Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

1 time siden, justcurious skrev:

Jepp. Og det gjør jo oppførselen hennes på nettet enda mer uforståelig. 

Jeg reagerte bare litt på all teksten på snappene (var det det du sikta til når du skrev manus?) men tenkte at hun kanskje gjorde det for at folk skulle forstå hva hun sa. 

Teksten er nok der for at folk skal forstå hva hun sier, men i de snappen hun snakker om ungen sin sykdom, og alt det der med flere barn ogsånt, så er det lest rett ifra et manus. Som hun har skrevet på forhånd (eller stjelt av noen andre? Neida) men ser ikke ut som hun snakker naturlig i det hele tatt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns hun virker helt annerledes enn d man får inntrykk av i bloggen...snille Ine,slutt å kopier andre,du viser på snap at du er ei ganske oppegående jente som har vært igjennom mye tøft oppgjennom..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
20 minutter siden, FrøkenFarao skrev:

Syns hun virker helt annerledes enn d man får inntrykk av i bloggen...snille Ine,slutt å kopier andre,du viser på snap at du er ei ganske oppegående jente som har vært igjennom mye tøft oppgjennom..

Enig ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt jente og veldig hyggelige snapper. Hadde aldri trodd det var det jeg fikk se når jeg la til kontoen, så jeg er veldig positivt overrasket. Synd hun ikke får vist mer seg selv gjennom bloggen, de små glimtene inn i mellom drukner dessverre i all kopieringen.

-Jeg ser flere kommenterer at noen av de som står GH nære bør gripe inn. Til det vil jeg bare nevne at de nok er helt uvitende plagiateringen. For å fange opp den må de faktisk lese en del andre blogger, noe de nok ikke gjør.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AneR ikke skrev:

Jeg ser flere kommenterer at noen av de som står GH nære bør gripe inn. Til det vil jeg bare nevne at de nok er helt uvitende plagiateringen. For å fange opp den må de faktisk lese en del andre blogger, noe de nok ikke gjør.

Nemlig. De aner nok ikke at hun driver og kopierer fra andre. De leser nok bare hennes blogg, og får heller ikke med seg kritikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg lurer på, nå som det nok er vanlig med litt googling når man ansetter folk, det kan da aldri slå bra ut for henne hvis hun skal ut i jobb en gang... hjelper ikke å slette bloggen når det finnes så mange spor etter hva hun har gjort, ikke bare forum men andre store bloggere som har tatt opp det hun har gjort...

tenk litt på det Ine før du virkelig ødelegger hele fremtiden din. og tørr ikke tenke på hva barna kan finne på nettet, hvordan skal du forklare det for de? at mamma rett og slett stjal andres verk... tenker du ikke på barna dine overhodet? en god mor ville gjort det...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte
17 minutter siden, marthes skrev:

men jeg lurer på, nå som det nok er vanlig med litt googling når man ansetter folk, det kan da aldri slå bra ut for henne hvis hun skal ut i jobb en gang... hjelper ikke å slette bloggen når det finnes så mange spor etter hva hun har gjort, ikke bare forum men andre store bloggere som har tatt opp det hun har gjort...

tenk litt på det Ine før du virkelig ødelegger hele fremtiden din. og tørr ikke tenke på hva barna kan finne på nettet, hvordan skal du forklare det for de? at mamma rett og slett stjal andres verk... tenker du ikke på barna dine overhodet? en god mor ville gjort det...

Jeg så snappene forrige dagen, og Ine virket absolutt som en god mor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Jeg så snappene forrige dagen, og Ine virket absolutt som en god mor. 

tenkte på en god mor som i ett forbilde for barna sine, viser de hva som er rett og galt, går foran som ett godt eksempel (altså moralsk), og med tanke på at hun stjeler tekster om andres liv (inkl tekster om sykdom til barn) og ikke evner å ha anger eller noe så... og tenk så pinlig for mindreårige når de ser hva hun har gjort. hadde min gjort noe sånt.... herregud,...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo ikke er like godt eksempel du heller, som sitter her inne å snakker negativt om en person! Husk det 😊 

1 time siden, marthes skrev:

tenkte på en god mor som i ett forbilde for barna sine, viser de hva som er rett og galt, går foran som ett godt eksempel (altså moralsk), og med tanke på at hun stjeler tekster om andres liv (inkl tekster om sykdom til barn) og ikke evner å ha anger eller noe så... og tenk så pinlig for mindreårige når de ser hva hun har gjort. hadde min gjort noe sånt.... herregud,...

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Spirrevippe skrev:

Du er jo ikke er like godt eksempel du heller, som sitter her inne å snakker negativt om en person! Husk det 😊 

 

Tror du barna hennes( hvis hun har noen) vet at det er mora som har kommentert her? Forskjell på å være helt anonym og Ine. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, suckers skrev:

Tror du barna hennes( hvis hun har noen) vet at det er mora som har kommentert her? Forskjell på å være helt anonym og Ine. 

Er nok ikke Ine jeg og jeg er like anonym som dere andre her inne! Forskjellen er at dere sitter her som en barnehagen og snakker stygt om en person! Man trenger ikke å ta opp det samme teamet hele tiden, når vi alle vet hva det handler om! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Spirrevippe skrev:

Er nok ikke Ine jeg og jeg er like anonym som dere andre her inne! Forskjellen er at dere sitter her som en barnehagen og snakker stygt om en person! Man trenger ikke å ta opp det samme teamet hele tiden, når vi alle vet hva det handler om! 😊

Jeg har ikke skrevet at du er Ine. Det er forskjell på å være anonym og en offentlig blogger. Skjønte du det nå? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke hva som er verst egentlig 😂 Forelsket i et blandebatteri eller i en barberhøvel...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Spirrevippe skrev:

Du er jo ikke er like godt eksempel du heller, som sitter her inne å snakker negativt om en person! Husk det 😊 

 

Jeg står for det jeg sier. Å stjele er ikke greit, det er faktisk ulovlig. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, marthes skrev:

Jeg står for det jeg sier. Å stjele er ikke greit, det er faktisk ulovlig. 

Det er ikke greit, men det er ikke greit å snakke stygt om andre heller! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Spirrevippe skrev:

Det er ikke greit, men det er ikke greit å snakke stygt om andre heller! 

Jeg hadde sagt det samme til henne hadde jeg møtt henne. At hun er en dårlig person som stjeler og ett dårlig forbilde. Men helt greit at du mener jeg ikke burde si noe stygt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...