Gjest Olivia Benson Skrevet 29. desember 2014 #3721 Del Skrevet 29. desember 2014 Synes du virkelig hun ser "større" ut på de bildene enn tidligere? Så omfattende har ikke redigeringen vært tror jeg. Trodde hun hadde redigert seg "til det ugjenkjennelige" jeg? Var i hvert fall noen(du?) som skrev det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 29. desember 2014 #3722 Del Skrevet 29. desember 2014 Trodde hun hadde redigert seg "til det ugjenkjennelige" jeg? Var i hvert fall noen(du?) som skrev det. Mer at hun redigerte bort halve ryggen sin etc. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odenator Skrevet 29. desember 2014 #3723 Del Skrevet 29. desember 2014 Trodde hun hadde redigert seg "til det ugjenkjennelige" jeg? Var i hvert fall noen(du?) som skrev det. Da tenkte jeg først og fremst på hennes ansikt, det er ikke alltid så lett å bli klok på. Jeg hadde aldri trodd hun var en dundre på hundre i virkeligheten nei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odenator Skrevet 29. desember 2014 #3724 Del Skrevet 29. desember 2014 Forstå meg rett. Fremdeles slankere enn gjennomsnittet, men ikke like "skulpturert" og "beinete" som før. Litt mykere om dere skjønner Jeg misforstod deg, ja enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 29. desember 2014 #3725 Del Skrevet 29. desember 2014 Okey Jeg studerer ikke så nøye, hun fremstår fortsatt som veldig mager i mine øyne. Men ja, kanskje ikke like kantene som på noen av hennes tidligere bilder. Jeg synes hun var på sitt tynneste i 2009. før: http://carolinebergeriksen.no/2009/06/14/flashback/ http://carolinebergeriksen.no/2009/06/23/en-dag-i-sola-d/ nå: http://carolinebergeriksen.no/2014/12/29/2014-you-can-still-make-it-count/#comments 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 29. desember 2014 #3726 Del Skrevet 29. desember 2014 Tidligere i dag/går ble det diskutert hvilken alder de som skriver disse "forguder deg"-kommentarene på bloggen. Hvis man går inn på profilene til de som kommenterer det samme på instagram får man et ansikt på disse... Fra 1996-2000-modeller for det meste 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maja5701 Skrevet 29. desember 2014 #3727 Del Skrevet 29. desember 2014 Nyttårsforsett: Slutte å lese bloggen til fotballfrue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 29. desember 2014 #3728 Del Skrevet 29. desember 2014 Nyttårsforsett: Slutte å lese bloggen til fotballfrue. Det kan vel ikke være så vanskelig. Det lille jeg har sett av den, er i hvert fall dørgende kjedelig! Hvem i all verden kan synes at hun har noe som helst interessant å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 29. desember 2014 #3729 Del Skrevet 29. desember 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 29. desember 2014 #3730 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) http://carolinebergeriksen.no/2009/06/23/en-dag-i-sola-d/ Endret 29. desember 2014 av SKE87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maja5701 Skrevet 29. desember 2014 #3731 Del Skrevet 29. desember 2014 Det kan vel ikke være så vanskelig. Det lille jeg har sett av den, er i hvert fall dørgende kjedelig! Hvem i all verden kan synes at hun har noe som helst interessant å komme med? Nei, skjønner ikke helt hvorfor jeg leser den. Bloggen dukker opp over alt da, så blir nysgjerrig :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 29. desember 2014 #3732 Del Skrevet 29. desember 2014 Nei, skjønner ikke helt hvorfor jeg leser den. Bloggen dukker opp over alt da, så blir nysgjerrig :-p Vi er flinke og gir henne masse reklame for bloggen her inne, hvert fall! Alle kritikerne hennes burde tenke på det hver gang de starter en tråd om henne inne her. Det genererer bare mer klikk på bloggen, og hun kan fortsette som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maja5701 Skrevet 29. desember 2014 #3733 Del Skrevet 29. desember 2014 Vi er flinke og gir henne masse reklame for bloggen her inne, hvert fall! Alle kritikerne hennes burde tenke på det hver gang de starter en tråd om henne