ingeniørfrue Skrevet 28. august 2017 #1081 Del Skrevet 28. august 2017 Ine har laget et innlegg om klær fra memini. Hun satser vel på spons, men funker dårlig når hun tar bilde av så skrukkete klær🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 28. august 2017 #1082 Del Skrevet 28. august 2017 Litt leit innlegg på bloggen nå. Hun lurer på om hun er en god mor, og det er jo dumt at hun skal tro at hun ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 28. august 2017 #1083 Del Skrevet 28. august 2017 Det innlegget er garantert kopiert. Altfor velskrevet til at hun har formulert det selv. Dessuten har hun vist seg å være rimelig ufin mot folk som prøver å ta opp kopieringen på en ordentlig måte. Skikkelig troverdig dame. 🙄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenemor1 Skrevet 28. august 2017 #1084 Del Skrevet 28. august 2017 9 minutter siden, MissMaya skrev: Det innlegget er garantert kopiert. Altfor velskrevet til at hun har formulert det selv. Dessuten har hun vist seg å være rimelig ufin mot folk som prøver å ta opp kopieringen på en ordentlig måte. Skikkelig troverdig dame. 🙄 Garantert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 28. august 2017 #1085 Del Skrevet 28. august 2017 57 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Litt leit innlegg på bloggen nå. Hun lurer på om hun er en god mor, og det er jo dumt at hun skal tro at hun ikke er det. Jeg tror ikke du skal ta noe som helst av det denne damen sier seriøst, de aller fleste innleggene er kopiert fra andre sine blogger. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 28. august 2017 #1086 Del Skrevet 28. august 2017 56 minutter siden, MissMaya skrev: Det innlegget er garantert kopiert. Altfor velskrevet til at hun har formulert det selv. Dessuten har hun vist seg å være rimelig ufin mot folk som prøver å ta opp kopieringen på en ordentlig måte. Skikkelig troverdig dame. 🙄 46 minutter siden, lenemor1 skrev: Garantert 8 minutter siden, clyde skrev: Jeg tror ikke du skal ta noe som helst av det denne damen sier seriøst, de aller fleste innleggene er kopiert fra andre sine blogger. Det er sikkert kopiert, for det ser en på skrivestilen - men læll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 28. august 2017 #1087 Del Skrevet 28. august 2017 (endret) Nei, Ine, folk er ikke slemme med deg. Det kalles å være kritisk til kopieringen din og når du er totalt avvisende til kritikken du med rette får. Det er vel ingen som mener du er en dårlig mor. Men det er lov å spørre hvordan du egentlig har det når dette er noe som skjer gang på gang! Endret 28. august 2017 av Sirkustjukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinkerbell Skrevet 28. august 2017 #1088 Del Skrevet 28. august 2017 Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke ser de snappene dere snakker om. Jeg har kun sett to, og de er fra i morges. Det var en av henne selv men filter med stor munn, som var så trett, og ett av eldste datter som satt og tegnet. Alle de andre har jeg sett snappene til etter at jeg svarte på oppfordring om å si i fra hvis man ikke fikk sett snapper. Helt fram til Ine hadde kontoen. Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OuterSpace Skrevet 29. august 2017 #1089 Del Skrevet 29. august 2017 8 timer siden, Kaktuspotte skrev: Det er sikkert kopiert, for det ser en på skrivestilen - men læll. Noe herfra ihvertfall: http://mammatilmichelle.blogg.no/1483395365_.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 30. august 2017 #1090 Del Skrevet 30. august 2017 Er det noen som har spurt om hvorfor de blir blokkert hver gang Ine tar over snappen? For det er jo tydelig at hun blokkerer en del av følgerne hver gang det er hennes tur... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 30. august 2017 #1091 Del Skrevet 30. august 2017 26 minutter siden, richbitch skrev: Er det noen som har spurt om hvorfor de blir blokkert hver gang Ine tar over snappen? For det er jo tydelig at hun blokkerer en del av følgerne hver gang det er hennes tur... Hun som er adm for Snapchatkontoen har den i dag, kanskje gi beskjed om at hun holder på slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirrevippe Skrevet 30. august 2017 #1092 Del Skrevet 30. august 2017 (endret) 53 minutter siden, richbitch skrev: Er det noen som har spurt om hvorfor de blir blokkert hver gang Ine tar over snappen? For det er jo tydelig at hun blokkerer en del av følgerne hver gang det er hennes tur... Hvordan kan du vite det? Kan hende det ligger andre grunner bak for at ikke alle får sett? Endret 30. august 2017 av Spirrevippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 30. august 2017 #1093 Del Skrevet 30. august 2017 15 minutter siden, Spirrevippe skrev: Hvordan kan du vite det? Kan hende det ligger andre grunner bak for at ikke alle får sett? Hos meg er det kun når Ine overtar snappen iallfall. Og virker som det slik hos andre også? Rart de skal få "problemer" hver gang hun har den? Et eller annet må hun jo gjøre... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avamni Skrevet 30. august 2017 #1094 Del Skrevet 30. august 2017 1 time siden, richbitch skrev: Hos meg er det kun når Ine overtar snappen iallfall. Og virker som det slik hos andre også? Rart de skal få "problemer" hver gang hun har den? Et eller annet må hun jo gjøre... Samme her, kan ikke tenke meg at det er tilfeldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 30. august 2017 #1095 Del Skrevet 30. august 2017 Da får dere melde fra til "sjefen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 30. august 2017 #1096 Del Skrevet 30. august 2017 2 timer siden, richbitch skrev: Hos meg er det kun når Ine overtar snappen iallfall. Og virker som det slik hos andre også? Rart de skal få "problemer" hver gang hun har den? Et eller annet må hun jo gjøre... Jeg har spurt! Ine setter innstillinga på "kun venner" på ny story det gjør ikke de andre. Jeg var ikke lagt til av bloggerfruene men er det nå så da skal det være løst svarte hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 30. august 2017 #1097 Del Skrevet 30. august 2017 Hva heter hun på snap, og hvilken Snapchat er det hun overtar fra tid til annen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 31. august 2017 #1098 Del Skrevet 31. august 2017 20 timer siden, LizbethOsnes skrev: Hva heter hun på snap, og hvilken Snapchat er det hun overtar fra tid til annen? Tror det er Starlezz bloggerfruene heter den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 31. august 2017 #1099 Del Skrevet 31. august 2017 Elefanten i rommet-kommentaren 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 31. august 2017 #1100 Del Skrevet 31. august 2017 6 timer siden, toothfairy skrev: Elefanten i rommet-kommentaren 😂 Hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg