Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 timer siden, suckers skrev:

Galehjem har begynt med clickbait😛 Kopi, kopi, kopi.

Han forlater meg og barna.

-for å dra på JOBB. Seriously?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uendelig pinlig når du snart er 30 å la seg "inspirere" av en viss jentunge som har rukket å få tre barn med tre forskjellige menn og som kan smykke seg med den veldig tvilsomme tittelen clickbaitdronning :murvegg:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, toothfairy skrev:

Så uendelig pinlig når du snart er 30 å la seg "inspirere" av en viss jentunge som har rukket å få tre barn med tre forskjellige menn og som kan smykke seg med den veldig tvilsomme tittelen clickbaitdronning :murvegg:

Med tanke på kopieringen hennes og den dårlige skrivemåten, så er hun kanskje mentalt på stadiet med mtm. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, suckers skrev:

Noen som skjønner hva hun mener i det siste innlegget? 

Haha. Nei. Det er jo motsetning på motsetning? "Vi er mye fra hverandre, men det blit intenst når vi er sammen. Det er godt mef egentid så i natt sover jeg alene, men helst liker jeg at vi sover sammen"

 

Okey.......

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, toothfairy skrev:

Så uendelig pinlig når du snart er 30 å la seg "inspirere" av en viss jentunge som har rukket å få tre barn med tre forskjellige menn og som kan smykke seg med den veldig tvilsomme tittelen clickbaitdronning :murvegg:

Om du sikter til VP så er det vel strengt tatt tre barn med TO forskjellige menn, ikke tre... Greit å ha fakta på stell om det er henne du sikter til og skal kritisere😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Camillalilla skrev:

Om du sikter til VP så er det vel strengt tatt tre barn med TO forskjellige menn, ikke tre... Greit å ha fakta på stell om det er henne du sikter til og skal kritisere😉

Tror heller det er Anna Rasmussen vedkommende mener. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, dovrefaller skrev:

Tror heller det er Anna Rasmussen vedkommende mener. 

Ah, my bad🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, suckers skrev:

Åhåhå, jeg har fulgt med i denne tråden en stund men ikke kommentert før.. det hun driver med er så drøyt! Fatter ikke at det går an å holde på sånn så lenge som hun har! 

Også avslutter hun innlegget med at hun håper leserne setter pris på tipsene hennes.. "hennes" tenker jeg vi sier 🙈😩

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest justcurious

Argh, jeg blir så provosert :sur: 

og for et språk; 

"På sommeren er det greit med joggesko som tåler både skitt og mye aktivitet, det samme gjelder med klær – eks: gode og myke joggedresser – jeg pleier å handle inn de fra Gullkorn design, verdens beste joggedresser skal man lete lenge etter."

Verdens beste joggedresser skal man lete lenge etter ja :P

Endret av justcurious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Timseh skrev:

:sjokk: wow.. 

Må vel kunne gå an å informere fotballfrue om kopieringen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde hun kopierte tekst, men hun har jo bestilt like navnelapper og kjøpt inn samme matboks, flaske og sekk også?!!

Ekstremt..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fjær skrev:

Jeg trodde hun kopierte tekst, men hun har jo bestilt like navnelapper og kjøpt inn samme matboks, flaske og sekk også?!!

Ekstremt..

Hun skal ha for at hun har brukt navnet på ungen sin på navnelappene da😛

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel den eneste gangen jeg håper LK leker ridder og tar affære på fruas vegne. Så få man kanskje en stans på det heie og hjelp til den som evt måtte trenge det - om det er mulig. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...