inne her. Det genererer bare mer klikk på bloggen, og hun kan fortsette som før. Ja, helt enig. Kvinneguiden er vel årsaken til at jeg klikker meg inn på bloggen hennes i 90 % av tilfellene -_- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 29. desember 2014 #3734 Del Skrevet 29. desember 2014 Vi er flinke og gir henne masse reklame for bloggen her inne, hvert fall! Alle kritikerne hennes burde tenke på det hver gang de starter en tråd om henne inne her. Det genererer bare mer klikk på bloggen, og hun kan fortsette som før. Ja helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Nana Skrevet 29. desember 2014 Populært innlegg #3735 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg reagerer litt på dere som skriver at vi kritiserer fotballfruen fordi vi er misunnelige, hvor tar dere det fra? For meg er fotballfrue et fenomen som ikke har noe med virkeligheten å gjøre (og det viser seg nå at det har enda mindre med virkeligheten å gjøre enn hva jeg trodde før). Personlig har jeg litt andre verdier enn fotballfrue, og det kunne ikke falle meg inn å være misunnelig eller sjalu - rett og slett fordi hun ikke har noe jeg ønsker. For meg er utdanning og karriere noe av det jeg setter høyest. Ja, jeg liker å trene. Ja, jeg liker å være med familie, men jeg hadde ikke en gang kommet på å gjøre det synlig ved å fronte det på en blogg. Jeg lever et urbant liv og hun sitter i lite hus langt ute på landet. Jeg har utdanning og en spennende jobb som gir meg utfordringer og lar meg reise, hun har en såkalt journalistutdanning og velger å bruker dagen på å legge ut redigerte bilder av seg selv på internett. Jeg skriver ikke dette fordi jeg mener at mine valg objektivt sett er bedre, men for å illustrere at forskjellen på hva vi vil ha ut av livet er så stor at misunnelse ikke er et aspekt. Vi velger alle forskjellig, og det skal selvsagt respekteres, men vær klar over at de fleste (?) av oss sannsynligvis ikke ville ha byttet med henne. Kjære alle "blodfans" - hva i all verden er det å være misunnelig på? Hvorfor ser dere sånn opp til noen som kun har kroppen sin å vise til? Skulle så ønske dere fant forbilder med litt mer substans - og litt høyere moral. Vi kritiserer at hun som profesjonell aktør lyver og bedrar - fordi det er nettopp det hun gjør. Vi kritiserer ikke fordi vi er tjukke, misunnelige og har en hemmelig drøm om å være sammen med en fotballspiller og vi prøver ikke å gjemme oss bak de argumentene våre fordi vi vil "ta" henne. Min interesse for å "ta" en ung dame fra Østfold(?) er lik null. Min interesse for å debattere konsekvensene av at hun projiserer et feil bilde av seg selv og presset det medfører for unge mennesker, er høy. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 29. desember 2014 #3736 Del Skrevet 29. desember 2014 Hvor er disse blodfansene som mener dere er tjukke og misunnelige? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 29. desember 2014 #3737 Del Skrevet 29. desember 2014 Hvor er disse blodfansene som mener dere er tjukke og misunnelige? I kommentarfeltet på instagram og i de kommentarene hun lar slippe igjennom på bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 29. desember 2014 #3738 Del Skrevet 29. desember 2014 I kommentarfeltet på instagram og i de kommentarene hun lar slippe igjennom på bloggen. Åja. Da syns jeg det er rart å henvende seg til de i en tråd på KG som om de har skrevet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 29. desember 2014 #3739 Del Skrevet 29. desember 2014 Åja. Da syns jeg det er rart å henvende seg til de i en tråd på KG som om de har skrevet her. Vel, siden vi stadig vekk blir omtalt som de sjalu "drittkjerringene" på KG regner jeg med at de faktisk leser hva som blir skrevet her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 29. desember 2014 #3740 Del Skrevet 29. desember 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner, diskusjon av barn, personangrep, persondebatt, avsporing og latterliggjøring, samt svar til alt dette. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg