Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Hvis dere ikke roer dere kraftig ned nå, blir jeg nødt til å tilkalle kommisar Beck.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men hvorfor gjør ikke FO noen ting. Om alt dette er så kriminelt så må da FO klare å sette en stopper for hele bloggen?

Jeg tror de kommer til å gjøre en hel del i løpet av 2015, jeg. For skjult reklame er noe av det de skal fokusere innsatsen rundt i år. http://www.forbrukerombudet.no/2014/11/forbrukerombudet-slaar-ned-paa-ulovlige-brukeromtaler

http://www.forbrukerombudet.no/2014/10/11043582.0

Endret av mamsi
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt trist at de som kommer innom her og roper "MOBBING!!"" ikke evner å hverken lese argumentasjonen i den lange rekken innlegg her inne, eller gidder (eller evner) å lese de svarene de faktisk får.

Det er forskjell på kriminelt og ulovlig. Hvis man leser regelverket for reklame og markedsføring, kan det se ut som om CBE gjør noe ulovlig når hun ikke merker reklame på bloggen sin. Det er det vi diskuterer her inne. Det, og vår store forundring/overraskelse/irritasjon over at hun gang på gang på gang snakker usant. Eller lyver, som det også heter.

Alle disse innleggene innholdet desverre ikke bare reklame på bloggen , men synsing i hytt og pine på alle områder i Carolines liv, desverre så er det å spre falske rykter også mobbing. Dere bør skjerpe dere!!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil, så send et oppfølgingsspørsmål og spør om hun kan svare på om de har et samarbeid med CBE. I tilfelle har Lindex et ansvar med å følge opp at innlegg blir merket, jfr. http://www.forbrukerombudet.no/2012/03/11042171.0 ( skjermbilde).

:)

Allerede gjort og har vedlagt brevet det lenkes til nederst der.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden ryddet for spekulasjoner, persondebatt, avsporinger og en mengde svar til disse innlegg.

Spørsmål om moderering kan tas på PM eller på Ris og Ros, og disse vil alltid ryddes i selve tråden.

Bond, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik at flere får vite om toppbloggere som ikke merker annonsene sine, som lar fans henge ut andre i kommentarfeltet, sensurer slik at det ser ut som alle som hyller Fotballfrue og alt som blir sagt om KG er løgn? Helt ok for meg!

Merkelig kommentar, er dere venner med moderator? Hvist bloggerne merker feil så er det vel ikke din sak å fremme det? Er det ok for Kvinnegudien AS . Hvorfor fjerner der mine innlegg ? Er det ikke lov å forsvare ett menneske som blir mobbet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke å diskutere bilderedigering, kommentarjuks eller manglene annonsemerking er mobbing.

Ergo jeg synes ikke dette er mobbing av henne.

Jo, dere mobber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig kommentar, er dere venner med moderator? Hvist bloggerne merker feil så er det vel ikke din sak å fremme det? Er det ok for Kvinnegudien AS . Hvorfor fjerner der mine innlegg ? Er det ikke lov å forsvare ett menneske som blir mobbet?

Hey, det var du som ville ringe avisen!

Og om dine innlegg blir borte sier det litt on hva slags innlegg det er?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey, det var du som ville ringe avisen!

Og om dine innlegg blir borte sier det litt on hva slags innlegg det er?

Forsvarer ett menneske som fortjener det!! Har sett på dette lenge og vel, blir faktisk fortvilet at dere holder på slik dere gjør. Ingen fortjener det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tror jeg ikke er mulig her inne. Desverre

Faktisk tror jeg det er muligt, har en plan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Jo, dere mobber!

Caroline er sikkert kjempeglad for at du forsvarer hennes ære på en slik galant måte med veloverveid ordbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsvarer ett menneske som fortjener det!! Har sett på dette lenge og vel, blir faktisk fortvilet at dere holder på slik dere gjør. Ingen fortjener det!

Innleggene mine viser bare til fakta her inne som er skrevet svart på hvitt.. Tror saken er grei..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline er sikkert kjempeglad for at du forsvarer hennes ære på en slik galant måte med veloverveid ordbruk.[/quote

Kanskje du tror at jeg kjenner Caroline, men det gjør jeg ikke. Jeg har bare lest disse innleggene her inne på siden Fotballside kritikk, og det får meg til å "forsvare" som du kaller det.. Ett menneske uavhengig om det er Caroline eller noen andre ....det burde ikke vært lov å holde på slik som dere gjør her inne. stiller store spørsmålstegn til dette! Hadde det vært deg som fikk høre alt dette være, hadde du ikke reagert? Eller om du har barn, skal man tolerere slik oppførsel?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...