waco Skrevet 18. januar 2015 #7321 Skrevet 18. januar 2015 Jo! Dette virker jo som rene heksejakten. Hun er ikke den eneste bloggeren som tjenergode penger på denne måten! Hvorfor kan dere ikke diskutere alle disse rosabloggerene som jukser?? Hvorfor må dere "ta" henne? Jeg synes i det minste at de kvinnene dette her gjelder i det minste burde innrømmet dette her? Hvorfor nekte når vi har 233 sider med bevis? 3
Gjest gjestvest Skrevet 18. januar 2015 #7322 Skrevet 18. januar 2015 Virker som om du har god nok tid til å gjøre det. Jeg leser som sagt ikke sånne blogger. Ok, du leser ikke sånne blogger men du vet godt at de tjener fett.og de jukser like mye. Hvor har du fått din inside-info fra da?
Trøndelag84 Skrevet 18. januar 2015 #7323 Skrevet 18. januar 2015 Ok, du leser ikke sånne blogger men du vet godt at de tjener fett.og de jukser like mye. Hvor har du fått din inside-info fra da? Jeg leser aviser, og kjenner noen som tjener gode penger på å blogge Hun er ikke den eneste som "lurer" dere 1
Gjest Hold the door Skrevet 18. januar 2015 #7324 Skrevet 18. januar 2015 Misunnelig på hvem? Dere? Nei, på alle de andre bloggerne du anklager for å jukse og lyve på samme måte som carolinebergeriksen.no.
Trøndelag84 Skrevet 18. januar 2015 #7325 Skrevet 18. januar 2015 Nei, på alle de andre bloggerne du anklager for å jukse og lyve på samme måte som carolinebergeriksen.no. Hvorfor skulle jeg være det? Det er vel der som driver denne heksejakten som er det? 1
Gjest Xstrella Skrevet 18. januar 2015 #7326 Skrevet 18. januar 2015 De fleste over 28 år vet at rosabloggere bare er løgn, reklame og profitt for å selge seg selv. Det er levebrødet deres. De tjener penger på usikre 14 åringer som elsker å lese om glamourøst liv uten rynker og kviser. De på 14 + klarer nok ikke forstå at dette bare er juks, ergo en rosablogger kan bli veldig rik. Slutter alle å klikke seg innpå bloggene så må de finne andre jobber. Enklere er det ikke.
Gjest Vind Skrevet 18. januar 2015 #7327 Skrevet 18. januar 2015 Hvorfor skulle jeg være det? Det er vel der som driver denne heksejakten som er det? Interessant hvordan du reduserer konstruktiv kritikk til heksejakt. 14
Gjest marizz Skrevet 18. januar 2015 #7328 Skrevet 18. januar 2015 Jeg er glad for at mange her inne som har vært veldig kritiske, faktisk roser hennes siste innlegg. Det viser at ikke alle er ute etter å ta henne, selv når hun gjør så godt hun kan. Gjør godt å se at folk kan å tilgi!
Gjest Hold the door Skrevet 18. januar 2015 #7329 Skrevet 18. januar 2015 Hvorfor skulle jeg være det? Det er vel der som driver denne heksejakten som er det? Nei, jeg ser heller ingen grunn til at du skulle være misunnelig på dem. Jeg tror at det i ytterst få tilfeller handler om misunnelse, når folk retter kritikk mot andre. Jeg driver ingen heksejakt, nei.
Keaton Skrevet 18. januar 2015 #7330 Skrevet 18. januar 2015 De som vil diskutere de som har skrevet i tråden her, kan lage seg en egen tråd. 10
Gjest Bergensia Skrevet 18. januar 2015 #7331 Skrevet 18. januar 2015 Vet dere, jeg synes forslaget om å lage en egen ikke var så dumt. Er spent på hva andre argumenter dere har enn at vi som har skrevet i denne tråden er sjalu, bitre, ekle, patetiske, tjukke blodtørstige kjerringer. Som kun er ute etter å sverte stakkers, sterke, vakre, gode, uskyldige, forfulgte carolinebergeriksen.no
waco Skrevet 18. januar 2015 #7332 Skrevet 18. januar 2015 De som vil diskutere de som har skrevet i tråden her, kan lage seg en egen tråd. Men er det ikke gøy for deres egen skyld å finne ut litt hva som motiverer dere? 4
Trøndelag84 Skrevet 18. januar 2015 #7333 Skrevet 18. januar 2015 Nei, jeg ser heller ingen grunn til at du skulle være misunnelig på dem. Jeg tror at det i ytterst få tilfeller handler om misunnelse, når folk retter kritikk mot andre. Jeg driver ingen heksejakt, nei. Hvorfor blir dere ikke ferdig med denne saken da? Hun har innrømmet å ha jukset. Da trenger man vel ikke å forsette å finne feil? 2
Gjest Bergensia Skrevet 18. januar 2015 #7334 Skrevet 18. januar 2015 Men er det ikke gøy for deres egen skyld å finne ut litt hva som motiverer dere? Da spør jeg det samme tilbake.
Trøndelag84 Skrevet 18. januar 2015 #7335 Skrevet 18. januar 2015 Vet dere, jeg synes forslaget om å lage en egen ikke var så dumt. Er spent på hva andre argumenter dere har enn at vi som har skrevet i denne tråden er sjalu, bitre, ekle, patetiske, tjukke blodtørstige kjerringer. Som kun er ute etter å sverte stakkers, sterke, vakre, gode, uskyldige, forfulgte carolinebergeriksen.no Ingen som har skrevet verken tjukk, ekkel eller bitter her. Men hvis det er sånn du føler deg, så er det vel sånn da 4
Gjest gjestvest Skrevet 18. januar 2015 #7336 Skrevet 18. januar 2015 (endret) Jeg leser aviser, og kjenner noen som tjener gode penger på å blogge Hun er ikke den eneste som "lurer" dere Om ikke du har fått det med deg, det som skiller henne fra andre " bloggere ", er at dette er en forretningskvinne og en millionbedrift. Om ikke jeg tar feil har hun også registrert det som det. Dette er ikke en rosablogger, som du kaller det. Hun kaller bloggen et produkt. Hun sa så i forrige uke på Instagram. Hun skrev at hun ville levere et best mulig produkt. Caroline Berg Eriksen er et merkevare. Ikke en blogger. Hun er også en forretningskvinne, noe hun ikke bare skal legge fra seg hver gang hun blir tatt for juks og bedrageri og innta et offer-rolle for å redde sin million-bedrift. Og dette er ikke en heksejakt, som du kaller det. Her på KG kaller vi ikke folk for heks. Endret 18. januar 2015 av gjestvest
Trøndelag84 Skrevet 18. januar 2015 #7337 Skrevet 18. januar 2015 De som vil diskutere de som har skrevet i tråden her, kan lage seg en egen tråd. Det er veL ingen som vil diskutere de som har skrevet her. Man har bare spurt om når er dere fedig med denne saken? Hvorfor bruke så mye tid nå når hun har innrømmet alt? 2
Keaton Skrevet 18. januar 2015 #7338 Skrevet 18. januar 2015 Men er det ikke gøy for deres egen skyld å finne ut litt hva som motiverer dere? Nei, tror du ikke vi vet det selv? Skal vi finne det ut sammen, mente du? Hadde du ikke spurt på en så lite konstruktiv måte, skulle jeg svart deg også.
waco Skrevet 18. januar 2015 #7339 Skrevet 18. januar 2015 Vet dere, jeg synes forslaget om å lage en egen ikke var så dumt. Er spent på hva andre argumenter dere har enn at vi som har skrevet i denne tråden er sjalu, bitre, ekle, patetiske, tjukke blodtørstige kjerringer. Som kun er ute etter å sverte stakkers, sterke, vakre, gode, uskyldige, forfulgte carolinebergeriksen.no Nja, jeg vil heller si litt skadefryd og dere koser dere over at et grunderimperiet rakner. Vi må ikke glemme alle de hyggelige timene som ble brukt her i forkant av avsløringen. Takket være godt samarbeid og at diverse mennesker kunne tipse hverandre og gi hverandre råd ga endelig arbeidet resultater! Da var ikke alt arbeidet for å skade forgjeves, nå må vi feire, hadde vi ikke funnet noe muffens hos fotballfrue ville vi fremdeles vært like initiativrike og like trist. Man blir motivert av jakten. Det forstår jeg. Og dere klarte å felle byttet. Selvfølgelig gleder dere, det forstår jeg også. Nå venter dere bare spent på den aller siste parteringen. 4
Trøndelag84 Skrevet 18. januar 2015 #7340 Skrevet 18. januar 2015 Om ikke du har fått det med deg, det som skiller henne fra andre " bloggere ", er at dette er en forretningskvinne og en millionbedrift. Om ikke jeg tar feil har hun også registrert det som det. Dette er ikke en rosablogger, som du kaller det. Hun kaller bloggen et produkt. Hun sa så i forrige uke på Instagram. Hun skrev at hun ville levere et best mulig produkt. Caroline Berg Eriksen er et merkevare. Ikke en blogger. Hun er også en forretningskvinne, noe hun ikke bare skal legge fra seg hver gang hun blir tatt for juks og bedrageri og innta et offer-rolle for å redde sin million-bedrift. Og dette er ikke en heksejakt, som du kaller det. Her på KG kaller vi ikke folk for heks. Hun er ikke den eneste bloggeren som er registeret som bedrift og driver det som en bedrift! Det har nok de fleste bloggerene som tjener godt på den gjort
Fremhevede innlegg