Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, richbitch skrev:

Er nysgjerrig på hvilken interiørbutikk hun jobber i? Veldig rart at den jobben aldri har blitt nevnt før, og at hun aldri reklamerer for produkter derfra f.eks? 

Hvor har hun skrevet det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
17 timer siden, Amethyst skrev:

"bak saden".. what?

Det hang jeg meg opp i og. Hun sa det flere ganger og. Leser opp det hun skal si hun.

stakkars jente,tror det er mye der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Snusen skrev:

Skoene kommer i flere farger og er derfor utrolig gode å gå med.  Åssen går det å skrive sånn? 

Her om dagen i forbindelse med et ønske om hytte, så skrev hun at de ønsket stor tomt med flere soverom. :klo:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun merker innlegget som reklame. Men hvis hun virkelig har kjøpt skoene, for så å skryte av dem, skal det da merkes? Mulig jeg er helt tett, men jeg trodde det skulle merkes om man ble sponset, eller fikk betalt for å skrive om et produkt? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Miss Marble skrev:

Hun merker innlegget som reklame. Men hvis hun virkelig har kjøpt skoene, for så å skryte av dem, skal det da merkes? Mulig jeg er helt tett, men jeg trodde det skulle merkes om man ble sponset, eller fikk betalt for å skrive om et produkt? 

Det må vel være sånn.  Og da må det være utrolig dumt å merke som reklame.  Sier hun har kjøpt skoene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel opp for fine sko som passer litt mer til outfit-bildene👍 Jobbe litt (mye) mer med ansiktsuttrykk, så ser det litt mer seriøst ut. Ellers merkelige innlegg, men det er vel bare sånn hun er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2017 den 0.18, Horselady skrev:

Hvor har hun skrevet det? 

Hun sa det på den bloggfruene-snapkontoen. At det ikke er sant at hun bare går hjemme hele dagen og flytter på interiøret, for hun jobber nemlig på en interiørbutikk. Men hun sa ikke hvilken butikk det er snakk om. Synes det er rart at denne jobben og butikken ikke har blitt nevnt før...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..nå har de Princess, Hageland, Småtteriet og en til som jeg ikke husker navnet på i farten på stedet hvor hun bor. Har aldri sett henne på noen av plassene, men nå er ikke jeg så ofte innom de, så det er godt mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, lenemor1 skrev:

Hun svarer ikke på hvor hun jobber og hvor ofte. Er nok ikke rare greiene, men bedre enn ingenting. 

Hun har svart på sin blogg at hun ikke vil si hvor hun jobber,sikkert sånn hemmelig oppdrag 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Jennybella skrev:

Hun har svart på sin blogg at hun ikke vil si hvor hun jobber,sikkert sånn hemmelig oppdrag 😂

Har hun meldeplikt fra dere der hun må fortelle alt på bloggen sånn at dere skal ha noe å snakke om? Enkelte vil ha noen ting  privat der de ikke ønsker å fortelle alt, slik som enkelte andre har behov for! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes denne tråden bare blir styggere og styggere. Dette er ikke saklig, det er latterliggjøring og mobbing. Trist, er det. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på en diskusjon om en blogger på saklig nivå, men nå har denne tråden gått i helt feil retning, så jeg avslutter herved abonnementet mitt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blogger om interiør, det er noe hun er veldig opptatt av og brenner for. Nå påstår hun at hun jobber i en interiørbutikk, så hvorfor må det være hemmelig? Tenker at hun heller hadde hatt en fin mulighet til å vise fram produkter og kanskje reklamert litt for arbeidsplassen sin. Noen av de interiørbutikkene der hun bor, har mye fint og spennendee å vise fram! 😊 Å vise fram hus, hjem, unger og deres liv er helt greit, men jobben er hemmelig. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Horselady skrev:

Hun blogger om interiør, det er noe hun er veldig opptatt av og brenner for. Nå påstår hun at hun jobber i en interiørbutikk, så hvorfor må det være hemmelig? Tenker at hun heller hadde hatt en fin mulighet til å vise fram produkter og kanskje reklamert litt for arbeidsplassen sin. Noen av de interiørbutikkene der hun bor, har mye fint og spennendee å vise fram! 😊 Å vise fram hus, hjem, unger og deres liv er helt greit, men jobben er hemmelig. 

Kan vel tenkes at hun ikke vil si det for å unngå at noen her f.eks kontakter arbeidsgiver for å fortelle at hun kopierer andres innlegg på bloggen..?🤔 Utrolig hva folk kan finne på🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...