Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

3 timer siden, justcurious skrev:

Veldig bra 👍🏻👍🏻👍🏻 Sendte du henne en mail? Håper det skjer noe snart vedr. kopieringen til Ine. Hun er heldig som har sluppet unna så lenge. 

 

3 timer siden, ricecrispies skrev:

Imgur?

Nei, jeg bare kommenterte under det innlegget på CBE sin blogg, som Ine har kopiert. Caroline svarte i kommentarfeltet der. Bare å gå inn å se. Orker ikke imgur'e nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Basert på det noen gjenga tidligere i denne tråden, som var en epostutveksling mellom GH og noen som hadde blitt kopiert, tror jeg at Ine tenker det er greit å "låne" tekst så lenge den endres bittelitt. Det er altså ikke tilfelle. Hun burde lese dette:

"Hva som gjør det til plagiat er fremfor alt manglende eller ufullstendig opplysning om hvor et materiale eller elementer er hentet fra, for eksempel ved kildeanvisninger og fotnoter. Plagiat kan foreligge ikke bare når det dreier seg om en eksakt kopi (for eksempelvis av en hel tekst), men også ved en bearbeidelse der ord eller setninger er flyttet på eller justert annerledes, eller der det dreier seg om oversettelse eller gjenfortelling (strukturplagiat), men først og fremst ved manglende eller feilaktig referanser."

(Kilde:https://no.wikipedia.org/wiki/Plagiat)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Ine plagiert bloggere i noen år? Når det ikke får noen alvorlige konsekvenser så fortsetter det tydeligvis. Kanskje CBE går videre med det. Hun har i hvert fall økonomi til å ta det videre, og hun er vel ikke akkurat avhengig av Ine for å promotere bloggen og businessen som en viss annen blogger dro veldig god nytte av!

Endret av Chloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaktuspotte

I dag er det I sin tur på snap, og det er leit å høre at hun forteller om eldste datter sin sykdom. Bl.a. hvor mange svulster hun har i hodet, og antall medisiner pr dag. 

Ikke bra å utlevere barnet sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang det er Ine sin dag får jeg ikke opp noen snapper... Får sett fra alle de andre. Lurer på om hun blokker folk når det er hennes dag, for så å legge til igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Tipper Ine prøver å lure leserne litt til å tro det er noe på gang, bevisst filming av "magen" og den hatten foran magen på Instagram.

Syns forøvrig hun gjør en bra figur på Snapchat, får et bedre inntrykk av henne der enn på blogg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg blir blokkert hver gang hun har snappen... for plutselig får jeg ikke noen oppdateringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest førstedamen
2 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Dette er over 1 år gammelt...

Jo, men alikevel noe av det groveste hun har kopiert. Tenkte andre ikke hadde lest det. Det er da relativt for tråden selvom det er 1 år siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Dette er over 1 år gammelt...

Ine har ikke endret seg, hun stjeler fortsatt tekster den dag i dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, førstedamen skrev:

Jo, men alikevel noe av det groveste hun har kopiert. Tenkte andre ikke hadde lest det. Det er da relativt for tråden selvom det er 1 år siden?

Ja, det er absolutt relevant. Damen holder på akkurat som før.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er litt stusselig :-/ kan det være hun kopierer andres tekst fordi hun har skrivevansker? Bare lurer da.. tenker hun kansje ikke får ting til selv, men gjerne vil imponere noen og derfor kopierer. Bare sånn om vi skal være litt menneskelige her.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alt ser oppstilt ut...og jeg kan ikke forstå at hverdagen kan bestå av å rydde og pynte i stua.

Skal ikke bloggerene være inspirerende? Helt greit at ved snap så skal vi få ett innblikk i hverdagen deres, men det er jo det samme om og om igjen.

Tydelig at Ine leser etter manus med måten hun ser bort fra kamera når hun prater og da blir det enda mer fake i mine øyne. Dessverre så tror jeg hun er usikker og derfor sikkert også plagierer andre.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...