Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Mener ikke være uhøflig her, men lest gjennom tråden fra start til nå. Mange av dere som går igjen, dag etter dag. Hvordan har dere tid??? Har dere ikke jobb/skole, mann/kjæreste, barn, husarbeid, venner, hobby??? Hvilken glede får dere av å finne feil? På CBE blogg, aviser, kommentatorfelt osv... Hva gir det dere?? Er genuint intressert i dette, trenger å forstå, kunne noe pleas svare, på en konstruktiv måte??

Har alt du nevner utenom barn :-) Bruker ikke mer enn ti minutter her og ti minutter der på KG i løpet av en hel dag. "Gleden" består ikke i å finne feil men i å avsløre juks og løgn. Rettferdighet.

Hva det gir meg? En pause nå og da og en oppriktig respekt for alle saklige, oppegående og grundige debattanter her på KG.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mer fascinerende enn de som forguder en rosablogger av hele sitt hjerte?

Litt fascinerende at dere oppretter profil her ene og alene for å spørre om det, og at dere tar dere tid til å lese gjennom en tråd på 232 sider som dere synes er unødvendig diskusjon.

Dersom vi, som sporadisk motsier dere her på forumet, "forguder en rosablogger av hele vårt hjerte", som du skriver, må det bety at dere andre hater en rosablogger av hele deres hjerte slik som dere holder på.

Jeg foretrekker faktisk, selv om jeg ikke gjør det i dette tilfellet, å forgude en person framfor å hate som dere gjør.

Det er for øvrig aldri bortkastet å stå opp mot mobbing. Hat bør ikke få stå uimotsagt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater ikke fotballfrue, misliker er heller ikke dekkende. Jeg kritiserer firmaet deres og måten de drifter dette på. Irritert på media også fordi mange der ikke evner å ta tak i essensen i saken.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, ser årsaken. Ser også gleden av en diskusjon, men..... Hva vil dere det skal ende med, når blir dere fornøy?? Ang bloggen til CBE, vil dere at hun skal slutte blogge? Hva kan hun gjøre for at dere skal bli fornøyd??? Tråden heter tross alt Kritikk av fotballfrue, man vil jo alltid finne noe man kan kritisere????

Du må ikke undervurdere fellesskapsfølelsen. Det samholdet som kjennes her føles trygt og godt. Her er det mange som liker å finne på ugagn.

Å plage fotballfrue er jo selvfølgelig veldig rettferdig. Mennesker har det med å bli veldig oppfinnsomme og kreative dersom det gjelder å finne på straffelyst eller å motivere seg selv til å rettferdiggjøre for seg selv at man kommer med alle slags mulige variasjoner av anklageleser og alle slags mulige forklaringer på hvorfor man ønsker denne fotballfrue fordervet.

Man har som regel god grunn, "niesen min på åtte har lyst til å slanke seg", - "venninnen min er tjukk og det er dårlig at fotballfrue er tynn", - "fotballfrue er sykelig tynn, men da det viste seg å være photoshoppet ble jeg sint og ikke glad", - "jeg føler meg bedratt",- "jeg elsker å ha destruktive idoler jeg kan trakassere".

Og til slutt, - den samme forakten fotballfrue har til blogglesere har jeg til fotballfrue, - det er derfor jeg oppsøker henne.

Tenk så heldig man kan være her å treffe på likesinnete! Her kan alle slags ulike kvinner fra hele norge som har opplevd traumer etter at det ble oppdaget at selveste fotballfrue jukser med sine egne innlegg! For en flaks! Her kan vi dyktige kvinner sammensverge oss og gå sammen om å ta noe større! For en visjon.

Denne gleden over å skade mennesker som tilsynelatende har bedre enn seg selv er misunnelsens iboende jag etter rettferdighet. Hva om det skjer noe fælt med fotballfrue? At hun henger seg eller blir lagt inn på dikemark? Da vil de samme folkene som forfulgte henne bare si til hverandre, - var det ikke det vi sa?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke undervurdere fellesskapsfølelsen. Det samholdet som kjennes her føles trygt og godt. Her er det mange som liker å finne på ugagn.

