Nora Nordbo Skrevet 18. januar 2015 #7281 Del Skrevet 18. januar 2015 Jonas Forsang følger meg på Twitter! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 18. januar 2015 #7282 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Jonas Forsang følger meg på Twitter! Know your friends, know your ( friends ) enemies best... Du står jo under: Hatet i artikkelen Endret 18. januar 2015 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glædelig Skrevet 18. januar 2015 #7283 Del Skrevet 18. januar 2015 Gå inn på LKE sin private facebook. Se kommentarfeltet under det nest siste innlegget hans, der han linker til intervjuet "Bak fasaden." Tommel opp for kommentaren til Emil Klashaugen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 18. januar 2015 #7284 Del Skrevet 18. januar 2015 Jonas Forsang følger meg på Twitter! Oi, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 18. januar 2015 #7285 Del Skrevet 18. januar 2015 Gå inn på LKE sin private facebook. Se kommentarfeltet under det nest siste innlegget hans, der han linker til intervjuet "Bak fasaden." Tommel opp for kommentaren til Emil Klashaugen! Finner den ikke!? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 18. januar 2015 #7286 Del Skrevet 18. januar 2015 Finner den ikke!? Haha, den var der nettopp, hadde fått stå i neeeesten 1 time nå. Men phoff, bortevekk nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 18. januar 2015 #7287 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Haha, den var der nettopp, hadde fått stå i neeeesten 1 time nå. Men phoff, bortevekk nå. Hva stod det? Endret 18. januar 2015 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glædelig Skrevet 18. januar 2015 #7288 Del Skrevet 18. januar 2015 Finner den ikke!? Haha, den var der nettopp, hadde fått stå i neeeesten 1 time nå. Men phoff, bortevekk nå. Jepp, fordi den ble slettet!! Han som skrev den skrev at "jeg prøver igjen, siden den forrige ble slettet." Det var en lang, fin og saklig kommentar. Ingen hets eller spydighet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glædelig Skrevet 18. januar 2015 #7289 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Han skrev blant annet at han skjønner at det frister mest at alle støttekommentarene får stå, men at han også må tåle konstruktiv kritikk når han poster slike innlegg i offentligheten. Så skrev han videre sitt syn på hvordan de reagerte på saken, at de sletter det kritiske osv. At de bruker løgn og juks til å håve inn millioner, og at unnskyldningen kanskje hadde blitt tatt bedre i mot om de for eksempel donerte bort litt av pengene de har tjent på juks og løgn. Endret 18. januar 2015 av glædelig 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurimalla Skrevet 18. januar 2015 #7290 Del Skrevet 18. januar 2015 Mener ikke være uhøflig her, men lest gjennom tråden fra start til nå. Mange av dere som går igjen, dag etter dag. Hvordan har dere tid??? Har dere ikke jobb/skole, mann/kjæreste, barn, husarbeid, venner, hobby??? Hvilken glede får dere av å finne feil? På CBE blogg, aviser, kommentatorfelt osv... Hva gir det dere?? Er genuint intressert i dette, trenger å forstå, kunne noe pleas svare, på en konstruktiv måte?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glædelig Skrevet 18. januar 2015 #7291 Del Skrevet 18. januar 2015 Mener ikke være uhøflig her, men lest gjennom tråden fra start til nå. Mange av dere som går igjen, dag etter dag. Hvordan har dere tid??? Har dere ikke jobb/skole, mann/kjæreste, barn, husarbeid, venner, hobby??? Hvilken glede får dere av å finne feil? På CBE blogg, aviser, kommentatorfelt osv... Hva gir det dere?? Er genuint intressert i dette, trenger å forstå, kunne noe pleas svare, på en konstruktiv måte?? Jeg kan bare svare for min del. Jeg har alle punktene du nevner bortsett fra barn. Det er ikke vanskelig for meg å få tid til å diskutere her. Like lett/vanskelig som det er for andre å følge med på blogger, instagram osv. Som du sikkert har fått med deg etter å ha lest gjennom hele tråden, så handler dette om å diskutere en millionbedrift som ofte tjener penger på juks og løgn. Det er en millionbedrift som har enorm påvirkningskraft på mange mennesker, og som håndterer "skandaler" på en svært uprofesjonell måte. Derfor engasjerer og provoserer det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 18. januar 2015 #7292 Del Skrevet 18. januar 2015 Mener ikke være uhøflig her, men lest gjennom tråden fra start til nå. Mange av dere som går igjen, dag etter dag. Hvordan har dere tid??? Har dere ikke jobb/skole, mann/kjæreste, barn, husarbeid, venner, hobby??? Hvilken glede får dere av å finne feil? På CBE blogg, aviser, kommentatorfelt osv... Hva gir det dere?? Er genuint intressert i dette, trenger å forstå, kunne noe pleas svare, på en konstruktiv måte?? Tja det er vel noe om at livene deres blir litt innholdsrike og de føler seg til nytte, der de deler felles forakt mot fotballfrue og det hun har skapt. Å glede seg over å se en man misliker gå dukken er ibunn og grunn ubetalig. Så morsomt er det at man kan bruke felles jakt som gøyal tidsfordiv. Hvorfor kjede seg når man kan finne på moro? