Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Ine har laget et innlegg om klær fra memini. Hun satser vel på spons, men funker dårlig når hun tar bilde av så skrukkete klær🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kaktuspotte

Litt leit innlegg på bloggen nå. Hun lurer på om hun er en god mor, og det er jo dumt at hun skal tro at hun ikke er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innlegget er garantert kopiert. Altfor velskrevet til at hun har formulert det selv. Dessuten har hun vist seg å være rimelig ufin mot folk som prøver å ta opp kopieringen på en ordentlig måte. Skikkelig troverdig dame. 🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, MissMaya skrev:

Det innlegget er garantert kopiert. Altfor velskrevet til at hun har formulert det selv. Dessuten har hun vist seg å være rimelig ufin mot folk som prøver å ta opp kopieringen på en ordentlig måte. Skikkelig troverdig dame. 🙄

Garantert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Litt leit innlegg på bloggen nå. Hun lurer på om hun er en god mor, og det er jo dumt at hun skal tro at hun ikke er det. 

Jeg tror ikke du skal ta noe som helst av det denne damen sier seriøst, de aller fleste innleggene er kopiert fra andre sine blogger. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte
56 minutter siden, MissMaya skrev:

Det innlegget er garantert kopiert. Altfor velskrevet til at hun har formulert det selv. Dessuten har hun vist seg å være rimelig ufin mot folk som prøver å ta opp kopieringen på en ordentlig måte. Skikkelig troverdig dame. 🙄

 

46 minutter siden, lenemor1 skrev:

Garantert

 

8 minutter siden, clyde skrev:

Jeg tror ikke du skal ta noe som helst av det denne damen sier seriøst, de aller fleste innleggene er kopiert fra andre sine blogger. 

Det er sikkert kopiert, for det ser en på skrivestilen - men læll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirkustjukk

Nei, Ine, folk er ikke slemme med deg. Det kalles å være kritisk til kopieringen din og når du er totalt avvisende til kritikken du med rette får. 

Det er vel ingen som mener du er en dårlig mor. Men det er lov å spørre hvordan du egentlig har det når dette er noe som skjer gang på gang! 

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke ser de snappene dere snakker om. Jeg har kun sett to, og de er fra i morges. Det var en av henne selv men filter med stor munn, som var så trett, og ett av eldste datter som satt og tegnet. Alle de andre har jeg sett snappene til etter at jeg svarte på oppfordring om å si i fra hvis man ikke fikk sett snapper. Helt fram til Ine hadde kontoen. Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har spurt om hvorfor de blir blokkert hver gang Ine tar over snappen? For det er jo tydelig at hun blokkerer en del av følgerne hver gang det er hennes tur...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
26 minutter siden, richbitch skrev:

Er det noen som har spurt om hvorfor de blir blokkert hver gang Ine tar over snappen? For det er jo tydelig at hun blokkerer en del av følgerne hver gang det er hennes tur...

Hun som er adm for Snapchatkontoen har den i dag, kanskje gi beskjed om at hun holder på slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, richbitch skrev:

Er det noen som har spurt om hvorfor de blir blokkert hver gang Ine tar over snappen? For det er jo tydelig at hun blokkerer en del av følgerne hver gang det er hennes tur...

Hvordan kan du vite det? Kan hende det ligger andre grunner bak for at ikke alle får sett? 

Endret av Spirrevippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Spirrevippe skrev:

Hvordan kan du vite det? Kan hende det ligger andre grunner bak for at ikke alle får sett? 

Hos meg er det kun når Ine overtar snappen iallfall. Og virker som det slik hos andre også? Rart de skal få "problemer" hver gang hun har den? Et eller annet må hun jo gjøre...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, richbitch skrev:

Hos meg er det kun når Ine overtar snappen iallfall. Og virker som det slik hos andre også? Rart de skal få "problemer" hver gang hun har den? Et eller annet må hun jo gjøre...

Samme her, kan ikke tenke meg at det er tilfeldig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, richbitch skrev:

Hos meg er det kun når Ine overtar snappen iallfall. Og virker som det slik hos andre også? Rart de skal få "problemer" hver gang hun har den? Et eller annet må hun jo gjøre...

Jeg har spurt!

Ine setter innstillinga på "kun venner" på ny story det gjør ikke de andre. Jeg var ikke lagt til av bloggerfruene men er det nå så da skal det være løst svarte hun. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest justcurious
20 timer siden, LizbethOsnes skrev:

Hva heter hun på snap, og hvilken Snapchat er det hun overtar fra tid til annen? 

Tror det er Starlezz :) bloggerfruene heter den andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...