Å plage fotballfrue er jo selvfølgelig veldig rettferdig. Mennesker har det med å bli veldig oppfinnsomme og kreative dersom det gjelder å finne på straffelyst eller å motivere seg selv til å rettferdiggjøre for seg selv at man kommer med alle slags mulige variasjoner av anklageleser og alle slags mulige forklaringer på hvorfor man ønsker denne fotballfrue fordervet.

Man har som regel god grunn, "niesen min på åtte har lyst til å slanke seg", - "venninnen min er tjukk og det er dårlig at fotballfrue er tynn", - "fotballfrue er sykelig tynn, men da det viste seg å være photoshoppet ble jeg sint og ikke glad", - "jeg føler meg bedratt",- "jeg elsker å ha destruktive idoler jeg kan trakassere".

Og til slutt, - den samme forakten fotballfrue har til blogglesere har jeg til fotballfrue, - det er derfor jeg oppsøker henne.

Tenk så heldig man kan være her å treffe på likesinnete! Her kan alle slags ulike kvinner fra hele norge som har opplevd traumer etter at det ble oppdaget at selveste fotballfrue jukser med sine egne innlegg! For en flaks! Her kan vi dyktige kvinner sammensverge oss og gå sammen om å ta noe større! For en visjon.

Denne gleden over å skade mennesker som tilsynelatende har bedre enn seg selv er misunnelsens iboende jag etter rettferdighet. Hva om det skjer noe fælt med fotballfrue? At hun henger seg eller blir lagt inn på dikemark? Da vil de samme folkene som forfulgte henne bare si til hverandre, - var det ikke det vi sa?

Veldig godt skrevet!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Mener ikke være uhøflig her, men lest gjennom tråden fra start til nå. Mange av dere som går igjen, dag etter dag. Hvordan har dere tid??? Har dere ikke jobb/skole, mann/kjæreste, barn, husarbeid, venner, hobby??? Hvilken glede får dere av å finne feil? På CBE blogg, aviser, kommentatorfelt osv... Hva gir det dere?? Er genuint intressert i dette, trenger å forstå, kunne noe pleas svare, på en konstruktiv måte??

Leste du 232 sider , eller henger du her selv dag etter dag siden du er så flink til å observere hva andre her gjør?

Hvordan har du tid??? Har du ikke jobb/skole, mann/kjæreste, barn, husarbeid, venner, hobby???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du 232 sider , eller henger du her selv dag etter dag siden du er så flink til å observere hva andre her gjør?

Hvordan har du tid??? Har du ikke jobb/skole, mann/kjæreste, barn, husarbeid, venner, hobby???

Føler du deg truffet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han har ikke det. Om han skjønte ville han ikke ordlagt seg slik han faktisk gjør.

Venter spent på bedre argumenter mot "waco's" utmerkede innlegg enn dette du kommer med her. Ordlegging? Kom igjen, dere kan bedre :-)

Endret av Shopgirl2014
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han har ikke det. Om han skjønte ville han ikke ordlagt seg slik han faktisk gjør.

Jo! Dette virker jo som rene heksejakten. Hun er ikke den eneste bloggeren som tjenergode penger på denne måten! Hvorfor kan dere ikke diskutere alle disse rosabloggerene som jukser?? Hvorfor må dere "ta" henne?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som forsøker å få i gang en metadiskusjon. Kan ikke dere lage en egen tråd for å diskutere de som diskuterer i denne tråden?

Spørre spørsmålene deres der.

Persondebatten og -hetsen deres passer sikkert der også.

Tilføyelse:

Til dere andre. Ikke la de styre diskusjonen dit de vil.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig med Waco for én gangs skyld. Spesielt siste avsnittet.