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. januar 2015 #7293 Del Skrevet 18. januar 2015 Mener ikke være uhøflig her, men lest gjennom tråden fra start til nå. Mange av dere som går igjen, dag etter dag. Hvordan har dere tid??? Har dere ikke jobb/skole, mann/kjæreste, barn, husarbeid, venner, hobby??? Hvilken glede får dere av å finne feil? På CBE blogg, aviser, kommentatorfelt osv... Hva gir det dere?? Er genuint intressert i dette, trenger å forstå, kunne noe pleas svare, på en konstruktiv måte?? Sorry, nå måtte jeg le. 100% jobb, flere barn, trent en time i dag, sett på tv, lest aviser, gjort husarbeid. Noen min pause her inne går fint det, skjønner du. Nå leser jeg ikke bloggen hennes, da. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 18. januar 2015 #7294 Del Skrevet 18. januar 2015 Mener ikke være uhøflig her, men lest gjennom tråden fra start til nå. Mange av dere som går igjen, dag etter dag. Hvordan har dere tid??? Har dere ikke jobb/skole, mann/kjæreste, barn, husarbeid, venner, hobby??? Hvilken glede får dere av å finne feil? På CBE blogg, aviser, kommentatorfelt osv... Hva gir det dere?? Er genuint intressert i dette, trenger å forstå, kunne noe pleas svare, på en konstruktiv måte?? Har gjort det samme selv, og stiller de samme spørsmålene! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurimalla Skrevet 18. januar 2015 #7295 Del Skrevet 18. januar 2015 Tusen takk for svar, ser årsaken. Ser også gleden av en diskusjon, men..... Hva vil dere det skal ende med, når blir dere fornøy?? Ang bloggen til CBE, vil dere at hun skal slutte blogge? Hva kan hun gjøre for at dere skal bli fornøyd??? Tråden heter tross alt Kritikk av fotballfrue, man vil jo alltid finne noe man kan kritisere???? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løven75 Skrevet 18. januar 2015 #7296 Del Skrevet 18. januar 2015 Mener ikke være uhøflig her, men lest gjennom tråden fra start til nå. Mange av dere som går igjen, dag etter dag. Hvordan har dere tid??? Har dere ikke jobb/skole, mann/kjæreste, barn, husarbeid, venner, hobby??? Hvilken glede får dere av å finne feil? På CBE blogg, aviser, kommentatorfelt osv... Hva gir det dere?? Er genuint intressert i dette, trenger å forstå, kunne noe pleas svare, på en konstruktiv måte?? Det er fascinerende (og skremmende) at det noen kan bli så opphengt i et menneske... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glædelig Skrevet 18. januar 2015 #7297 Del Skrevet 18. januar 2015 Tusen takk for svar, ser årsaken. Ser også gleden av en diskusjon, men..... Hva vil dere det skal ende med, når blir dere fornøy?? Ang bloggen til CBE, vil dere at hun skal slutte blogge? Hva kan hun gjøre for at dere skal bli fornøyd??? Tråden heter tross alt Kritikk av fotballfrue, man vil jo alltid finne noe man kan kritisere???? Det er fascinerende (og skremmende) at det noen kan bli så opphengt i et menneske... Mer fascinerende enn de som forguder en rosablogger av hele sitt hjerte? Litt fascinerende at dere oppretter profil her ene og alene for å spørre om det, og at dere tar dere tid til å lese gjennom en tråd på 232 sider som dere synes er unødvendig diskusjon. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 18. januar 2015 #7298 Del Skrevet 18. januar 2015 Sorry, nå måtte jeg le. 100% jobb, flere barn, trent en time i dag, sett på tv, lest aviser, gjort husarbeid. Noen min pause her inne går fint det, skjønner du. Nå leser jeg ikke bloggen hennes, da. Virker jo som om alle her inne leser både blogg og følger henne på div. sosiale medier. Jeg er heller ingen fan av dama, derfor gidder jeg heller ikke å bruke tid på henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henc Skrevet 18. januar 2015 #7299 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Dagbladet har i dag en kronikk som tar en stor del av problematikken i denne saken på kornet! "Det er ironisk at hun ikke ser at den måten hun opptrer på, bidrar til å bygge opp under det presset som hun selv føler seg utsatt for, og sikkert igjen bidrar til å gi flere av de unge jentene som leser bloggen hennes dårlig selvtillit." Dette er et tema jeg skulle ønske CBE tok på alvor, og kommenterte. Ikke bare fraskriver seg ansvaret for, slik hun gar gjort gjentatte ganger oppgjennom årene. http://ipad.dagbladet.no/2015/01/18/kultur/debatt/kronikk/meninger/fotballfrue/37223935/ Endret 18. januar 2015 av Henc 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løven75 Skrevet 18. januar 2015 #7300 Del Skrevet 18. januar 2015 Mer fascinerende enn de som forguder en rosablogger av hele sitt hjerte? Litt fascinerende at dere oppretter profil her ene og alene for å spørre om det, og at dere tar dere tid til å lese gjennom en tråd på 232 sider som dere synes er unødvendig diskusjon. Fordi noen må si ifra. Dere kan ikke stå (helt) uimotsagt. God søndag 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg