspress for gravide, både for CBE, som kanskje leser her, og andre gravide som leser dette. Jeg synes forresten hun ser helt fin ut i klærne.

Unødvendig kroppspress fordi en moteblogger har tatt på seg litt trange klær? Hun lever av dette, hvor går skille mener du? Gleder meg til jeg får barnebarn, dette blir jo verre og verre. Alle går nok med burkaer eller strisekker da og blir piska hvis de viser fram en fot. Må da se å tåle at man faktisk kan trå feil i blant uten å begynne på antidepressiva fordi man bemerker at klærne er trange. 

Skrevet (endret)

Tilbake til en av kjepphestene mine. 

Hvofor blir det betraktet som slemt og hets å bemerke at en motebloggers antrekk er mindre heldig? Supermodellens antrekk på årets H&M julekampanje kan man diskutere uten at noen hever et øyebryn, men bloggerens antrekk kan ikke kommenteres med annet enn hurrarop. Bloggeren lever av å vise fram antrekk, hår og sminke. Klærne på bloggen er et kommersielt produkt og det må da være lov å si om man liker det eller ikke uten å bli tillagt alskens onde og hetsene hensikter.

Endret av Inocybe
  • Liker 15
Gjest Sobril
Skrevet (endret)
49 minutter siden, Francis skrev:

Bra! 👍

Men dæven. Som om jeg ikke er paranoid nok fra før. Sletter febrilsk innleggene mine her, og føler at jeg plutselig er forfulgt. Ser for meg en haug med blogglesere som er inne på KG for å sjekke ut alt jeg har skrevet siden tidenes morgen. Har lyst til å slette brukeren min, men så er det nå engang slik at jeg trenger dette forumet. Ikke denne tråden nødvendigvis, men masse annet.

Hjelp! :haar: 

Endret av Sobril
Skrevet
8 minutter siden, Sobril skrev:

Men dæven. Som om jeg ikke er paranoid nok fra før. Sletter febrilsk innleggene mine her, og føler at jeg plutselig er forfulgt. Ser for meg en haug med blogglesere som er inne på KG for å sjekke ut alt jeg har skrevet siden tidenes morgen. Har lyst til å slette brukeren min, men så er det nå engang slik at jeg trenger dette forumet. Ikke denne tråden nødvendigvis, men masse annet.

Hjelp! :haar: 

Hvilket innlegg var det du kommenterte i? Leste noen kommentarer, men kunne ikke se noe outing

Gjest Sobril
Skrevet
5 minutter siden, skruf skrev:

Hvilket innlegg var det du kommenterte i? Leste noen kommentarer, men kunne ikke se noe outing

Det er redigert vekk heldigvis.

Skrevet

Teknisk sett var det vel brukeren her på KG som selv outet seg selv her, så å beskylde cbe.no for å publisere outingen synes jeg blir litt loooong shot. Å tro at metakritikerne ikke følger med i denne tråden er rimelig naivt, da dette har skjedd gjentatte ganger tidligere. 

Gi heller kred til cbe.no for å ha fjernet outingen når de ble oppmerksom på at den opplevdes slik, selv om brukeren selv hadde outet seg selv her tidligere.

• Liker 7
Gjest Sobril
Skrevet (endret)
27 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Teknisk sett var det vel brukeren her på KG som selv outet seg selv her, så å beskylde cbe.no for å publisere outingen synes jeg blir litt loooong shot. Å tro at metakritikerne ikke følger med i denne tråden er rimelig naivt, da dette har skjedd gjentatte ganger tidligere. 

Gi heller kred til cbe.no for å ha fjernet outingen når de ble oppmerksom på at den opplevdes slik, selv om brukeren selv hadde outet seg selv her tidligere.

Joda. Men én ting er hva folk leter seg frem til selv. En annen er å faktisk se "navnet" sitt på trykk.

Litt ondsinnet å bruke på en kommentar fra meg som faktisk ikke var hetsende.

Endret av Sobril
Skrevet

Slik som lk og lkn opplever her, mener du?

• Liker 2
Gjest Sobril
Skrevet (endret)

lk og lkn har jeg ikke fått med meg. Så initialene i en kommentar, men skjønte ikke hva det dreide seg om.

Så er det du som er Kristin da, @LilleSnupp ? :klo:

Endret av Sobril
Skrevet

Nei, jeg har aldri kommentert inne på bloggen til cbe.no - eller andre blogger for den del.

Dersom jeg derimot hadde vært Kristin, syns du denne formen for fordekt outing er noe bedre?

Gjest Sobril
Skrevet (endret)
11 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Nei, jeg har aldri kommentert inne på bloggen til cbe.no - eller andre blogger for den del.

Dersom jeg derimot hadde vært Kristin, syns du denne formen for fordekt outing er noe bedre?

Så den komme, men skjønner egentlig ikke hvorfor og håpet det skulle være unødvendig. I et kommentarfelt i blogg svarer man med hvilket navn det måtte være. Man kan legge inn kommentarer med ørten forskjellige fiktive navn for hver gang. Her inne har man en fast profil og hundrevis av søkbare innlegg. Burde egentlig ikke være nødvendig å forklare.

Ser du virkelig ikke forskjellen så gir jeg opp. Blir litt "god dag mann økseskaft" over det hele.

Så ja - denne "outingen" er langt bedre!

Endret av Sobril
Gjest Lillemøy
Skrevet

Kudos for den siste fotoshooten på bloggen nå. Overrasker meg ikke at CB var skeptisk til locationen, hun har jo virkelig ikke blikket for sånt, men imponert over LK. Måtte le da jeg leste at Caroline syns det blir mest naturlig med andre omgivelser, kan ikke tenke meg noe mer unaturlig og oppsatt enn antrekksbildene hennes. Dette var fresht og nytt, hadde det vært mer slike litt spennende bilder hadde jeg kanskje klikket meg inn på bloggen oftere enn en gang i halvåret.

Gjest Bloggleseren
Skrevet
1 minutt siden, Lillemøy skrev:

Kudos for den siste fotoshooten på bloggen nå. Overrasker meg ikke at CB var skeptisk til locationen, hun har jo virkelig ikke blikket for sånt, men imponert over LK. Måtte le da jeg leste at Caroline syns det blir mest naturlig med andre omgivelser, kan ikke tenke meg noe mer unaturlig og oppsatt enn antrekksbildene hennes. Dette var fresht og nytt, hadde det vært mer slike litt spennende bilder hadde jeg kanskje klikket meg inn på bloggen oftere enn en gang i halvåret.

Ja, det var en dødskul location :-) Hvor er det?

Skrevet

Forslag til sirkus Eriksen:

Når noen spør om størrelse på klær: svar 1) Liten i størrelse, 2) normal i størrelse eller 3) stor i størrelse. 

Den nye plakaten et jo tenkt til akkurat slike mennesker som fruen selv har vært/fortsatt er (stryk det som ikke passer). Bør ikke være så vanskelig, 

Bloggen er et stort, repeterende prosjekt med sponsede objekter. En haug sponsede kjoler fra Ganni og agenturet som fører det merket merkes heller ikke. 

• Liker 14
Skrevet (endret)
18 minutter siden, Lillemøy skrev:

De har jo tatt bilder der før, begrenset hvor skeptisk man kan være da

Endret av Vitulina
  • Liker 9
Gjest Lillemøy
Skrevet
7 minutter siden, Vitulina skrev:

De har jo tatt bilder der før, begrenset hvor skeptisk man kan være da

Å ja, syns det virka som første gang slik innlegget var skrevet.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...