Mye kritikkverdig har blitt gjort og sagt, men nå skjønner jeg ikke helt hva mer det er å ta henne på :vetikke:

NÅR er vi fornøyd og HVA skal til før vi blir fornøyd? Jeg spurte tidligere, men fikk ikke svar.

Jeg må ærlig innrømme at jeg sitter med en følelse at svaret er helst at hun blir innlagt på psykiatrisk, og knust som person. Ser ikke noe annet svaralternativ.

Dersom det er slik at det er et alvorlig lovbrudd å signere med falskt navn, og titulere seg selv lege - vel, så får den norske legeforening anmelde da, og så får LK ta støyten etterhvert.

Når det gjelder dette med DN og bekjentskaper, så er det journalisten og "crewet" som bør ta skylda her. Midt i en blemme tror jeg neppe de hadde tort å rote seg inn i en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurimalla

Leste du 232 sider , eller henger du her selv dag etter dag siden du er så flink til å observere hva andre her gjør?

Hvordan har du tid??? Har du ikke jobb/skole, mann/kjæreste, barn, husarbeid, venner, hobby???

Tro det eller ei, det tar ikke veldig lang tid. Mye er jo bare korte svar, på andres kommentarer. Aldri vært her før, men etter så mye kvinneguiden har blitt nevnt i media, så ble jeg litt fasinert av fenomenet :rolleyes: Men har ikke blitt noe klokere, så tror jeg kan gi opp ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Jo! Dette virker jo som rene heksejakten. Hun er ikke den eneste bloggeren som tjenergode penger på denne måten! Hvorfor kan dere ikke diskutere alle disse rosabloggerene som jukser?? Hvorfor må dere "ta" henne?

Kom med beviser på andre millionbedrifter av blogger som lyver og jukser på samme måte, så blir det helt sikkert diskusjon om dem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med beviser på andre millionbedrifter av blogger som lyver og jukser på samme måte, så blir det helt sikkert diskusjon om dem også.

Har bedre ting å bedrive tiden min med! Hun er ikke den eneste bloggeren som tjener fett, og de jukser like mye som det hun har gjort. Tro meg!! ;)

Endret av Trøndelag84
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt enig med Waco for én gangs skyld. Spesielt siste avsnittet.

Mye kritikkverdig har blitt gjort og sagt, men nå skjønner jeg ikke helt hva mer det er å ta henne på :vetikke:

NÅR er vi fornøyd og HVA skal til før vi blir fornøyd? Jeg spurte tidligere, men fikk ikke svar.

Jeg må ærlig innrømme at jeg sitter med en følelse at svaret er helst at hun blir innlagt på psykiatrisk, og knust som person. Ser ikke noe annet svaralternativ.

Dersom det er slik at det er et alvorlig lovbrudd å signere med falskt navn, og titulere seg selv lege - vel, så får den norske legeforening anmelde da, og så får LK ta støyten etterhvert.

Når det gjelder dette med DN og bekjentskaper, så er det journalisten og "crewet" som bør ta skylda her. Midt i en blemme tror jeg neppe de hadde tort å rote seg inn i en ny.

Helt enig. Det er jo akkurat det som er så skremmende - når er det nok? Noen vil alltid ha mere "blod" helt til mennesket knekker. Dessverre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med eksempler på andre bloggere som får venner av venner til å skrive artkler om dem også for å sette dem i godt lyst.

Virker som om du har god nok tid til å gjøre det. Jeg leser som sagt ikke sånne blogger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Har bedre ting å bedrive tiden min med! Hun er ikke den eneste bloggeren som tjener fett, og de jukser like mye som det hun har gjort. Tro meg!! ;)

Jeg får nesten lyst til å spørre om du er misunnelig på dem... men det skal jeg ikke gjøre.

Jeg tror deg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nesten lyst til å spørre om du er misunnelig på dem... men det skal jeg ikke gjøre.

Jeg tror deg ikke.

Misunnelig på hvem? Dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...